We zullen het eerder weten, want alle Mojo festivals hebben hetzelfde staan in de huisregels (Pinkpop, DTRH). En uiteraard is het een steekproef. Ik ben in de vorige 15 edities slechts 1 keer gecontroleerd bij de ingang en dat ging wel vrij grondig moet ik zeggen (alles uit de tas, zelfs de tent). De andere keren altijd in 1 streep door...
Persoonlijk probeer ik me zoveel mogelijk aan de 'regeltjes' te houden, ik houd niet van de stress vooraf en ik wil gewoon rustig door kunnen lopen. Ook de enige reden waarom ik overstag ben gegaan voor een groepsplek: donderdag geen stress voor een mooie plek. Daarnaast moet ik tegenwoordig het goede voorbeeld geven (iets met kids). Bij Paaspop was de zoon al behoorlijk van slag toen ik mijn aftershave moest inleveren (glas?), hij heeft het er nog over
.
Qua muziek begint er steeds meer goed te vallen: MSPaint, University, Maribou State, Overmono.. Moest het even opzoeken, die laatste al gezien in 2022, mooie spot 1:30-2:30 in de Bravo (met daarna nog Four Tet). Ik vermoed dat ze dit jaar helaas naar de Heineken gaan...