Lowlands 2024

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Tja, kansloze exercitie dit…. hopelijk heb ik mijn portie pech nu gehad en morgen wel geluk 🍀🤞🏻
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Overigens was het device waarmee ik als eerste de wachtruimte in ging voor de wachtrij ook degene die er als eerste doorheen kwam. Geen idee of dat invloed heeft?
 

rrr

Playlistbediener
5 feb 2023
28
43
Wij hebben er al 6 van de 15 te pakken! Stonden alle drie rond plek 3500.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Beaudelaire

Campingartiest
28 sep 2022
70
86
Ik ben er ook bij. Toch wel veel doorheen gekomen binnen onze groep. Schijnbaar als je door de wachtrij was, kon je met alle verschillende codes onbeperkt tickets kopen haha. Wij hebben er 10 kunnen halen.
Pas maar op dat ze die tickets niet ongeldig maken. Dat doen ze ook nog weleens.
 
  • Wow
Waarderingen: eva84

fiesta

Randprogramma
20 jun 2018
246
294
Tip: mocht je er morgen ook niet doorkomen blijf in de dagen erna ook regelmatig kijken. Wij hadden vorig jaar ook pech, maar konden paar dagen erna midden in de nacht opeens nog reguliere kaarten kopen.
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong

Deconstructor

Nieuw lid
2 feb 2024
3
11
Ik heb de code van mijn ouders gebruikt (Ziggo Fans). Het is neem ik aan geen probleem dat ik (KPN enjoyer) deze ticket in mijn bezit heb? Ik ben te jong voor de gevangenis.
 

Lazycat

Playlistbediener
14 dec 2016
7
4
Met z'n tweeën geprobeerd om 4 tickets te kopen, maar helaas beide niet gelukt... Morgen nog maar een poging...
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
464
810
Met zijn vieren geprobeerd en alle vier er niet doorheen gekomen. Dit belooft wat voor morgen..
 

Jaxie

Playlistbediener
19 jul 2023
47
86
Er bestaat geen goed systeem voor dit. Enige wat ze nog kunnen doen is die doorverkoop minder interessant maken zodat het minder interessant wordt voor de scalpers.

Het is een populair product momenteel met beperkte voorraad. Daar doe je helemaal niets aan verder.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Maar ja, wat is beter? Slechtste lineup in jaren droppen en je ticketverkoop zien instorten (Pinkpop), al je trouwe bezoekers voorrang geven waardoor er niks over blijft bij reguliere verkoop (DTRH), of dit?
Een goede line-up en een ticketsysteem wat werkt. Ik had maar 48 wachtende voor me. En dan heb ik helemaal niks, en dan lees je hier dat mensen 2000 wachtende voor zich hebben die wel prijs hebben. Tsja gewoon kansloos, geen gelul om het goed te praten.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
468
Er bestaat geen goed systeem voor dit. Enige wat ze nog kunnen doen is die doorverkoop minder interessant maken zodat het minder interessant wordt voor de scalpers.

Het is een populair product momenteel met beperkte voorraad. Daar doe je helemaal niets aan verder.
Ouderwets kamperen voor een kantoortje
 
  • Leuk
Waarderingen: Froyo en Davidd

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Er bestaat geen goed systeem voor dit. Enige wat ze nog kunnen doen is die doorverkoop minder interessant maken zodat het minder interessant wordt voor de scalpers.

Het is een populair product momenteel met beperkte voorraad. Daar doe je helemaal niets aan verder.
Ik wil met alle plezier dit overnemen van Ticketmaster hoor. Dit is technisch echt wel te regelen.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken