Lowlands 2022 - Nieuws en geruchten

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Het wetenschapsprogramma dus vandaag.
falls purdue football GIF
 
  • Leuk
  • Haha
Waarderingen: @Marc en StevieU2

Mandita505

Nieuw lid
2 feb 2022
3
2
Ik ben dus erg aan het twijfelen om een groepscamping ticket aan te schaffen met het oog op niet stressen voor een goed plekje haha. Zijn er mensen die wel eens op het camperveld hebben gestaan en weten hoelang dit ongeveer lopen is naar het festival terrein? Kan niet wachten tot het zover is!
 

piep

Gouden Tip
1 feb 2022
307
404
Ik ben dus erg aan het twijfelen om een groepscamping ticket aan te schaffen met het oog op niet stressen voor een goed plekje haha. Zijn er mensen die wel eens op het camperveld hebben gestaan en weten hoelang dit ongeveer lopen is naar het festival terrein? Kan niet wachten tot het zover is!
Zie de plattegrond van 2019. Afstand is een paar minuten, zeker met de 2e ingang bij Planet Paradise. Afstand vanaf de parkeerplaats is wel paar 100m verder.

plattegrond-1024x641.png
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Dit is de plattegrond van dit jaar.
Via de paarse pijlen kan je het festivalterein op. Niet ver van de groepscamping dus

1654764587042.png
 

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478
Volgens mij is dit die van 2020/2021 maar zal wel niet veel veranderd zijn tov het idee dat ze toen hadden.
 

djessnl

Randprogramma
16 mrt 2018
231
227
Ik besef me net, Sef en het El Salvador ensemble. Dat is toch wel een echte must, niet alleen vriend van het festival (Lowlands, zin in, zin in Lowlands!) maar ook gewoon een ontzettend toffe show en plaat. Ik herinner me nog hoe prachtig Willem met Man in Nood was een paar jaar geleden en het lijkt me heerlijk om het zomerse en net wat lichtere El Salvador ook daar live mee kunnen te maken.

TL;DR Het duurt te lang, zin in Lowlands!
 

daily

Randprogramma
23 mrt 2020
247
313
Poe, heel het weekend meegelezen met de live verslagen van DTRB en kan nu echt niet meer wachten tot Lowlands (kom maar door met die nieuwe namen).
 

emilejol

Dagopener
1 sep 2020
583
371
Poe, heel het weekend meegelezen met de live verslagen van DTRB en kan nu echt niet meer wachten tot Lowlands (kom maar door met die nieuwe namen).
Waar dan? Live verslagen van Down The Rabbit Bole? Die wil ik ook weleens lezen!

Nee grapje, Best Kept secret zul je bedoelen! Ik heb er ook erg veel zin in nu hopen nieuwe namen??
 

MisterIks

Randprogramma
18 mei 2021
222
193
Voor degene die nog een ticket zoeken, er staan 2 doorverkoop tickets op ticketmaster a €342 ps
Ik vermoed wel dat tegen de tijd dat LL dichterbij komt het aantal doorverkoop tickets groter wordt en dus de prijs zakt
 
  • Leuk
Waarderingen: Pompompidom

Pompompidom

Dagopener
14 jun 2021
567
478

Gebruikers die dit onderwerp bekijken