Lowlands 2023

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Van wat ik zo om mij heen hoor zijn er toch veel mensen die hun kaart nu verkopen vanwege de line up. Ik zal ze niet missen ;)
Voor de headliners moet je nou eenmaal niet op LL zijn. Middensegment vind ik echt heel erg goed. Ook veel kwaliteit in de nachten
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en yumi

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
309
405
Van wat ik zo om mij heen hoor zijn er toch veel mensen die hun kaart nu verkopen vanwege de line up. Ik zal ze niet missen ;)
Het blijft raar, alle headliners waren toch bekend bij start van de verkoop?

In de afgelopen 15jaar kwam er zelden nog een afsluiter bij. Ik kan me alleen Muse herinneren, maar die had zichzelf aangeboden
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Zou lekker zijn als de hype weer wat indaalt, uitverkocht zal het toch wel zijn komende jaren, maar hoop niet dat alle kaarten (regulier en resale) ieder jaar binnen een paar seconden weg zijn
Kan niet wachten op dat moment.
Niet bewerend dat ze dat niet al doen, maar dat zal er wel voor zorgen dat Lowlands weer het onderste uit de kan moet halen om relevant/in the picture te blijven.
Kan alleen maar ten goede komen van het festival imo.
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Kan niet wachten op dat moment.
Niet bewerend dat ze dat niet al doen, maar dat zal er wel voor zorgen dat Lowlands weer het onderste uit de kan moet halen om relevant/in the picture te blijven.
Kan alleen maar ten goede komen van het festival imo.
Zolang het publiek voor 'het feestje' gaat ipv voor de line-up kan je er donder op tegen zeggen dat het de aankomende jaren binnen een minuut uitverkoopt. Deze tendens is helaas ook al bij DTRH zichtbaar. Het eventuele gebrek aan grote namen maakt het gros van het publiek geen ene moer meer uit lijkt wel.
Kan me nog goed herinneren dat je rond 2008 in maart/april op je gemakje nog wat kaartjes bij het postkantoor kon kopen #ouwelul #nostalgie ;)
 

davadude

Randprogramma
9 jan 2020
249
363
Klopt.. Vrijdag/zaterdag zijn wat softere stijlen. Eigenlijk is dat vorig jaar al ingezet. De zondagnacht is nog wel echt Techno beuken in de Bravo.

Persoonlijk vind ik het een jammere ontwikkeling. Liever dat ze alle stijlen elke nacht hebben, dan zo zwaar de focus op een stijl.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik zou het zelf heerlijk vinden als ze in de nacht wat jeugd sentiment van mij zouden neerzetten, zoals wat oude trance uit de 90s of 00s of happy hardcore/hardstyle/early rave. Ik kan zelf vrij weinig met wat er op Lowlands s'nachts in de Bravo staat.
 

Mits

Campingartiest
2 aug 2022
63
48
Ik zou het zelf heerlijk vinden als ze in de nacht wat jeugd sentiment van mij zouden neerzetten, zoals wat oude trance uit de 90s of 00s of happy hardcore/hardstyle/early rave. Ik kan zelf vrij weinig met wat er op Lowlands s'nachts in de Bravo staat.
In 2009 stond Darkraver er. Promo heeft ook eens in de xray gestaan. Beide erg tof!
 
  • Leuk
  • Geweldig
Waarderingen: eva84, davadude en LLoww

Molis040

Campingartiest
6 aug 2022
98
148
Ik zou het zelf heerlijk vinden als ze in de nacht wat jeugd sentiment van mij zouden neerzetten, zoals wat oude trance uit de 90s of 00s of happy hardcore/hardstyle/early rave. Ik kan zelf vrij weinig met wat er op Lowlands s'nachts in de Bravo staat.
Ik vond juist dat House sets zoals BELLAop vrijdag dit wel een beetje samen pakken.


Als je van de 90's classics style houdt, moet je ook Partiboi69 gaan bekijken:

 
  • Leuk
Waarderingen: yumi, Camping2 en daily

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.351
5.046
Ik blijf er bij is echt een van de beste line ups in jaren zonder hele grote headliners.
En zelfs dat valt nog redelijk mee toch?

Billie Eilish is misschien een van de grootste headliners in jaren (los van persoonlijke smaak). Florence + The Machine heeft vaak genoeg in grote venues staan, Underworld deed ook gewoon een ZiggoDomepje. Nothing But Thieves doet dat ook.

Tsja we kunnen Coldplay - Taylor Swift - Harry Styles verwachten, die zijn inderdaad groter. Maar zelfs daar kan je niet echt over klagen. Ja ze haddeen The Killers o.i.d. kunnen boeken (persoonlijk fan van deze band). Maar als je het objectief bekend had dat ook niet veel meer impact gehad op LL23 toch?

Andere festivals schuiven Sam Fender naar voren, Lowlands doet dat een beetje met Nothing But Thieves. Valt van beide wat te zeggen.

Ik zie dit jaar gewoon weinig gigantische missers in de Line-Up. Los dat ik dat ik iets als een The Walkmen nog graag had gezien, maar ook daar gaat de balans echt niet op stuk.

#teamgoedelineup
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
En zelfs dat valt nog redelijk mee toch?

Billie Eilish is misschien een van de grootste headliners in jaren (los van persoonlijke smaak). Florence + The Machine heeft vaak genoeg in grote venues staan, Underworld deed ook gewoon een ZiggoDomepje. Nothing But Thieves doet dat ook.

Tsja we kunnen Coldplay - Taylor Swift - Harry Styles verwachten, die zijn inderdaad groter. Maar zelfs daar kan je niet echt over klagen. Ja ze haddeen The Killers o.i.d. kunnen boeken (persoonlijk fan van deze band). Maar als je het objectief bekend had dat ook niet veel meer impact gehad op LL23 toch?

Andere festivals schuiven Sam Fender naar voren, Lowlands doet dat een beetje met Nothing But Thieves. Valt van beide wat te zeggen.

Ik zie dit jaar gewoon weinig gigantische missers in de Line-Up. Los dat ik dat ik iets als een The Walkmen nog graag had gezien, maar ook daar gaat de balans echt niet op stuk.

#teamgoedelineup
Persoonlijk en objectief gezien ben ik het met je eens. Ik kan heeeel goed leven met de headliners en vind ze allemaal heel goed passen bij het festival.

Maar ik denk dat er een hoop mensen anders over denken. Ik heb daar gelukkig helemaal geen last van!!!

#teamgoedelineup
 
  • Leuk
Waarderingen: spongebobsong en yumi

Gebruikers die dit onderwerp bekijken