Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

eva84

Dagopener
30 jan 2019
534
582
Moet zeggen de laatste x in de Bravo tijdens de nacht is het vaak door m'n hoofd gegaan dat het te druk/vol is. Ben benieuwd of ik dat na zo'n lange tijd weer zo ga ervaren. Overigens dit jaar met Paaspop was het ook te vol. Maw ik zou het niet erg vinden als er wat afhaakt vanwege de regen.

Persoonlijk zou ik liever meer betalen voor een kaartje zodat het minder druk zou zijn op het terrein maar kan mij indenken dat ik daarmee in de minderheid ben šŸ˜
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.385
1.066
Heb je denk ik wel een puntje. Dat het allemaal wel heel erg prijzig wordt alles bij elkaar. Denk inderdaad dat er vast mensen zijn die het allemaal niet meer kunnen behappen. En dan toch makkelijker hun kaart weg doen met misschien wel heel veel tegenzin. We gaan het zien met hoevelen we zijn. Zal toch weer vol zijn denk ik toch.
Tja, ik merk het ook met vrienden van ons. Wij hebben de kaarten al een tijdje. Als je als stel nu besluit mee te gaan dan ben je zo even tussen de 1000,00 / 1200,00 kwijt en dan doe je niks geks. Als je dan al een dure vakantie hebt gehad, ja dat is het inderdaad lastig te behappen.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
416
373
De voorspellingen veranderen elke paar uur. Geen peil op te trekken
Zelfs op de dag zelf is het nog afwachten
waar het gaat regenen. Helemaal zo langs het veluwemeer. Meestal aan de overzijde slechter. Laten we het daar maar op houden. We gaan het meemaken wat het wordt.šŸ¤—šŸ¤—šŸ¤—
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
228
224
Laten we hopen dat God vandaag en morgen zijn blaas al leegt. Weerberichten geven aan dat het vandaag tot a.s Dinsdag gaat regenen, lijkt me onwaarschijnlijk.

En als dat het is, is dat het. Neem ik extra hoodies mee en zuip ik mezelf wel warm.
 

stijnos7

Campingartiest
9 jul 2022
63
104
ā€œDaar waar in voorgaande edities jaarlijks veel vernieuwende onderdelen aan het festival werden toegevoegd, is dat nu beperkt. Volgens directeur Van Eerdenburg heeft dat te maken met de onzekerheid die er nog lange tijd bestond over het wel of niet doorgaan van Lowlands. Hierdoor is er bijvoorbeeld maar beperkt geĆÆnvesteerd in grote of opvallende kunstprojectenā€

Betekent dit een kaler festival terrein? Of is er weinig nieuws extra ten opzichte van 2019? Er stond namelijk al best veel dus dat is niet zo erg.
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.315
1.747
Ik kan bijna niet wachten tot donderdag. Ben de afgelopen weken vanwege vakantie niet veel met lowlands bezig geweest, maar het begint nu wel echt te kriebelen. Morgen in het vliegtuig kan ik lekker 10 uur lang de playlist gaan beluisteren en hopen dat er nog wat verrassingen in het programma zitten.
 

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Zijn er nog plekken buiten de podia om waar jullie verwachten dat ā€˜s nachts leuke ā€˜spontaneā€™ feestjes ontstaan?
 
  • Leuk
Waarderingen: Broccoli Rob

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
477
Mr Bean Waiting GIF by MOODMAN

Nog twee dagen dom kijken op werk en dan vrij. šŸ„³
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken