Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

koekebakker

Gouden Tip
15 jun 2022
307
300
Waar is camping 0 precies? Is dat over op het weiland bij de campers?
Edit:
Waarschijnlijk wel.
 
Laatst bewerkt:

DanielNedelko

Campingartiest
4 jul 2022
96
184
Voor wie nog twijfelde: de India is dus inderdaad dat insectending van DTRH geworden.


Maf ding vond ik het. Moest echt even twee keer goed knipperen toen ik er met een biertje teveel voor het eerst in worm-stand langs liep. Maar snap wel dat het voor hen ideaal is.

32485F3C-7076-4E17-8CC3-EF8FD6E377F5.jpeg

DC498376-D594-42C5-B40D-921735CA6900.jpeg
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.287
1.285
Merk wel dat EvE voorzichtig is met nieuwe dingen proberen, maar daar dan wel mee wil etaleren. Zoals "er spelen bandjes in de nacht". Volgens mij is dat maar ééntje, namelijk Hang Youth. En dan misschien Channel Tres maar dat zie ik niet als een bandje(wel de moeite waard om te checken trouwens).

Ik denk ook dat het kostenbesparing is om tot 12 uur door te gaan, ipv 1 uur in de Alpha. Dat kost je toch weer een relatief dure naam. Volgend jaar zal dit toch wel tot 1 zijn, neem ik aan. Kan mij herinneren dat ik daar wel eens een film heb gezien trouwens, dat was best leuk eigenlijk. Edit: Zie hier, een nieuwe donderdagavond activiteit @Indiaantje89.
 
  • Leuk
Waarderingen: koekebakker

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Vandaag het hele blokkenschema doorgeluisterd. Dit is voor mij toch wel de slechtste line-up in de 18 Lowlands edities die ik bezocht heb.

Sowieso baal ik dat de techno nacht van zaterdag naar zondag is gegaan. Zaterdag na 0:00 heb ik eigenlijk niks meer die nacht.
Daar baalde ik ook wel van. Amelie Lens op zondag 😑
 
  • Verdrietig
Waarderingen: Molis040

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Ja dikke kans dat ik nu de dinsdag toch ook maar vrij neem😂
Ik ben vrij tm donderdag. Maar 150km naar huis rijden (met caravan) op maandag weerhoud mij er van om op zondag tot t naadje te gaan. Ik beperk mij tegenwoordig op zondag tot 2 a 3 drankjes en op tijd naar bed.
 
  • Wow
Waarderingen: MisterIks

JazzyJazz

Playlistbediener
9 aug 2017
34
63
Ticketswap begint vol te lopen. Dus voor iedereen die nog een kaartje zoekt, prijs zal nog wel wat gaan zakken misschien. Er staat nu ineens voor donderdag 24mm regen (maar dat kan over paar uur weer anders zijn), dat zal de reden zijn
 
  • Leuk
Waarderingen: eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Ticketswap begint vol te lopen. Dus voor iedereen die nog een kaartje zoekt, prijs zal nog wel wat gaan zakken misschien. Er staat nu ineens voor donderdag 24mm regen (maar dat kan over paar uur weer anders zijn), dat zal de reden zijn
Dat Nederlanders zich laten afschrikken door een beetje regen valt mij dan weet tegen 😅

Edit: niet alleen de donderdag. De zaterdag krijgt ook 20mm regen nu.
 
  • Leuk
Waarderingen: JazzyJazz

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.529
817
Buienradar geeft donderdag idd 20 mm maar de overige dagen droog. En weer online geeft donderdag 5 mm en de overige dagen zo goed als droog… daar verkoop je je kaartje toch niet voor?!
 
  • Leuk
Waarderingen: JazzyJazz en eva84

MrFloppy

Campingartiest
30 jul 2016
58
126
Buienradar geeft donderdag idd 20 mm maar de overige dagen droog. En weer online geeft donderdag 5 mm en de overige dagen zo goed als droog… daar verkoop je je kaartje toch niet voor?!
Biddinghuizen 23,5 mm en Walibi Holland 3,6mm regen. Beide Buienradar.
Dat slaat toch nergens op. Hemelsbreed 5 kilometer.
 
  • Leuk
Waarderingen: JazzyJazz en eva84

eva84

Dagopener
30 jan 2019
535
589
Zowel de swap als de pagina van Ticketmaster zelf loopt vol met doorverkoop.

Persoonlijk zou ik bij Master kopen omdat je daar volgens mij een nieuwe barcode krijgt en bij Swap niet.
 
  • Leuk
Waarderingen: JazzyJazz

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
417
373
Die eerste (op dit moment 285) is nog redelijk acceptabel. Is volgens mij kostprijs + een hele lading winst voor TicketMaster. De rest lijkt max. prijs net als op TicketSwap.

Biddinghuizen 23,5 mm en Walibi Holland 3,6mm regen. Beide Buienradar.
Dat slaat toch nergens op. Hemelsbreed 5 kilometer.
Als het weer wat wisselvalliger wordt kunnen ze nog geen uur voorspellen waar wat valt. Dus lekker afwachten het meeste waait wel over.
 

markvdrheijden

Randprogramma
7 jun 2022
140
262
Merk wel dat EvE voorzichtig is met nieuwe dingen proberen, maar daar dan wel mee wil etaleren. Zoals "er spelen bandjes in de nacht". Volgens mij is dat maar ééntje, namelijk Hang Youth. En dan misschien Channel Tres maar dat zie ik niet als een bandje(wel de moeite waard om te checken trouwens).

Ik denk ook dat het kostenbesparing is om tot 12 uur door te gaan, ipv 1 uur in de Alpha. Dat kost je toch weer een relatief dure naam. Volgend jaar zal dit toch wel tot 1 zijn, neem ik aan. Kan mij herinneren dat ik daar wel eens een film heb gezien trouwens, dat was best leuk eigenlijk. Edit: Zie hier, een nieuwe donderdagavond activiteit @Indiaantje89.
Ik kan me ook heel goed voorstellen dat ze een grote act tot 01:00 niet goed aandurven in verband met de nacht. Wat als na de Arctic Monkeys tot 01:00 grote groepen besluiten de (rock-)dj’s te laten voor wat ze zijn en naar hun tent gaan? Het lijkt me dat je een heel andere sfeer in de nacht krijgt.
Tot 00:00 en daarna nog twee kleinere live acts lijkt me een goede oplossing.

Het gaat overigens vooral om live gespeelde muziek, daarin zit veel meer dynamiek dan bij dance, waardoor de pieken hoger zijn en je dan dus over de toegestane aantal db’s heengaat. Dance is constanter, kan daardoor continu hard genoeg gedraaid worden zonder risico op overschrijding.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken