Lowlands 2023

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.336
5.034
Volgens mij stond Joost vorige keer in de Heineken en daarvoor in de X-Ray. Logische opstap zou zijn dat ie nu de Bravo pakt. Of herinner ik me dit verkeerd?
Heb ergens voorbij zien komen dat hij Alpha staat. Verbaast me ook niks. Ik zie de hele ADF Family daar ook wel staan. Inclusief Lil Kleine die meekomt? Deden ze ook Rolling Out Loud.
 

HOOFDLETTERS

Playlistbediener
1 jun 2023
28
71
Volgens mij stond Joost vorige keer in de Heineken en daarvoor in de X-Ray. Logische opstap zou zijn dat ie nu de Bravo pakt. Of herinner ik me dit verkeerd?

Was op de podcast al bevestigd dat hij in de Alpha staat! Ik durf te voorspellen dat hij de Alpha opent op vrijdag.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Woont er niemand in Biddinghuizen of is er niemand die een dagje naar Walibi gaat? Ben benieuwd of de opbouw al is gestart…
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

tmstms

Playlistbediener
10 jul 2019
13
2
Ik heb in het verleden wel is kaarten via marktplaats gekocht. Deze kaarten heb ik dan altijd bij mensen thuis opgehaald.

Als je nu bij iemand thuis de kaarten “ophaald” en je laat deze ter plaatsen op jou naam zetten kan het eigenlijk niet fout. Deze actie is hierna niet terug te keren. Ik heb dit gecheckt omdat ik ook nog een kaart voor mijn vrouw moest hebben. Uiteindelijk gewoon via ticketmaster gelukt.

Belangrijkste tip, nooit een stuiver vooruit betalen!
De doorgestuurde kaarten zijn wel degelijk terug te draaien! ik heb dit bij twee kaarten moeten doen om ze door te verkopen nadat de personen op wiens naam ze stonden niet meer konden gaan. Simpel mailtje naar ticketmaster en de doorgestuurde kaarten staan weer op je naam.
 

fernak

Playlistbediener
1 jun 2019
17
7
De doorgestuurde kaarten zijn wel degelijk terug te draaien! ik heb dit bij twee kaarten moeten doen om ze door te verkopen nadat de personen op wiens naam ze stonden niet meer konden gaan. Simpel mailtje naar ticketmaster en de doorgestuurde kaarten staan weer op je naam.
Kan dat zomaar? Zonder dat die andere persoon iets moet doen? Klinkt gevaarlijk dan!
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
473
695
Kan dat zomaar? Zonder dat die andere persoon iets moet doen? Klinkt gevaarlijk dan!
In principe zal TM redeneren dat de persoon die de kaarten doorstuurt de eigenaar is van de kaarten en ze derhalve dus ook kan terughalen. Eigenaarschap wisselt blijkbaar pas bij officiele doorverkoop via TM zelf.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
De doorgestuurde kaarten zijn wel degelijk terug te draaien! ik heb dit bij twee kaarten moeten doen om ze door te verkopen nadat de personen op wiens naam ze stonden niet meer konden gaan. Simpel mailtje naar ticketmaster en de doorgestuurde kaarten staan weer op je naam.
Waarom heb je dat gedaan. De eigenaar van de tickets had ze zelf gewoon weet naar je kunnen terug sturen? Waarom heb je daar Ticketmaster voor nodig?
 

tmstms

Playlistbediener
10 jul 2019
13
2
Kan dat zomaar? Zonder dat die andere persoon iets moet doen? Klinkt gevaarlijk dan!
Waarom heb je dat gedaan. De eigenaar van de tickets had ze zelf gewoon weet naar je kunnen terug sturen? Waarom heb je daar Ticketmaster voor nodig?
@fernak Inderdaad zonder dat die andere persoon iets moest doen.
@roluf op aanbevelen van Ticketmaster zelf. de optie om het alleen mogelijk te maken deze weer terug te sturen klinkt inderdaad nu logischer, ik wist toen niet dat dit kon. Wilde hier enkel even waarschuwen dat het dus niet waterdicht is!
 
  • Leuk
Waarderingen: roluf

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
@fernak Inderdaad zonder dat die andere persoon iets moest doen.
@roluf op aanbevelen van Ticketmaster zelf. de optie om het alleen mogelijk te maken deze weer terug te sturen klinkt inderdaad nu logischer, ik wist toen niet dat dit kon. Wilde hier enkel even waarschuwen dat het dus niet waterdicht is!
Klopt, daarom maar afspreken bij de verkoper. Ik weet waar je huis woont…..
 
  • Leuk
Waarderingen: tmstms

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Urban Dance Squad had ik heul graag op LL gezien. Raar dat ze wel op Pukkelpop staan, en geen thuiswedstrijd spelen op het podium waar ze perfect passen.
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Novis95

Campingartiest
11 mei 2023
82
205
Wordt er op dit forum al een ultieme lowlands-paklijst samengesteld? Ik ben altijd op zoek naar de beste tips om mijn weekend nog soepeler te laten verlopen?
 
  • Leuk
Waarderingen: djessnl

Gebruikers die dit onderwerp bekijken