Lowlands 2023

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Lieve mensen, welke camping raden jullie aan om een beetje te kunnen slapen, maar niet te ver van het terrein te zitten?
Dit is gewoon mazzel of pech hebben. Op elke camping kan je naast club Keta terechtkomen.

Een jaar of 5 geleden zochten we een plekje op camping 4, en ergens rechts achterin hadden ze een enorme tipi gebouwd. Wij dachten daar staat een enorme groep, daar moeten we niet zijn. Dus wij een ander plekje gezocht. Om een uurtje of 3 richting bed. Gaat naast ons de muziek aan op standje bravo. En die muziek ging om half 7 weer uit. Ergens om een uurtje of 5 naar de wc want ik kon toch niet slapen. Loop ik langs die enorme tipi en je raadt het al een oase aan rust rondom de tipi… redelijke inschattingsfout.
 
  • Leuk
  • On fire
Waarderingen: @Marc, eva84 en tosti

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Dit is gewoon mazzel of pech hebben. Op elke camping kan je naast club Keta terechtkomen.

Een jaar of 5 geleden zochten we een plekje op camping 4, en ergens rechts achterin hadden ze een enorme tipi gebouwd. Wij dachten daar staat een enorme groep, daar moeten we niet zijn. Dus wij een ander plekje gezocht. Om een uurtje of 3 richting bed. Gaat naast ons de muziek aan op standje bravo. En die muziek ging om half 7 weer uit. Ergens om een uurtje of 5 naar de wc want ik kon toch niet slapen. Loop ik langs die enorme tipi en je raadt het al een oase aan rust rondom de tipi… redelijke inschattingsfout.
Begin niet over Keta-man. Daar heb ik nog nachtmerries van.
 
  • Leuk
  • Verdrietig
Waarderingen: roluf en Broodrooster

Lowlandicus

Dagopener
10 apr 2019
681
617
Wij hebben de Keta man ook wel eens naast ons gehad een paar jaar geleden, drama...
Zou de Keta man specifiek naast forum leden gaan staan om ze wakker te houden? 🤔😂
 
  • Haha
Waarderingen: eva84 en @Marc

Peter

Randprogramma
10 mrt 2014
142
29
Bij eenzelfde verloop als vorig jaar zou je dat redden. Moet je alleen iets verder naar achter lopen. Wij hadden toen nog "zeeën" van ruimte.
Op camping 4 ja? Dat zou wel nice zijn, vorig jaar zijn we gelijk maar naar 5 gelopen. Dit jaar is de planning om rond 8:30 uur op de dijk te staan...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.044
Ik vond vroeger de oude camping 7 ideal, links om het hoekje van de ingang.

Dat waren altijd hele fijne plaatsen, rustig. En je was vrij snel bij de brug (en dan vielen de loopafstanden ook wel mee). Vorig jaar zat ik tussen 5-6 in, en dat was echt een pleuriseind lopen voordat je uberhaupt bij de brug was.
 

EdsjeFCB

Sunset slot
24 jan 2016
2.770
3.715
De Ohropax ofzoiets, hele simpele gekleurde oordoppen (groen, blauw, oranje en roze) in een bakje zijn ook meer dan prima

Dat in combi met FRESH AND BLACK TENT (!!!) heeft mij voor het eerst prima nachtrust opgeleverd bij Werchter
 
  • Leuk
Waarderingen: LLoww

festivalgekkie

Playlistbediener
5 feb 2023
19
26
Op camping 4 ja? Dat zou wel nice zijn, vorig jaar zijn we gelijk maar naar 5 gelopen. Dit jaar is de planning om rond 8:30 uur op de dijk te staan...
Ja was camping 4! Wij stonden toen ter hoogte van het wc/douche gebouw. Toen we begonnen was alles om ons heen nog redelijk leeg. Stonden toen rond 8:30 voor de poort
 
  • Geweldig
Waarderingen: Peter

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.744
2.331
Gisteren avond laat 1 kaart op resell gezet voor 300 eu. Staat er dan op voor 336. Was binnen 10 minuten verkocht.

Heb een kaart van een vriendin via doorstuur naar mijn account gezet en 1 van mijn eigen niet eerder verkochte exemplaren te koop gezet. Zij kon haar kaart namelijk niet meer verkopen omdat die al eens doorgestuurd was. Beetje omslachtig maar goed het werkt wel.

Mocht iemand dus tegen hetzelfde probleem aan lopen binnen z'n party groep. De workaround werkt zolang 1 iemand nog een maagdelijke onverkocht kaartje heeft 😅😂
Wij hadden hetzelfde probleem. De ene had ik doorgestuurd naar mijn vriendin maar die had hem nog niet geaccepteerd, dus ik kon hem zelf annuleren (om weer een 'maagdelijk' kaartje te creëren). Een vriend van me had voor een andere vriend gekocht die hem al wel had geaccepteerd. Je kunt hem dan wel alsnog weigeren zodat de ander hem kan verkopen. Moet je natuurlijk wel 'on speaking terms' zijn met degene die hem doorgestuurd had.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.744
2.331
Kan oprecht de volgende oordoppen aanraden voor het slapen:


Ik heb jaren gezocht naar oordoppen die lekker zitten en elke keer toch een naar gevoel in je oor. Uiteindelijk begonnen met deze en ik moet zeggen ideaal. Vormt naar je oor en dempt bijna al het geluid.
Ben wel altijd bang dat ik ze niet meer uit mijn oor krijg.
Had eerst altijd de Alpine Sleep Soft, die zijn oké maar niet super dempend. Sinds dit jaar de Alpine Sleep Deep en daarmee heerlijk geslapen op DTRH.
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
84
158
Ik lag op Defqon wel eens naast buren die erg konden genieten van 'artiesten' als Unicorn on Ketamine en MKB. De ervaring leert wel dat als je daar eenmaal een weekend naast hebt gelegen, je eigenlijk iedere festivalcamping wel aan kan. Lowlands voelt in verhouding meestal dan ook als een oase van rust :ROFLMAO:. Lag afgelopen jaar meermaals zonder problemen tot een uur of 11 te slapen, oordopjes in en gaan.

Sowieso is mijn ervaring dat de Lowlands camping relatief rustig is, vooral door de lange afterparties waar het meeste 'feestvolk' terecht kan. Gevoelsmatig is het vooral de donderdag waarop mensen bij gebrek aan een alternatief maar voor de tent gaan zitten keten (of keta-en). Ervaren jullie op de vrijdag t/m zondag echt zoveel overlast?
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84 en UpInSmoke

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker en davadude

Camping2

Campingartiest
6 jun 2022
85
149

Gebruikers die dit onderwerp bekijken