Laat ik mij er ook maar weer eens in mengen. Op een verschrikkelijke en een matige headliner na, was ik op het eerste oog best enthousiast van deze eerste worp, maar dat is toch een beetje bedaard. Had sommige acts gewoon graag op BKS gezien vermoed ik. Waarschijnlijk ga ik alsnog wel, maar probeer ik mijn kaartje in de laatste dagen voorafgaand aan het festival met korting te kopen zoals me de laatste jaren telkens is gelukt.
QOTSA, The Smile en Fat Dog zijn eigenlijk mijn enige echte must sees. Big Thief, IDLES, Spinvis en het orkest zouden dat ook zijn ware het niet dat ik die al (meermaals) gezien heb, maar blijft goed natuurlijk. Soulwax en Spiritbox ben ik waarschijnlijk ook wel bij en na wat luisteren en ontdekken geldt dat ook voor Lander & Adriaan, MSPaint en University. En dan staan er nog wel wat acts in deze eerste namen waar ik me wel mee zou vermaken als er niets beters is.
Ik ben nog niet overtuigd, maar dat gaat vast met de aankomende worpen als het programma meer vorm begint te krijgen vast goedkomen en dan zie ik jullie in augustus gewoon weer in Biddinghuizen.