Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Overigens was het device waarmee ik als eerste de wachtruimte in ging voor de wachtrij ook degene die er als eerste doorheen kwam. Geen idee of dat invloed heeft?
Ik ben er ook bij. Toch wel veel doorheen gekomen binnen onze groep. Schijnbaar als je door de wachtrij was, kon je met alle verschillende codes onbeperkt tickets kopen haha. Wij hebben er 10 kunnen halen.
Tip: mocht je er morgen ook niet doorkomen blijf in de dagen erna ook regelmatig kijken. Wij hadden vorig jaar ook pech, maar konden paar dagen erna midden in de nacht opeens nog reguliere kaarten kopen.
Ik heb de code van mijn ouders gebruikt (Ziggo Fans). Het is neem ik aan geen probleem dat ik (KPN enjoyer) deze ticket in mijn bezit heb? Ik ben te jong voor de gevangenis.
Ik heb de code van mijn ouders gebruikt (Ziggo Fans). Het is neem ik aan geen probleem dat ik (KPN enjoyer) deze ticket in mijn bezit heb? Ik ben te jong voor de gevangenis.
Maar ja, wat is beter? Slechtste lineup in jaren droppen en je ticketverkoop zien instorten (Pinkpop), al je trouwe bezoekers voorrang geven waardoor er niks over blijft bij reguliere verkoop (DTRH), of dit?
Er bestaat geen goed systeem voor dit. Enige wat ze nog kunnen doen is die doorverkoop minder interessant maken zodat het minder interessant wordt voor de scalpers.
Het is een populair product momenteel met beperkte voorraad. Daar doe je helemaal niets aan verder.
Maar ja, wat is beter? Slechtste lineup in jaren droppen en je ticketverkoop zien instorten (Pinkpop), al je trouwe bezoekers voorrang geven waardoor er niks over blijft bij reguliere verkoop (DTRH), of dit?
Een goede line-up en een ticketsysteem wat werkt. Ik had maar 48 wachtende voor me. En dan heb ik helemaal niks, en dan lees je hier dat mensen 2000 wachtende voor zich hebben die wel prijs hebben. Tsja gewoon kansloos, geen gelul om het goed te praten.
Er bestaat geen goed systeem voor dit. Enige wat ze nog kunnen doen is die doorverkoop minder interessant maken zodat het minder interessant wordt voor de scalpers.
Het is een populair product momenteel met beperkte voorraad. Daar doe je helemaal niets aan verder.