Lowlands 2023

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Dat gaat nooit in een tent passen volgens mij. Lang niet hoog genoeg, toch? Tevens te veel werk voor op en af/bouw en het zou de hele dag moeten blijven hangen.

HOLO gaat écht niet gebeuren op LL.
Dan kan het NN orkest weer niet spelen vanwege de opbouw van een act ;):oops:
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Dan kan het NN orkest weer niet spelen vanwege de opbouw van een act ;):oops:
Haha oja, krijgen we dat weer. Dat was wel een flinke faal van de eerste klas zeg.

Ik weet niet hoeveel buzz er nu rond die show van NN orkest hangt, maar kunnen zij niet samen met een andere artiest van belgisch/nederlands formaat een afsluitende spot in de Alpha krijgen? Denk eigenlijk dat we een beetje moeten afstappen van 3 grote internationale artiesten als headliners.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Ben in ziggo dome geweest bij Eric Prydz met zijn holo show, show was heel vet om te zien maar voor de rest viel het echt heel erg tegen. Daarnaast is er denk ik niet echt een plek waar je dit kan tonen op Lowlands.
 
Laatst bewerkt:

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
363
466
Ik gok wel een nederlands of belgische headliner ergens dus Charlotte De Witte
Waar komt afgelopen tijd hey idee vandaan dar Charlotte headlinermateriaal is? Die staat maandelijks in Nederland te draaien en er zijn zo veel groterere namen, zei ik ook over the opposites dus dat het zal aan mij liggen
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.832
1.740
Waar komt afgelopen tijd hey idee vandaan dar Charlotte headlinermateriaal is? Die staat maandelijks in Nederland te draaien en er zijn zo veel groterere namen, zei ik ook over the opposites dus dat het zal aan mij liggen
Nee Charlotte gaat Lowlands niet headlinen. Mag je in ieder geval met iets anders komen dan een standaard DJ set.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Waar komt afgelopen tijd hey idee vandaan dar Charlotte headlinermateriaal is? Die staat maandelijks in Nederland te draaien en er zijn zo veel groterere namen, zei ik ook over the opposites dus dat het zal aan mij liggen
Er werd hier(@jimmywe) eerder gezegd dat waarschijnlijk een Belgische headliner de Alpha gaat afsluiten. Charlotte heeft Pukkelpop natuurlijk al ongelukkig afgesloten, dus ze kan die posititie in ieder geval hebben.
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
65
108
Wat ik mij altijd afvraag: hoe kan het dat er nooit iets uitlekt? Terwijl er zo veel mensen waarschijnlijk wel weten wat de line-up gaat zijn en er zo veel digitaal is. Ijzeren regime van EvE?
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.081
Wat ik mij altijd afvraag: hoe kan het dat er nooit iets uitlekt? Terwijl er zo veel mensen waarschijnlijk wel weten wat de line-up gaat zijn en er zo veel digitaal is. Ijzeren regime van EvE?
Tja, ik denk dat daar strenge sancties tegenover staan. Of je moet je baan graag kwijt willen raken.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Mijn verzoekjes. Block Party . Ghum . Fontaince DC. Blur. Deadletter. Silversun Pickups. Life. The Blue Stones. Seething Akira. We zullen zien wat het wordt de spanning stijgt nu toch wel een beetje.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken