Lowlands 2023

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.305
6.506
Wie zegt dat The Strokes dan in de buurt zijn?

Blur kan zeker zodat ze Best Kept Secret lekker hard kunnen naaien.
Ze staan 31 augustus in Spanje en hebben daarvoor een gat vanaf 25 mei. Blur verwacht ik meer op LL dan op BKS (onderbuikgevoel).
Niet zozeer met gitaren te maken. Beide kan los, maar dat ze alle 2 staan lijkt me niet. Een niet hippe headliner is meer dan genoeg voor LL lijkt me.
Nee, dat heb ik ook. Maar he, hoop doet leven.
 
  • Leuk
Waarderingen: emmers met glijmiddel

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
274
221
Van mij mogen ze het overslaan, het is ook meer slechte oude hardstyle/jumpstyle dan dat het degelijke techno is. Maarja Patrick Jumpen heeft ook ooit op Lowlands gestaan, en het zal vast werken. Maar ik vind het wel een beetje te plat en puberaal.
Hoe was dit?
 

Davidd

Gouden Tip
7 jul 2021
474
819
Ik ben benieuwd of we nog namen terug gaan vinden in 2023 die op de afgelaste edities zouden staan en hun plek nog niet hebben ingehaald op Lowlands. Dan hoop ik persoonlijk dat de volgende namen terugkeren in de line-up: Foals, Heilung, Half Moon Run, London Grammar, Shame, Black country new road, Dry cleaning, Smith & Burrows, Working men's club en natuurlijk het Noord Nederlands Orkest.
 
  • Leuk
Waarderingen: StevieU2, @Marc en roluf

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.231
744
normaal gesproken 1e za van feb kaartverkoop, dus 4 feb
eerste namen zullen de week ervoor zijn.
rond di 31 jan
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Best snel dus. Vraag me af hoe dicht ze op de eerste drop van BKS gaan zitten….
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
Best snel dus. Vraag me af hoe dicht ze op de eerste drop van BKS gaan zitten….
Het is eerder de vraag hoe dicht BKS op lowlands gaat zitten :). Aangezien de datum van lowlands al jaren op hetzelfde moment is.

Denk dat BKS misschien wel volgende week al komt.

Ben wel heel nieuwsgierig naar de eerste drop van lowlands, begint enorm te kriebelen.
 
  • Leuk
Waarderingen: daily

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.406
1.085
Het is eerder de vraag hoe dicht BKS op lowlands gaat zitten :). Aangezien de datum van lowlands al jaren op hetzelfde moment is.

Denk dat BKS misschien wel volgende week al komt.

Ben wel heel nieuwsgierig naar de eerste drop van lowlands, begint enorm te kriebelen.
Okay, ik dacht dat BKS sowieso januari al de eerste namen zou brengen. Ik las hierboven dat LL vaak de eerste drop doet voor de voorverkoop (dus ook in januari, maar dan eind). Dus als BKS volgende week komt, dan kan het afstrepen al beginnen.

Ben sowieso nieuwsgierig naar beide, maar het meest natuurlijk naar de LL drop 🤗
 

Broodrooster

Randprogramma
21 apr 2021
122
177
Hm, Miley Cyrus kondig net een album aan, vrijdag eerste single. Kan niet ontkennen dat ik denk ‘kanshebber’ ondanks dat ze amper in NL geweest is.

Zou wat mij betreft een hele leuke boeking zijn trouwens, maar dat komt ook wel omdat ze een beetje m’n guilty pleasure is 😂
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.869
1.810
Maarja ze hebben in het verleden zoveel acts niet geboekt omdat het "te EDM" was of "pas niet op Lowlands". Ik zie het dan ook niet helemaal zitten om "Natte Vistick gooit die kanker kick" (not my words) op te zetten.
Beetje late toevoeging: Dit nummer was in 2022 tijdens de silent disco al te horen.

Overigens inderdaad benieuwd in hoe verre ze met de memetechno/hardtechno hype meegaan. Een avondje hardtechno namen in de Bravo? Amelie Lens/Charlotte de Witte is ook al super commercieel, kan je ook nog wel avondje hardtechno namen boeken.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
228
Ik ben benieuwd of we nog namen terug gaan vinden in 2023 die op de afgelaste edities zouden staan en hun plek nog niet hebben ingehaald op Lowlands. Dan hoop ik persoonlijk dat de volgende namen terugkeren in de line-up: Foals, Heilung, Half Moon Run, London Grammar, Shame, Black country new road, Dry cleaning, Smith & Burrows, Working men's club en natuurlijk het Noord Nederlands Orkest.
Doe mij maar in ieder geval Denzel Curry, Joji en 2manyDJs.

Van Coachelle mogen volgende namen overkomen:

Frank Ocean
Mura Masa
Elderbrook
Earthgang
2manyDJs (again)
Eric Prydz met Holo
 
  • Leuk
Waarderingen: inflatiemunt

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Dat gaat nooit in een tent passen volgens mij. Lang niet hoog genoeg, toch? Tevens te veel werk voor op en af/bouw en het zou de hele dag moeten blijven hangen.

HOLO gaat écht niet gebeuren op LL.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.354
1.809
das wel waar, vrees ik.
maar daar had ik nog niet eens bij nagedacht.


foo fighters, billie eilish, lcd soundsystem, als headliners?
Ik gok op Blur en Billie Eilish. Als LCD Soundsystem daar nog bij zou komen, zou dat het helemaal afmaken.

Maar waarschijnlijk weer veel te optimistisch.

Iemand had het hier laatst toch ook nog over Charlotte de Witte als headliner?
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
12.505
6.183
Foo Fighters zal wel 2024 worden in Europa en afgaande op de berichten van Jimmy zal dat op Pinkpop zijn.
 
  • Leuk
Waarderingen: mattman

Gebruikers die dit onderwerp bekijken