Lowlands 2023

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Van mij mogen ze het overslaan, het is ook meer slechte oude hardstyle/jumpstyle dan dat het degelijke techno is. Maarja Patrick Jumpen heeft ook ooit op Lowlands gestaan, en het zal vast werken. Maar ik vind het wel een beetje te plat en puberaal.
O ja, Patrick Jumpen. Waar blijft de tijd... Dat vond ik toen al flauw. En leuk. Op LL gaat dat nogal eens samen.
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Van mij mogen ze het overslaan, het is ook meer slechte oude hardstyle/jumpstyle dan dat het degelijke techno is. Maarja Patrick Jumpen heeft ook ooit op Lowlands gestaan, en het zal vast werken. Maar ik vind het wel een beetje te plat en puberaal.
Maar Patrick Jumpen was toen meer in de trant van 'lekker dansen met Maxim' en 'dansen met Conny Jansen', vroeg op de dag als soort warming up/wakker worden. Dat was geen serieus optreden.

Ik denk dat die memetechno dat wel gaat krijgen. Een eigen nachtje en dat het dan ontzettend goed gaat doen. Typisch Lowlands om zo'n hype een podium te geven en dat het publiek ook simpel genoeg is om het heel vet te vinden.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Maar Patrick Jumpen was toen meer in de trant van 'lekker dansen met Maxim' en 'dansen met Conny Jansen', vroeg op de dag als soort warming up/wakker worden. Dat was geen serieus optreden.

Ik denk dat die memetechno dat wel gaat krijgen. Een eigen nachtje en dat het dan ontzettend goed gaat doen. Typisch Lowlands om zo'n hype een podium te geven en dat het publiek ook simpel genoeg is om het heel vet te vinden.
Maarja ze hebben in het verleden zoveel acts niet geboekt omdat het "te EDM" was of "pas niet op Lowlands". Ik zie het dan ook niet helemaal zitten om "Natte Vistick gooit die kanker kick" (not my words) op te zetten.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Maarja ze hebben in het verleden zoveel acts niet geboekt omdat het "te EDM" was of "pas niet op Lowlands". Ik zie het dan ook niet helemaal zitten om "Natte Vistick gooit die kanker kick" (not my words) op te zetten.
Ja, er zijn zeker redenen waarom Lowlands het niet zal boeken. Maar wat ook typisch Lowlands is imo, is dat ze hypes en trends een podium geven. Ik heb het idee dat memetechno zo'n hype is waar ze wel op inspringen.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Van mij mogen ze echt wel ergens in de nacht spelen. Misschien dat ik zelfs zou kijken. Er is meer dan zat plek op LL dus waarom dit niet ergens een plekje geven?
 
  • Leuk
Waarderingen: UpInSmoke

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
Van mij mogen ze echt wel ergens in de nacht spelen. Misschien dat ik zelfs zou kijken. Er is meer dan zat plek op LL dus waarom dit niet ergens een plekje geven?
Het is niet dat het niet mag van mij. Maar ergens vind ik het een beetje tegendraads dat het bijvoorbeeld een Deadmau5 geloof ik ooit te EDM is genoemd door van Eerdenburg om nog te boeken op Lowlands. Of dat een Dano, Promo of The Darkraver nu echt niet meer zou kunnen deze dagen. Niet dat die van mij er moeten staan of whatever. Je snapt denk ik wel waar ik heen wil.

Ik zal er ook niet wakker van liggen hoor, vermaak is er altijd. Maar we moeten dit topic ook weer eens langzaam op stoom helpen natuurlijk.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Het is niet dat het niet mag van mij. Maar ergens vind ik het een beetje tegendraads dat het bijvoorbeeld een Deadmau5 geloof ik ooit te EDM is genoemd door van Eerdenburg om nog te boeken op Lowlands. Of dat een Dano, Promo of The Darkraver nu echt niet meer zou kunnen deze dagen. Niet dat die van mij er moeten staan of whatever. Je snapt denk ik wel waar ik heen wil.

Ik zal er ook niet wakker van liggen hoor, vermaak is er altijd. Maar we moeten dit topic ook weer eens langzaam op stoom helpen natuurlijk.
Zeker snap ik je. Wanneer heeft EvE dat gezegd trouwens? Kan best veranderd zijn in zijn standpunt. Daarnaast maakt hij ook niet alle beslissingen zelf natuurlijk.

Ik kan je best helpen met dit topic op stoom brengen hoor ;). Dus liever Goldband of Charlotte de Witte als headliner?
 

JoLe

Gouden Tip
21 mrt 2013
380
204
Het is niet dat het niet mag van mij. Maar ergens vind ik het een beetje tegendraads dat het bijvoorbeeld een Deadmau5 geloof ik ooit te EDM is genoemd door van Eerdenburg om nog te boeken op Lowlands. Of dat een Dano, Promo of The Darkraver nu echt niet meer zou kunnen deze dagen. Niet dat die van mij er moeten staan of whatever. Je snapt denk ik wel waar ik heen wil.

Ik zal er ook niet wakker van liggen hoor, vermaak is er altijd. Maar we moeten dit topic ook weer eens langzaam op stoom helpen natuurlijk.
Dat van Deadmau5 zei EvE in 2014 en in 2015 zijn doodleuk Chemical Brothers en Major Lazer headliners.

De memetechno is nu wat Promo in 2009 was. Goede hype te pakken, perfect voor dit jaar. (Ik zou overigens sowieso niet gaan kijken, maar ik verwacht het wel op Lowlands dit jaar.)
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Heeft iemand ooit ergens iets gelezen over het al dan niet touren van Vampire Weekend? (Qua stoom brengen)
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Of ze wachten eventjes tot Paaspop om te kijken wat de meme-techno daar doet. Nu is dat wel een ander publiek natuurlijk, maar kan mij best voorstellen dat ze eerst even willen kijken hoe zo iets op een meerdaags festival loopt.

Ik houd er zelf absoluut niet van, vind het écht de meest verschrikkelijke muziekstroom van 2022. Mja, ik snap wel dat de tiktokgeneratie dit kan waarderen. Ik denk zelf dat het een beetje too-much-credits is om het in de Bravo te zetten. Maar aan de andere kant, elke andere tent gaat uitpuilen waarschijnlijk?
 

Greyhound

Gouden Tip
9 jun 2021
329
369
Of ze wachten eventjes tot Paaspop om te kijken wat de meme-techno daar doet. Nu is dat wel een ander publiek natuurlijk, maar kan mij best voorstellen dat ze eerst even willen kijken hoe zo iets op een meerdaags festival loopt.

Ik houd er zelf absoluut niet van, vind het écht de meest verschrikkelijke muziekstroom van 2022. Mja, ik snap wel dat de tiktokgeneratie dit kan waarderen. Ik denk zelf dat het een beetje too-much-credits is om het in de Bravo te zetten. Maar aan de andere kant, elke andere tent gaat uitpuilen waarschijnlijk?
Maar welke tent wil dit hebben? De HEMA-tent misschien.
 

Sjakie de Wit

Geliefde act
17 feb 2014
1.564
2.045
Oja het zal voller staan dan dat ze er Aphex Twin neerzetten hoor. Het is of Bravo of gewoon helemaal niet lijkt me. Of de hype moet tegen die tijd nog geslonken zijn en zitten we weer allemaal op Uruguayaanse Breakbeat los te gaan. Je weet het nooit.
Je reacties zijn echt scherp en on-point de afgelopen dagen. :LOL:
 
  • Leuk
Waarderingen: elo

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
En The Strokes + Blur als headliners dan? Of is dat teveel gitaar minded?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.352
5.046
En The Strokes + Blur als headliners dan? Of is dat teveel gitaar minded?
Niet zozeer met gitaren te maken. Beide kan los, maar dat ze alle 2 staan lijkt me niet. Een niet hippe headliner is meer dan genoeg voor LL lijkt me.
 
Laatst bewerkt:

Gebruikers die dit onderwerp bekijken