Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

AudioWout

Playlistbediener
11 aug 2022
22
34
Is het te vroeg om alweer uit te kijken naar volgend jaar? :unsure:
Ik heb alvast een lijstje met acts die ik graag een keer op LL zou willen zien..

Electric Callboy, Hundreth, Falling in Reverse, Kanadia, Bad Omens, Still Corners, Thornhill, Karnivool, Dead Letter Circus, Don Broco, Black Map, The Birthday Massacre, The Luka State, The Amazons, Tropic Gold, Fixation, Blanco White, Glasslands, Kalandra, Sleep Token, Port Noir, Peking Duk, Boston Manor, The Dangerous Summer, Metric, Purity Ring, Pale Waves, Saint Asonia, Spirit Box, Occults, Starset, Thousand Below, ODESZA, Nothing More, Black Peaks, Northlane, Tremonti, Caskets, Oh Hiroshima, Yonaka, Corella, Soen, If These Trees Could Talk, Tor, il:lo, Ben Bohmer, CRi, Forest Swords, Agnes Obel en Twin Atlantic..
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

bksdtrhll

Playlistbediener
8 jun 2022
19
37
Is het te vroeg om alweer uit te kijken naar volgend jaar? :unsure:
Ik heb alvast een lijstje met acts die ik graag een keer op LL zou willen zien..

Electric Callboy, Hundreth, Falling in Reverse, Kanadia, Bad Omens, Still Corners, Thornhill, Karnivool, Dead Letter Circus, Don Broco, Black Map, The Birthday Massacre, The Luka State, The Amazons, Tropic Gold, Fixation, Blanco White, Glasslands, Kalandra, Sleep Token, Port Noir, Peking Duk, Boston Manor, The Dangerous Summer, Metric, Purity Ring, Pale Waves, Saint Asonia, Spirit Box, Occults, Starset, Thousand Below, ODESZA, Nothing More, Black Peaks, Northlane, Tremonti, Caskets, Oh Hiroshima, Yonaka, Corella, Soen, If These Trees Could Talk, Tor, il:lo, Ben Bohmer, CRi, Forest Swords, Agnes Obel en Twin Atlantic..
Ja
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.228
4.810
Is het te vroeg om alweer uit te kijken naar volgend jaar? :unsure:
Ik heb alvast een lijstje met acts die ik graag een keer op LL zou willen zien..

Electric Callboy, Hundreth, Falling in Reverse, Kanadia, Bad Omens, Still Corners, Thornhill, Karnivool, Dead Letter Circus, Don Broco, Black Map, The Birthday Massacre, The Luka State, The Amazons, Tropic Gold, Fixation, Blanco White, Glasslands, Kalandra, Sleep Token, Port Noir, Peking Duk, Boston Manor, The Dangerous Summer, Metric, Purity Ring, Pale Waves, Saint Asonia, Spirit Box, Occults, Starset, Thousand Below, ODESZA, Nothing More, Black Peaks, Northlane, Tremonti, Caskets, Oh Hiroshima, Yonaka, Corella, Soen, If These Trees Could Talk, Tor, il:lo, Ben Bohmer, CRi, Forest Swords, Agnes Obel en Twin Atlantic..
Lol, ik zou dan toch eens gaan kijken naar andere festivals als Lowlands.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Als je hem aanspreekt maakt hij wel de tijd om een praatje met je te maken hoor. In Real life wel een sympathieke kerel.
Is volgens mij gewoon een oude rocker!
 
  • Leuk
Waarderingen: @Marc en eva84

Kesselman

Support act
7 dec 2015
1.208
718
Als je hem aanspreekt maakt hij wel de tijd om een praatje met je te maken hoor. In Real life wel een sympathieke kerel.
Is volgens mij gewoon een oude rocker!
heb je t intervieuw met hem niet gehoord?
hij IS een oude rocker, vroeger in een punkband gespeeld
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Royke

Dagopener
Sfeerbeheer
2 jul 2018
726
1.242
Goed, Sziget zo goed als overleefd 😂. Was daar inderdaad erg stoffig. Namelijk té stoffig. Heb nog nooit zoveel stof ingeademd. Nu de laatste 4u naar huis rijden, ff snel alles wassen en weer opnieuw inpakken voor Lowlands. En dan morgen tegen begin van de middag weer van Zeeland naar Biddinghuizen rijden. Zie je dus op Lowlands een mooie stoffige tent dan is dat waarschijnlijk de mijne 🤣
 

mroizo

Randprogramma
15 mei 2017
193
142
Je moet echt blijven kijken tot de ongemakkelijke meet & greet. Hoogtepuntje van de documentaire.
Is het niet zo dat elke meet & greet ongemakkelijk is? Artiesten moeten op een voetstuk blijven staan. Die moet je niet face-to-face ontmoeten om te praten over koetjes en kalfjes en over hoe goed ze wel niet zijn ;)
 
  • Leuk
Waarderingen: Maarten82

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Het lijkt mij dus echt heel leuk om die India tent een keer open/dicht te zien gaan! Zou voor mij echt als een soort zonsopgang/-ondergang voelen hahhaa
 
Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: daily en eva84

mgbss

Support act
15 feb 2019
774
454
Het lijkt mij dus echt heel leuk om die India tent een keer open/dicht te zien gaan! Ziet er in mijn hoofd echt als een soort zonsopgang/-ondergang uit hahhaa
Ik heb het op DTRH telkens gemist. Enig idee wanneer die dicht gaat? Direct na de laatste avond-act?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.228
4.810
Wij hebben de jaarlijkse "wie gaat er rijden" discussie weer. Uiteindelijk ben ik altijd de pias, ernstig vermoeiend.
 
  • Verdrietig
Waarderingen: eva84

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
139
262
Maar mijn punt is juist dat het niet onpartijdig is op deze manier. Want waar zijn de natuurorganisaties dan?
Voelt als toegeven zodat er geen ergere protesten komen.
Er zullen veel organisaties willen protesteren of manifesteren tijdens LL als je ze het vraagt maar die mogen ook niet zonder inhoudelijke bijdrage in het programma...
Lowlands kan toch niet demonstraties buiten het terrein voorkomen, van geen enkele partij. Dat ze nu met boeren hebben afgesproken dat zij er met maximaal twee trekkers gaan staan lijkt me winst. Blijkbaar voelen natuurorganisaties niet de behoefte bij Lowlands te demonstreren.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Gebruikers die dit onderwerp bekijken