Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Je hebt absoluut gelijk, als je er een beetje nuchter onder blijft is er helemaal geen reden om te stressen, en je kan zelfs een hoop geld besparen door te wachten. En toch, tóch wil ik gewoon graag dat ticket in m'n mailbox hebben. Zal een gevoelsdingetje zijn, ik weet het ook niet.
Precies dat. Je weet niet 100 % zeker dat je gaat. Dan doet dat wel wat met je voorpret.
 
  • Leuk
Waarderingen: freezeroz en davadude

nieuwsgierig

Campingartiest
3 feb 2020
61
58
Grrrr door de rij op plek 1200. Te vroeg gejubeld. Na ticketselectie hoppa achteraan aansluiten op plek 41.000 en nog wat.
Driftig op zoek naar 2 dus, mn geduld op proef stellen en duimen op heel veel slecht weer berichten, dan moet het toch goedkomen?...
 
  • Verdrietig
Waarderingen: eva84 en @Marc

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
247
363
Ik was er doorheen, mocht tickets kopen, maar Ticketmaster crashte bij het afrekenen en toen mocht ik weer achteraan sluiten... Stom systeem ook altijd.

Had hetzelfde! Had twee tickets gereserveerd, naar de uitcheckpagina, en bij de betaalpagina kreeg ik een 5xx foutmelding van Ticketmaster zelf. Wat mooi dat we hier zulke hoge servicefees voor mogen betalen!
 

bjklaver

Playlistbediener
13 dec 2023
36
55
Wat ik vreemd vind. Op de laptop stond ik op 5800 op de mobiele telefoon op 6400 kom er bij beide erdoorheen. Op de laptop eerder dan de mobiel natuurlijk.foutmelding op de laptop en op de mobiel knal ik erdoor heen en uiteindelijk 1 ticket kunnen bemachtigen.

Is toch vreemd dat het dan op de mobiel lukt terwijl ik op de laptop er eerder in zat. Maja ik ben blij man☺️
 
  • Confetti
  • Leuk
Waarderingen: eva84, piep en @Marc

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
308
404
Zo dat was een drukke werkweek. Gisteravond eindelijk de laatste acts kunnen luisteren. Conclusie: dit was echt een prima eerste worp. Relatief veel gitaarwerk en qua dance niet de makkelijkste weg (Overmono, Brutalismus 3000, Skrillex, Blawan. Hudson Mohawke). 28 van de 49 acts is al genoeg om een weekend te vullen. Vooral zin in QOTSA en Skrillex, overigens wel heel erg 2014 ;).

De volgende drop zal wel veel nachtwerk zijn.

Het jaar is bijna doormidden, dan kunnen we weer aftellen naar het mooiste weekend van het jaar 🥳
 

Tumbleweedovski

Playlistbediener
13 aug 2016
32
45
Laat ik mij er ook maar weer eens in mengen. Op een verschrikkelijke en een matige headliner na, was ik op het eerste oog best enthousiast van deze eerste worp, maar dat is toch een beetje bedaard. Had sommige acts gewoon graag op BKS gezien vermoed ik. Waarschijnlijk ga ik alsnog wel, maar probeer ik mijn kaartje in de laatste dagen voorafgaand aan het festival met korting te kopen zoals me de laatste jaren telkens is gelukt.

QOTSA, The Smile en Fat Dog zijn eigenlijk mijn enige echte must sees. Big Thief, IDLES, Spinvis en het orkest zouden dat ook zijn ware het niet dat ik die al (meermaals) gezien heb, maar blijft goed natuurlijk. Soulwax en Spiritbox ben ik waarschijnlijk ook wel bij en na wat luisteren en ontdekken geldt dat ook voor Lander & Adriaan, MSPaint en University. En dan staan er nog wel wat acts in deze eerste namen waar ik me wel mee zou vermaken als er niets beters is.

Ik ben nog niet overtuigd, maar dat gaat vast met de aankomende worpen als het programma meer vorm begint te krijgen vast goedkomen en dan zie ik jullie in augustus gewoon weer in Biddinghuizen.
Krijg ik vandaag ineens een telefoontje: "Ik ben door de wachtrij heen. Wil jij nog een kaart?" Ach, doe maar dan. Heb ik hem maar alvast. Ben er dus weer bij dit jaar. Toch wel weer zin in.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken