Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hetzelfde geldt voor Alex G, die op zondag augustus in de EKKO staat. Was een mooie geweest in het rijtje namen dat overlapt met Pukkelpop, maar met Pukkelpop op 19-8, Green Man op 20-8 en andere UK shows op 22 en 23-8 zie ik het niet meer gebeuren.
Zojuist heeft Zwangere Guy op zijn Facebook-pagina zichzelf aangekondigd voor Lowlands (was volgens mij nog niet bekend).
En we weten ook gelijk dat hij op vrijdag zal staan!
Zojuist heeft Zwangere Guy op zijn Facebook-pagina zichzelf aangekondigd voor Lowlands (was volgens mij nog niet bekend).
Zeker! Vorige editie zijn 3fm Speeltuinsessie bijgewoond en stukje in de X-Ray. Daarna hem nog de tent zien slopen in Paradiso!
Zo veel zin in! Had ook inderdaad zeker als Stikstof mogen komen!
Ik vermoed dat hij deze keer in de Heineken zal staan!
Zeker! Vorige editie zijn 3fm Speeltuinsessie bijgewoond en stukje in de X-Ray. Daarna hem nog de tent zien slopen in Paradiso!
Zo veel zin in! Had ook inderdaad zeker als Stikstof mogen komen!
Ik vermoed dat hij deze keer in de Heineken zal staan!
Bob Vylan mag ook wel langskomen om de Xray af te breken, staan oa op Pukkelpop.
Helaas wel ff negatief in het nieuws omdat ie een biergooier op Vestrock terecht een lesje leert