Paaspop 2018

• Onderwerp starter Onderwerp starter PimSp
  • Startdatum Startdatum
Welke dag staan The Wombats nu?

Site is nog niet geupdate, maar heerlijke naam die ik al een tijd wil zien. Feed Me is een verrassende boeking, iets waar ik vroeger naar luisterde!

We hebben nu bijna alle namen wel gehad denk ik, dus mijn lijstje voor dit jaar:

Must see's:
Iggy Pop - Naaz - Omar Souleyman - Charlie & The Lesbians - The Wombats - Millionaire - Zeke - Paula Temple - blackwave. - Tusky

Graag zien:
Kraantje Pappie - Altin Gün - Nothing But Thieves - Birth of Joy - DeWolff - Colin Benders - De Likt - Fatboy Slim - Frank Carter & The Rattlesnakes - Velvet Volume

Misschien:
Black Sun Empire - Guus Meeuwis - Korfbal - The Hazzah - Ooostblok - Bloody Beetroots - The Cool Quest

Ik ga het sowieso veel te druk krijgen, maar props voor Paaspop voor deze lineup. Op Paaspop kan je zonder schaamte een beetje biertjes hakken bij Guus Meeuwis om vervolgens helemaal naar de tering te gaan bij Omar Souleyman. Ik kan iedereen die gaat aanraden om Charlie & The Lesbians te gaan kijken, ik heb zelden zo'n maniakale band gezien waarbij het publiek vaak moet wegduiken voor de zanger die door het publiek heen rent en bij iedereen in z'n gezicht staat te schreeuwen.

ben zelf het denken om dit jaar naar Paaspop te gaan. heb toch nog twijfels..... Ik hoor wel van anderen dat de aankleding super is en er veel verschillende stages zijn. Wat vinden jullie van Paaspop?

ben zelf het denken om dit jaar naar Paaspop te gaan. heb toch nog twijfels….. Ik hoor wel van anderen dat de aankleding super is en er veel verschillende stages zijn. Wat vinden jullie van Paaspop?

De aankleding is insane, zeker 's avond. Het is moeilijk uit te leggen, maar kijk naar de aftermovie van vorig jaar en dan zie je hoe vet het er uit ziet. Een beetje Las Vegas-ish. Er zijn ook inderdaad veel stages. Qua opbouw doet het een beetje denken aan Lowlands, die hebben ongeveer evenveel stages. Op Paaspop is wel de verdeling van de stages heel logisch, de Roxy is bijvoorbeeld echt voor de hiphop, de Jack Daniel's voor het stevigere gitaarwerk. Er is ook nog een tent die gehost wordt door We Are Electric. Voor iedereen is er wel wat dus. Omdat het terrein zo groot is waan je je een beetje in een stad en als je even niets op de planning hebt staan kan je je alsnog vermaken door de prima randprogrammering op straat of in de cafétjes. De camping is ook prima, er is sinds vorig jaar een kampvuur elke avond, een cinema en een silent disco. Het is er wel koud maar ja het is eind maart.

Ik heb Paaspop in 2016 ontdekt toen ik kaartjes won via 3FM en ben helemaal verkocht, het programma is erg divers en ik maak soms de gekste feestjes mee (iemand die Ace of Spades stond te brullen bij een mobiele karaokebar om half één is altijd genieten). Als er genoeg namen zijn die je aanspreken zou ik zeker gaan!

Aanvulling op Dennis:
Zelfs als er niet eens genoeg namen staan die je aanspreken. Je leert er veel mensen kennen, veel activiteiten tussen de acts je leert een boel nieuwe acts kennen. Het is samen met Graspop mijn favoriete festival!

Ik ga dit jaar voor het eerst naar zowel Paaspop (2 dagen) als Graspop (4 dagen). Zaterdag ga ik met een festivalmaatje van me en zondag alleen. Zou het wel leuk vinden zondag mensen van hier te meeten. Moet er eigenlijk nog veel van de line up bekend gemaakt worden? Ik heb geen idee hoeveel namen Paaspop meestal heeft namelijk..

Ik ga dit jaar voor het eerst naar zowel Paaspop (2 dagen) als Graspop (4 dagen). Zaterdag ga ik met een festivalmaatje van me en zondag alleen. Zou het wel leuk vinden zondag mensen van hier te meeten. Moet er eigenlijk nog veel van de line up bekend gemaakt worden? Ik heb geen idee hoeveel namen Paaspop meestal heeft namelijk..
In de laatste aankondiging van Paaspop was dit scherm te zien:
uvn3ORX.jpg

Ik denk dat er nog wel een boel aan komt, ze hebben wel 10 stages die elke dag gevuld moeten worden ;)

Ook staat tussen de informatie dat de timetable uiterlijk begin maart bekend word gemaakt, verwacht voor dit gebeurt nog wel namen. Niet lang nog en dan kunnen we gaan puzzelen

Voor mij ook eerste keer dit jaar, maar moet zeggen dat de line-up geniaal is, mijn lijstje dus:

Must sees:
Iggy Pop - Nothing But Thieves - Arcane Roots - The Wombats - Frank Carter & The Rattlesnakes - Avatar - The Bloody Beetroots - The Boxer Rebellion.

Graag zien:
Millionaire - blackwave. - Kraantje Pappie - Dewolff - De Likt - Fatboy Slim - Feed Me - Ronnie Flex - Walk The Moon.

Misschien meepakken:
Bastille - Black Label Society - Blof - Broederliefde - Lil Kleine - DJVT - Guus Meeuwis - Kadavar - Naaz - Rico & Sticks - The Rumjacks - Obituary - Kensington - VUUR - Vengaboys.

Ik maak me geen zorgen om keuze stress want alles in de bovenste twee rijen is leuk

Ik verwacht dat we ergens begin deze week de timetable krijgen. BZB opent de mainstage op de zondag, dat is al aangegeven geworden.

Ook dit jaar weer volop creatieve gekkigheid op Paaspop! We presenteren het Join Us programma... Tromgeroffel, alsjeblieft?

Met wat oude bekenden en veel nieuwe gezichten gaan wij het Join Us terrein weer tot één van de gekste gebieden van Paaspop maken! Van een detectivebureau tot een escaperoom en van een jamsessie tot zelfs een reis in de tijd, het is er allemaal.

Nieuwsgierig geworden? Nog een paar weekjes wachten en dan kan je dit en nog veel meer zien op Paaspop 2018! Tot snel!

Hoop wel dat de timetable snel komt. Nog 3 weken en dan is 't al zover!

Ha! De Paaspop Join Us area is altijd lachen, vorig jaar een uur gechilld in een bak popcorn :) Trouwens, de kroeg met de biercantus keert dit jaar weer terug :D
Ik hoop ook dat de timetable snel komt, de planningstress begint er langzaam in schieten!
Ik las ook nog op de Facebook dat de indeling van de tenten verandert en dat de Apollo nog groter wordt, ben benieuwd wat dit betekent voor de mensenstroom van de overige tenten.

We zijn er bijna! Bijna Paaspop 2018, bijna lente, bijna festivalseizoen, bijna uitverkocht (!), en dus ook....bijna line-up compleet en bijna timetable!
VOLGENDE WEEK maken we de line-up helemaal rond...en dan maken we ook de timetable bekend. Het puzzelen kan dan beginnen ?
Maar nu eerst: alvast een voorproefje met 14 nieuwe namen!

Ook voor nu; log in via de knop rechtsboven op www.paaspop.nl, geef alvast aan welke acts jouw favorieten zijn: dan staat volgende week jouw persoonlijke timetable al voor je klaar. Easy does it!
fgBEeGb.jpg

haha nice, een heavy metal biercantus! Donnie is wel een leuke toevoeging, misschien ga ik hem nog even checken. Ik wist trouwens niet dat de Handsome Poets nog bestonden.

Ik houd nog steeds hoop op Alestorm.
Oh wow! Who is coming to see us at a festival this summer? We've still got a few more to announce, too! Guess what festival we're going to announce next, and you'll win a year's supply of ham!
De eerste show van deze tour is 3 dagen na Paaspop!

Hi PaasPop-gangers,
Mijn naam is Lars en ik ben op dit moment bezig met het ontwerpen van een milieuvriendelijke "festival survival kit" met alle essentiële verzorgingsmiddelen die je niet kunt missen op de festivalcamping. Op dit moment willen wij niets liever dan een paar doosjes gratis meegeven aan festivalliefhebbers die naar Paaspop gaan om zo te testen hoe ons product het doet op een echte festivalcamping. Het enige wat wij van de testers verwachten is het invullen van een heel korte vragenlijst over de box op Paaspop. Heb jij interesse? Stuur ons dan even een mailtje op [email protected]. Veel dank en wij wensen iedereen een hele toffe tijd op Paaspop over twee en halve week!

Hi PaasPop-gangers,
Mijn naam is Lars en ik ben op dit moment bezig met het ontwerpen van een milieuvriendelijke “festival survival kit” met alle essentiële verzorgingsmiddelen die je niet kunt missen op de festivalcamping. Op dit moment willen wij niets liever dan een paar doosjes gratis meegeven aan festivalliefhebbers die naar Paaspop gaan om zo te testen hoe ons product het doet op een echte festivalcamping. Het enige wat wij van de testers verwachten is het invullen van een heel korte vragenlijst over de box op Paaspop. Heb jij interesse? Stuur ons dan even een mailtje op [email protected]. Veel dank en wij wensen iedereen een hele toffe tijd op Paaspop over twee en halve week!
Voor ik me eventueel aanmeld. Mag ik dan vragen wat dit precies inhoud? Niet dat er iets in zit wat ik helemaal niet nodig zou hebben

DE LINE-UP VAN Paaspop 2018 IS COMPLEET!

En, we voegen ook nog eens 42 namen toe waarmee de teller op 243 (!!!) artiesten staat:

Joris Voorn • Miss Montreal • Olivier Weiter • Reza Athar • Sanne Wallis de Vries • Singlefeestje • Zer00's Heroes
Batobe • Big Bo • Boogie Beasts • Brabants Sterrenparadegala • Carnaval the WHITE EDITION • The Cosmic Carnival (Fleetwood Mac tribute) • Dansado & de Feestneger GIGA • The Dawn Brothers • Def Americans • The Dubbeez • Fab x Paans • Fata Boom • The Goon Mat & Lord Benardo • The Heimatdamisch • The Hillbilly Moonshiners play Mumford and Sons • It All Started in the Nineties XXL • Jack $hirak • Kid de Blits • Lijn 7 • Luisa Omielan • Martijn Koning • Michael Jackson Tribute • Ohslo • Reservoir Dogs Band (Tarantino tribute) • Stardusters (Neil Young tribute) • Status Quotes • Stop en leg ’m er op • Sweaty Disco • The Vinyl Twins • Yung Felix • Zapp The Zero’s • Zing mee met Hazes

Vanmiddag maken we de timetable bekend - het puzzelen kan bijna beginnen!

Users who are viewing this thread