Lowlands 2024

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149
De heilige graal wat betreft marketing op Lowlands is voor mij toch echt de Douwe Egberts koffiewekker inclusief shirt. Verbaast mij dat die nog niet genoemd is. De koffie kwam naar je toe elke ochtend. Je hoefde alleen de rits van je tent maar op te doen. Echt top was dat!
In die t-shirts loop ik nog steeds rond 😄
 
  • Winning
Waarderingen: eva84

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Lowlands heeft IDLES, Pukkelpop heeft Fontaines DC.

Voelt een beetje aan als een generatie Pokemon games, waarbij het ene kleur die exclusieve Pokemon heeft, en het andere kleur een andere.
En Lowlands heeft Nas, terwijl PKP dan weer Stormzy heeft. Al weet ik niet of die namen vergelijkbaar zijn.
 

Mark's Kal

Sunset slot
4 jul 2022
3.255
3.822
Ik wacht al jaren op Orbital in de Benelux, maar dan liever een losse show ipv in een tent vol (vul maar in) op een major.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Die kan met die naam (of als Theødoor Nabuurs) gewoon op Verknipt staan en hetzelfde draaien als bij een Mental Theo set, niemand die het opmerkt.
over Mentale Theo gesproken, het AD schrijft onderstaande zonder enige vorm van ironie of spot:

Dauwpop maakt 13 nieuwe namen bekend: van harde techno tot stevige alternatieve rock​

Hét muziek festival in de Hellendoornse bossen, Dauwpop, heeft een derde batch artiesten bekend gemaakt. Een van de opvallendste namen: de oervader van de harde techno Mental Theo.
 
  • Haha
Waarderingen: nieuwsgierig

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
over Mentale Theo gesproken, het AD schrijft onderstaande zonder enige vorm van ironie of spot:

Dauwpop maakt 13 nieuwe namen bekend: van harde techno tot stevige alternatieve rock​

Hét muziek festival in de Hellendoornse bossen, Dauwpop, heeft een derde batch artiesten bekend gemaakt. Een van de opvallendste namen: de oervader van de harde techno Mental Theo
Volgensmij bedoelen ze hard-techno legende Theodor Nabuurs
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
Ik ben sinds een paar weken steeds meer in de muziek van Fred Again.. gedoken en begin het heel erg te waarderen. Vooral de iets meer ingetogen Studio live sessie uit London en de Tiny desk sessie.

Ik vroeg me af of de live optredens van Fred Again.. ook zo klinken, of dat dat meer als de Boiler Room set is?
 
  • Leuk
Waarderingen: Novis95 en Joris

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ik ben sinds een paar weken steeds meer in de muziek van Fred Again.. gedoken en begin het heel erg te waarderen. Vooral de iets meer ingetogen Studio live sessie uit London en de Tiny desk sessie.

Ik vroeg me af of de live optredens van Fred Again.. ook zo klinken, of dat dat meer als de Boiler Room set is?
De Boiler Room heeft veel meer energie vergeleken met z'n live set. Maar die studio sessies zijn weer te rustig vergeleken met z'n set (deze werden gelivestreamd midden in de lockdowns, dus vandaar)

Dit is hoe het klinkt:
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
466
811
De Boiler Room heeft veel meer energie vergeleken met z'n live set. Maar die studio sessies zijn weer te rustig vergeleken met z'n set (deze werden gelivestreamd midden in de lockdowns, dus vandaar)

Dit is hoe het klinkt:
Ah thanks!, klinkt voor mij als precies de goede middenweg.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.833
1.740
Ah thanks!, klinkt voor mij als precies de goede middenweg.
Zit ook wel een blok met een meer Boiler Room actige vibe in de show de afgelopen jaren. Dan gaat 'ie vooral tekeer op z'n drum pad en is het meer beuken en feest. Dan krijg je een selectie van de nummers van USB, maar ook dat is weer vet. Als je meer in de muziek komt wordt het sowieso wel een vette show.

Ik hoop alleen zelf dat hij wel wat aan z'n show gaat veranderen, aangezien ik in de Ziggo toch merkte dat ik het merendeel wel gezien had.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss, Davidd en mgbss

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.527
1.993
De Boiler Room heeft veel meer energie vergeleken met z'n live set. Maar die studio sessies zijn weer te rustig vergeleken met z'n set (deze werden gelivestreamd midden in de lockdowns, dus vandaar)

Dit is hoe het klinkt:
Terugdenkend aan dit stukje van de show op DTRH 'Pull me out of this/put your loving arms around me' was echt wel een van dé festivalhoogtepunten van afgelopen jaar.
Alle lachende gezichten, alle knuffelende mensen, mijn beste vriend en mijn vriendin naast me, lekker weertje, dag 1 van het festival. Top setting, daarvoor ga je naar festivals.
 

mattman

Droomheadliner
Sfeerbeheer
4 dec 2013
13.941
8.584
Terugdenkend aan dit stukje van de show op DTRH 'Pull me out of this/put your loving arms around me' was echt wel een van dé festivalhoogtepunten van afgelopen jaar.
Alle lachende gezichten, alle knuffelende mensen, mijn beste vriend en mijn vriendin naast me, lekker weertje, dag 1 van het festival. Top setting, daarvoor ga je naar festivals.
Hopelijk op DTRH dag 1 een soortgelijk momentje wanneer LCD Soundsystem All My Friends inzet.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Ik ben sinds een paar weken steeds meer in de muziek van Fred Again.. gedoken en begin het heel erg te waarderen. Vooral de iets meer ingetogen Studio live sessie uit London en de Tiny desk sessie.

Ik vroeg me af of de live optredens van Fred Again.. ook zo klinken, of dat dat meer als de Boiler Room set is?
Het is meestal een goede mix tussen de hardere beats en de ingetogen nummers! Mocht je Overmono nog niet hebben gecheckt, dat zit wel in hetzelfde straatje als de wat hardere nummers. Die staan ook op LL!
 
  • Leuk
Waarderingen: Davidd

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
222
377
Ik hoop alleen zelf dat hij wel wat aan z'n show gaat veranderen, aangezien ik in de Ziggo toch merkte dat ik het merendeel wel gezien had.
Ja vond je? Visueel was het veelal wel hetzelfde inderdaad, muzikaal vond ik het tóch weer beter dan de keren ervoor.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken