Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
Gewoon je vrouw eens lekker verwennen en op de gLLamcamp gaan!
Meer eigen belang. Vorig jaar daardoor Jon Coffey als compromis gemist….. dus meer mezelf verwennen, maar dan ga ik zelf net zo lief op de festival camping.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
University was mijn ontdekking, en Pachyman ga ik niet snel bezoeken maar klonk ok. Oja en de samenwerking van Wargasm met Fred Durst was ook nieuw voor mij.

Backxwash vond ik vorig jaar op Roadburn ook best tof, maar weet niet of dat op Lowlands gaat werken.
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.749
2.335
University was mijn ontdekking, en Pachyman ga ik niet snel bezoeken maar klonk ok. Oja en de samenwerking van Wargasm met Fred Durst was ook nieuw voor mij.

Backxwash vond ik vorig jaar op Roadburn ook best tof, maar weet niet of dat op Lowlands gaat werken.
Bij Backxwash hoop ik vooral dat de tent niet te groot is. Op LGW vond ik het in de Ronda niet fantastisch werken, terwijl ik het op Roadburn (en op plaat) wel vet vond.

University vind ik op plaat echt heel goed. Ik hoop alleen dat het geluid wat beter is (en dat dat geen bewuste keuze was) dan op Left of the Dial afgelopen jaar.
 

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
83
208
Rise Against zou ik met open armen verwelkomen. Ik ben daar tijdens mijn rebelse puberjaren enorm fan van geweest. Na het Endgame album ben ik ze uit het oog verloren, maar toevallig dat ik laatst met een vriend zat te denken om ze weer eens op te zoeken voor een dosis nostalgie. De timing zou top zijn.
 

Dante

Randprogramma
2 jun 2023
237
387
Ik ben nu aan het luisteren. Het klinkt wel aardig, maar echt spannend wordt het nergens. Beetje middle of the road, toegankelijke house. Ach met een biertje (of havermelkcappucino voor wie dat wil) in de hand, zal het me zeker niet vervelen.
Op Spotify of een set op YouTube? Live is het wel wat meer upbeat
 

huug

Playlistbediener
5 aug 2023
29
36
Kans lijkt me gezien de dagindeling vrij aanwezig dat Goldband de vrijdag op Lowlands afsluit bij de Alpha en dat The Smile op dat zelfde moment in de Bravo staat te spelen. Of hoop ik op iets dat er niet is....
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
omdat dat de oude soulwax is, een rock band.
en de nieuwe soulwax is een totaal andere band
 

BeWario

Campingartiest
27 jun 2023
99
93
Ik ben nu aan het luisteren. Het klinkt wel aardig, maar echt spannend wordt het nergens. Beetje middle of the road, toegankelijke house. Ach met een biertje (of havermelkcappucino voor wie dat wil) in de hand, zal het me zeker niet vervelen.
Gewoon keihard Esmas klappen toch? 😜
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.557
2.036
Gewoon keihard Esmas klappen toch? 😜
What Are You Doing Reaction GIF
 

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.230
744
dat wel.
maar tegenwoordig spelen ze met 3 drummers en 4 synthezisers.
geen gitaren meer ( of iig heel weinig)
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.405
1.084
dat wel.
maar tegenwoordig spelen ze met 3 drummers en 4 synthezisers.
geen gitaren meer ( of iig heel weinig)
Dus het is wel mogelijk die nummers live te reproduceren. Maar bij niemand bekend of dit een artistieke / bewuste keuze is van de band?
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Dus het is wel mogelijk die nummers live te reproduceren. Maar bij niemand bekend of dit een artistieke / bewuste keuze is van de band?
Het lijkt me zeker een artistieke keuze. Het is niet zo alsof ze die nummers niet meer mogen spelen.

Overigens zie ik op setlist.fm dat ze bij hun laatste optreden in Brussel een paar dagen geleden een nummer van MAEA hebben gespeeld (Conversation Intercom).
 
Laatst bewerkt:
  • On fire
Waarderingen: @Marc

Gebruikers die dit onderwerp bekijken