Lowlands 2023

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
070 Shake was de Fuzzy eigenlijk wat te klein, die gaan wel in de India/Heineken staan hoor. Al dan niet vroeg op de dag.
Ja, wellicht heb je gelijk. Ze staat ook wat hoger op lowlands.nl/acts dan op de programmasite van DTRH destijds.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Ja, wellicht heb je gelijk. Ze staat ook wat hoger op lowlands.nl/acts dan op de programmasite van DTRH destijds.
Ja ik vond ze eigenlijk al vrij laag staan op de DTRH affiche. Toch zo'n 18miljoen luisteraars per maand op Spotify. Dat is al meer dan Fred Again en Paolo Nutini bij elkaar haha. Uiteraard zegt dat niet zoveel, maar toch een leuk gegeven.
 

Bob105

Support act
18 jun 2021
809
1.012
Ja ik vond ze eigenlijk al vrij laag staan op de DTRH affiche. Toch zo'n 18miljoen luisteraars per maand op Spotify. Dat is al meer dan Fred Again en Paolo Nutini bij elkaar haha. Uiteraard zegt dat niet zoveel, maar toch een leuk gegeven.
Dat zegt wel dat het geen x-ray/lima is in ieder geval, wat de site inderdaad bevestigt.
 

davadude

Gouden Tip
9 jan 2020
250
365
Erg blij met de nieuwe toevoeginen, en kijkende naar de totale line-up kan ik alleen maar zeggen dat het een heerlijk weekend gaat worden en dat de line-up gewoon allround sterk is. Voor mij ook veel genres die ik dit weekend ga zien, heerlijk. Persoonlijk heb ik meer dan 40 acts die ik wil zien, dus dat wordt lastig clashes afwerken wanneer de timetable online komt! Sta echt te popelen om te gaan en heb er veel zin in!

...en toch, ondanks het feit dat de line-up zo mooi is en ik vind dat ik niet mag klagen, ga ik het toch even doen door te zeggen dat de zuiderburen met Pukkelpop een aantal namen te pakken hebben die ik graag hier wel had gezien, zoals Altin Gun, Bonobo's liveshow, Fatima Yamaha (de Jeugd is er al...), Ben Bohmer, 2ManyDJs. Lowlands dit jaar voelt voor mij als een sterke groep headliners/subs en een sterke groep kleine namen, met een kleine of zwakkere groep middelnamen. Maar ja, dan klaag ik over het feit dat er wat meer namen bij konden met een wensenlijst van 40+...
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
070 en Sophie tof maar had eigenlijk toch wel echt gehoopt op Spinvis. En t een beetje verwacht.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Op Charlotte de Witte en Underworld na heb ik eigenlijk helemaal niets met de (sub)headliners Florence + The Machine, Billie Eilish en Nothing But Thieves maar gelukkig staat daaronder echt heel veel tofs op deze editie van Lowlands. Zeer solide line-up over een breed spectrum van genres. Lijstje van de acts die ik wil zien nadert de 30 en er zullen dus zeker wat clashes zijn. M'n Lowlands-playlist staat nu al dagelijks aan en heb er nu al erg veel zin in!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
De comments op insta geven wel een heel ander beeld van de line-up dan hier. Wat een bagger.
 

Athos

Gouden Tip
13 jul 2023
474
696
Bizar negatief, imo is dit een prima line-up voor lowlands.
Als al die mensen die negatief commentaar hebben op de line up, nou volgend jaar geen kaartje kopen. Kan ik weer ontspannen een kaartje kopen.
Tsja blijkbaar zijn de PP headliners The Killers, Limp Bizkit en Macklemore een groot gemis. Ik zou er totaal niet warm vam worden (al zou ik Killers wel gaan kijken).
 

Cooklu

Gouden Tip
22 feb 2023
315
263
Tsja blijkbaar zijn de PP headliners The Killers, Limp Bizkit en Macklemore een groot gemis. Ik zou er totaal niet warm vam worden (al zou ik Killers wel gaan kijken).
Ik zag daar ook een paar reacties van, maar die namen zouden toch niet zaligmakend zijn geweest voor de line up? (voor sommige blijkbaar wel)

Wel mooi om te zien dat zo veel mensen een andere beleving hebben, aantal reacties ook dat ze dan maar de hele dagen op de camping blijven hangen.
in mijn optiek totaal onbegrijpelijk, maar die zal ik adviseren om een plekje te zoeken op Renesse of op Appelhof. Goedkoper, eigen playlistje etc. etc.
 
  • Leuk
Waarderingen: DanielNedelko

Gebruikers die dit onderwerp bekijken