Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
Dit is wel toegestaan op de camping:
Blik, wegwerpbarbecues voor eenmalig gebruik, hamers voor tentharingen, bestek, zakmes, een bluetoothspeaker voor je telefoon, foto-/videoapparatuur zonder verwisselbare lens, vlaggen, vlaggenstokken, maximaal 8 liter vloeistoffen (niet in glas).
Mijn twijfel wel /niet gokken is de Bluetooth speaker. Er staat je mag een Bluetooth speaker meenemen voor je telefoon. Nu heb ik een JBL partybox. Niet die kleine ronde maar een slag groter (ding weegt 6 kilo)
Verder op staat dat je geen ghetto blaster mee mag nemen. Maar wanneer is iets een ghetto blaster? Wilde graag die grote meenemen omdat het geluid gewoon lekker klinkt maar ja ik wil ook niet dat ze hem afpakken.
 

PattvD

Randprogramma
21 apr 2022
173
199
Dat van de boeren protesten heb ik geen seconde aan gedacht. Zal mij benieuwen dan hoe dat gaat uitpakken. Ze kweken weinig sympathie als ze de boel verstieren.
Ik hoop niet dat ze op de weg richting de parking gaan staan. 2 trekkers op die ene toegangsweg en je bent klaar met je festival
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Zo'n soortgelijk artikel was er ook van de Gelderlander of Omroep Gelderland rondom de Zwarte Cross. Iets dat natuurlijk nog zelfs meer een boerenfeestje is. De organisatie nam een onpartijdige plek in. Denk dat ze diezelfde tactiek volgen allemaal.
Maar mijn punt is juist dat het niet onpartijdig is op deze manier. Want waar zijn de natuurorganisaties dan?
Voelt als toegeven zodat er geen ergere protesten komen.
Er zullen veel organisaties willen protesteren of manifesteren tijdens LL als je ze het vraagt maar die mogen ook niet zonder inhoudelijke bijdrage in het programma...
 
  • Leuk
Waarderingen: mgbss

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Mijn twijfel wel /niet gokken is de Bluetooth speaker. Er staat je mag een Bluetooth speaker meenemen voor je telefoon. Nu heb ik een JBL partybox. Niet die kleine ronde maar een slag groter (ding weegt 6 kilo)
Verder op staat dat je geen ghetto blaster mee mag nemen. Maar wanneer is iets een ghetto blaster? Wilde graag die grote meenemen omdat het geluid gewoon lekker klinkt maar ja ik wil ook niet dat ze hem afpakken.
Ik denk dat ze m niet toelaten en zou het niet riskeren. Ze willen geen boomboxen en ghettoblasters, met het formaat van die party box zullen ze snel neigen naar overlastgevend
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Mijn twijfel wel /niet gokken is de Bluetooth speaker. Er staat je mag een Bluetooth speaker meenemen voor je telefoon. Nu heb ik een JBL partybox. Niet die kleine ronde maar een slag groter (ding weegt 6 kilo)
Verder op staat dat je geen ghetto blaster mee mag nemen. Maar wanneer is iets een ghetto blaster? Wilde graag die grote meenemen omdat het geluid gewoon lekker klinkt maar ja ik wil ook niet dat ze hem afpakken.
6 kilo klinkt als 2 gettoblasters.. maar ja
Op de campercamping komt er van alles uit die campers rollen dat nog veel groter is
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

yumi

Campingartiest
27 jun 2019
98
174
Mijn twijfel wel /niet gokken is de Bluetooth speaker. Er staat je mag een Bluetooth speaker meenemen voor je telefoon. Nu heb ik een JBL partybox. Niet die kleine ronde maar een slag groter (ding weegt 6 kilo)
Verder op staat dat je geen ghetto blaster mee mag nemen. Maar wanneer is iets een ghetto blaster? Wilde graag die grote meenemen omdat het geluid gewoon lekker klinkt maar ja ik wil ook niet dat ze hem afpakken.
Ik zou het proberen, in het slechtste geval leg je m terug in de auto.
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Mijn twijfel wel /niet gokken is de Bluetooth speaker. Er staat je mag een Bluetooth speaker meenemen voor je telefoon. Nu heb ik een JBL partybox. Niet die kleine ronde maar een slag groter (ding weegt 6 kilo)
Verder op staat dat je geen ghetto blaster mee mag nemen. Maar wanneer is iets een ghetto blaster? Wilde graag die grote meenemen omdat het geluid gewoon lekker klinkt maar ja ik wil ook niet dat ze hem afpakken.
Ik gok dat ze daar niet zo blij mee zijn😂
Ik neem m’n JBL Charge mee en dat mag nog net lijkt me.
Maar als je hem wel meeneemt heb je dus een food truck met disco! En de organisatie zich maar afvragen waarom het terrein zo leeg is
 
  • Haha
Waarderingen: eva84

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Mijn twijfel wel /niet gokken is de Bluetooth speaker. Er staat je mag een Bluetooth speaker meenemen voor je telefoon. Nu heb ik een JBL partybox. Niet die kleine ronde maar een slag groter (ding weegt 6 kilo)
Verder op staat dat je geen ghetto blaster mee mag nemen. Maar wanneer is iets een ghetto blaster? Wilde graag die grote meenemen omdat het geluid gewoon lekker klinkt maar ja ik wil ook niet dat ze hem afpakken.

Leuk dat je eieren gaat bakken voor iedereen, maar ik sla wel over om naast je te gaan staan op de camping met je 6kg aan dj promo setjes
;)
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
69
79
Vind de hele social media engagement van ze erg tam afgelopen weken
Hahhaa ja 3voor12 doet eigenlijk een stuk meer aan voorpret op hun socials dan het Lowlands account zelf. Zoals bijvoorbeeld oude live sets van Lowlandsartiesten plaatsen, een fotoalbum met Lowlandsgangers door de jaren heen en nu een muziekmix met nummers van artiesten die naar LL komen
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
Leuk dat je eieren gaat bakken voor iedereen, maar ik sla wel over om naast je te gaan staan op de camping met je 6kg aan dj promo setjes
;)
Hahaha nee geen dj promo setje op de camping. Ik heb een Spotify lijstje gemaakt met o.a wat Golden oldies en meezingers. Gewoon lekkere opwarmers voor een dag LL 😜
 
  • Haha
Waarderingen: yumi

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
585
Ik zou het proberen, in het slechtste geval leg je m terug in de auto.
Niet over nagedacht. We hebben in t verleden op Werchter wel eens een grotere gaspit willen mee smokkelen. Die werd afgepakt en zou na het festival opgehaald kunnen worden. Uiteraard was dat niet waar. Nooit terug gekregen het was gewoon weg gegooid.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
Zo'n soortgelijk artikel was er ook van de Gelderlander of Omroep Gelderland rondom de Zwarte Cross. Iets dat natuurlijk nog zelfs meer een boerenfeestje is. De organisatie nam een onpartijdige plek in. Denk dat ze diezelfde tactiek volgen allemaal.

Ik gok dat ze daar niet zo blij mee zijn😂
Ik neem m’n JBL Charge mee en dat mag nog net lijkt me.
Maar als je hem wel meeneemt heb je dus een food truck met disco! En de organisatie zich maar afvragen waarom het terrein zo leeg is
🤣🤣🤣 nog meer winst. Ook de drank verkoop erbij Eva.
 
  • Winning
Waarderingen: eva84

wsslvrwrt

Gouden Tip
18 jul 2022
321
331
Heel veel mensen klagen over stof op sziget, natuurlijk door droogte en gestamp van mensen. Ben benieuwd hoe t gaat zijn bij LL, platen op de grond heb ik nog niet gezien vgm en beetje sproeien zal ook niet gebeuren
 

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
Ik hoop niet dat ze op de weg richting de parking gaan staan. 2 trekkers op die ene toegangsweg en je bent klaar met je festival
Dan moet je als poppetje op die trekker wel aardig stevig in je schoenen staan. Ik denk dat er al vrij snel wat mensen in lichtelijk aangeschoten, opperbeste maar vrij dwingende stemming zouden komen vragen of er even heel snel ergens anders geboerenprotest kan worden.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Hahhaa ja 3voor12 doet eigenlijk een stuk meer aan voorpret op hun socials dan het Lowlands account zelf. Zoals bijvoorbeeld oude live sets van Lowlandsartiesten plaatsen, een fotoalbum met Lowlandsgangers door de jaren heen en nu een muziekmix met nummers van artiesten die naar LL komen
heerlijke mix trouwens
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken