Overig Muzieknieuws

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313
Ach, slechts 2 uur te laat.
Mijn werkgever vindt het ook niet erg wanneer ik 2 uur te laat of niet verschijn.
 
  • Haha
Waarderingen: @Marc

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Zullen we gewoon collectief besluiten om deze man niet meer te boeken? Hij was deze keer al in Nederland, dus da's al geen excuus.
Ik vraag me dan echt of het aan die jongen ligt of zijn entourage. Maar ik doe mee Dave. Kan me niet voorstellen dat je als “fan” er nu ook nog niet klaar mee bent. En doorrrrr!
 

zworp3

Support act
17 mei 2018
848
554
Ach, slechts 2 uur te laat.
Mijn werkgever vindt het ook niet erg wanneer ik 2 uur te laat of niet verschijn.
Hij begon blijkbaar om kwart voor 9, als dat twee uur te laat is, had dat concert een zeer ongewone aanvangstijd.
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.587
11.174
The Strokes voegt volgende week een extra datum in Singapore toe n.a.v. de annuleringen in Maleisië. Nette zet.
In an attempt to accommodate all of our fans in Southeast, Asia, particularly our fans in Kuala Lumpur affected by last weeks cancellation, we have now added a second show in Singapore at MBS Expo Hall on Thursday, August 3. We know this isn’t perfect for our fans in Malaysia, but it was the closest and most convenient location to put on a show in such a short time.
Tickets will go on sale Friday at 4 PM local time in Singapore. We hope this eases the disappointment from the events that unfolded last week. Thanks for your patience while we work through all of the possible solutions and we look forward to seeing as many of you as can make it out to the show next week.
 
  • Leuk
Waarderingen: simonbolivar

Chiel

Support act
18 jul 2014
896
313

Nou, gaan ze nu ook bij Lizzo protesteren bij een concert net zoals Rammstein?

Maar serieus, niet helemaal te vergelijken met Rammstein. Maar had van Lizzo dit niet verwacht, als het waar is.
 
  • Leuk
Waarderingen: Thisso

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.782
3.734

Rare vorm van masochisme
 

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.587
11.174

Rare vorm van masochisme
Maar... de verkoop gaat dus gewoon weer hard. Da's ook best knap.
 

PJ

Headliner
4 nov 2014
7.722
1.889
Drummer en Bassist verlaten Snow Patrol. Wel komt er volgend jaar een nieuw album.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Drummer en Bassist verlaten Snow Patrol. Wel komt er volgend jaar een nieuw album.
Jammer, blijf een zwak hebben voor hun ouder werk. Zou ze wel eens willen zien in een kleinere zaal ala 013 ofzo.
 
  • Leuk
Waarderingen: PJ

wenteldave

Droomheadliner
21 apr 2019
12.587
11.174
Een enigszins positief vervolg in de soap rondom dB's.
Beste muzikanten, bezoekers en dB’s-supporters,
Er is nieuws; we mogen in ieder geval in het CAB-gebouw blijven tot 1 december.
Inderdaad, een maand. Binnen enkele weken horen we of we nog enkele maanden langer kunnen blijven. Dat is belangrijk ivm het verbouwen van de nieuwe locatie aan de Vlampijpstraat.
Daarnaast kijken we wat er qua concerten en andere evenementen mogelijk is om op korte termijn van de grond te krijgen zodat november een onvergetelijke maand wordt.
We keep you posted.
– Team dB's -
 
  • Leuk
Waarderingen: Lion

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Mooi vlogje van dit Brits clubje (zijn hier al vaker voorbij gekomen). Al dan niet gesponsord, voor een flink bedrag zijn ze naar Power Trip geweest. Dat overprised festival, met Guns N' Roses, Iron Maiden, Metallica, AC/DC, Tool en Judas Priest. En kut dat het is....

 
  • Leuk
Waarderingen: Joslittel

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.562
2.043
Mooi vlogje van dit Brits clubje (zijn hier al vaker voorbij gekomen). Al dan niet gesponsord, voor een flink bedrag zijn ze naar Power Trip geweest. Dat overprised festival, met Guns N' Roses, Iron Maiden, Metallica, AC/DC, Tool en Judas Priest. En kut dat het is....

Ik moest vooral lachen dat ze veel geld overhebben voor Guns en weinig voor TOOL. Maarja, leuke vlogs zijn het wel.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken