Lowlands 2024

metallica

Playlistbediener
26 mrt 2018
11
1
Denken jullie nog kans op Dua Lipa? Nu ze niet op Pinkpop staat (wat ik had verwacht) misschien dat ze toch als headliner geboekt wordt?
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
380
486
Ik probeer eens een gokje voor de headliners:

1. Queens of the Stone Age
2. Fred Again…
3. Nas

Met wat extra:
- The Smile
- Skrillex
- Jorja Smith
Nas zou ik zo tof vinden, betwijfel alleen of ze hem hoofd headliner plek zouden geven of net subheadliner
 
  • Geweldig
Waarderingen: LLoww

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Queens of the stone age en Fred Again zijn denk ik niet de duurste headliners. Queens was gewoon alleen maar afsluiter van het tweede podium op Pinkpop, Fred Again is wel groot maar pas het eerste jaar dat hij Majors afsluit. Daar kan best een dure headliner als Lana naast.
Dan nog the Smile en Nas om de bravo af te sluiten en je hebt wel echt een gruwelijk begin van je line up!
 

Wijdje

Campingartiest
15 okt 2016
75
56
Nas zou ik zo tof vinden, betwijfel alleen of ze hem hoofd headliner plek zouden geven of net subheadliner
Nas was sub op Woo Hah 2017, ik denk niet dat die veel hoger zou staan dan Bravo-afsluiter, vraag me zelfs af of die überhaupt op die plek al zou staan
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
87
226
Als ik zelf een bovenkant zou moeten samenstellen die ergens tussen realistisch en hoopvol in zit, zou het er denk ik zo uitzien:

Fred Again...
Kendrick Lamar (/The Hillbillies?) of Tyler, the Creator
QOTSA of Muse

Zo heb je voor ieder wat wils met een dance-afsluiter, een grote speler in de hiphop, en een stevige dosis gitaren voor de liefhebbers. Fredje is wat mij betreft de enige waarvan ik weinig twijfels heb of hij er gaat staan. De hiphop-plek zou je ook nog kunnen vergeven aan een popster als Dua Lipa of een Lana del Rey. Mocht Tame Impala tegen de zomer weer gaan touren, zijn dat ook altijd kanshebbers voor de spot van QOTSA/Muse. Gewoon een paar gedachtespinsels.
 

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
380
486
Als ik zelf een bovenkant zou moeten samenstellen die ergens tussen realistisch en hoopvol in zit, zou het er denk ik zo uitzien:

Fred Again...
Kendrick Lamar (/The Hillbillies?) of Tyler, the Creator
QOTSA of Muse

Zo heb je voor ieder wat wils met een dance-afsluiter, een grote speler in de hiphop, en een stevige dosis gitaren voor de liefhebbers. Fredje is wat mij betreft de enige waarvan ik weinig twijfels heb of hij er gaat staan. De hiphop-plek zou je ook nog kunnen vergeven aan een popster als Dua Lipa of een Lana del Rey. Mocht Tame Impala tegen de zomer weer gaan touren, zijn dat ook altijd kanshebbers voor de spot van QOTSA/Muse. Gewoon een paar gedachtespinsels.
Kendrick of Tyler hebben op dit moment alleen nog geen shows rond de zomer :(
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Biffy Clyro 25 augustus in de UK. Aflsuiter Bravo weer, of plekje mainstage?
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

Athos

Dagopener
13 jul 2023
505
745
Persoonlijk kunnen al die hiphop acts me gestolen worden maar goed blijkbaar is er vraag naar.
 
  • Leuk
Waarderingen: gguuss

Gebruikers die dit onderwerp bekijken