Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Merk dat vooral de vrouwtjes in onze groep die 2 acts wel leuk vinden, ik wil er niks van weten haha..

Mijn favoriete 3: Ronnie Flex, My Baby & De staat !

Grapje natuurlijk

Toppers: Tame Impala , Loyle Carne en Anderson paak .
Two feet & Dub Inc kijk ik ook erg naar uit.
 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Nee das niet waar wij komen al jaren zo van uit biddinghuizen zelf.Het gaat ons alleen om het bandje de eerste dag halen . Als dat daar ook kan zou mooi wezen . Scheelt 5km fietsen?en er is daar een fietsen stalling. Nog nooit tegen gehouden. De regelaars begrijpen dat.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.317
1.326
Chanel Tres, dat gaat goud worden! En Dave ook trouwens, hele goede boeking.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Nee das niet waar wij komen al jaren zo van uit biddinghuizen zelf.Het gaat ons alleen om het bandje de eerste dag halen . Als dat daar ook kan zou mooi wezen . Scheelt 5km fietsen
1f918.svg
en er is daar een fietsen stalling. Nog nooit tegen gehouden. De regelaars begrijpen dat.

Aah dan weet je het zelf beter dan ik denk ik, en er is dus wel een mini-polsbandjestent want ik krijg al jaren mijn bandje daar met het oprijden met de caravan.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik ga ook naar the howl en the hum ipv naar Dermot Kennedy... was ook niet echt een moeilijke keuze trouwens!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
789
475
Ik ga ook naar the howl en the hum ipv naar Dermot Kennedy… was ook niet echt een moeilijke keuze trouwens!
Ik twijfel nog een beetje tussen dit en Charlotte Adigéry. Neig naar de laatste.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Joost / Nao tijdens Dermot Kennedy, dat ga ik doen. Altijd een feestje bij Joost en Nao is gewoon heel erg goed.

Acts waar ik het meest naar uitkijk: Loyle Carner, Billie Eilish, Twenty one pilots, A$AP Rocky en Tame Impala.

God wat heb ik een zin in Lowlands.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik heb een vriend (uit Groningen) die door omstandigheden last minute niet meer gaat, dus is nog een kaartje (fysiek) over bij ons.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
Hoe duur earen de tockets eigenlijk? Staat er nu op Ticketswap al één voor € 108. Als ze onder de 100 komen overweeg ik Zaterdag even heen en weer te gaan Voor Anderson Paak en the National.
 

flatsbats

Playlistbediener
30 jul 2019
14
1
Hoe duur earen de tockets eigenlijk? Staat er nu op Ticketswap al één voor € 108. Als ze onder de 100 komen overweeg ik Zaterdag even heen en weer te gaan Voor Anderson Paak en the National.

Ze waren €210 origineel. Zou als je er toch bent lekker NAO en the Vaccines ook meepakken! Het aantal op TS begint trouwens nu wel af te nemen dus volgens de wet van Vraag & Aanbod zal de prijsdaling nu wel een beetje voorbij zijn.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Hoe duur earen de tockets eigenlijk? Staat er nu op Ticketswap al één voor € 108. Als ze onder de 100 komen overweeg ik Zaterdag even heen en weer te gaan Voor Anderson Paak en the National.

Die 2 overlappen een half uur (inc. wandelen Alpha - Bravo) dus wellicht kun je dat beter anders doen. Er is natuurlijk nog veel meer moois, vooral op die dag.
 

selurxela

Support act
8 mei 2018
1.083
395
selurxela wrote:
Hoe duur earen de tockets eigenlijk? Staat er nu op Ticketswap al één voor € 108. Als ze onder de 100 komen overweeg ik Zaterdag even heen en weer te gaan Voor Anderson Paak en the National.

Die 2 overlappen een half uur (inc. wandelen Alpha – Bravo) dus wellicht kun je dat beter anders doen. Er is natuurlijk nog veel meer moois, vooral op die dag.

Anderson .Paak en zijn geheel en dan nog 3 kwartier the National. Die heb ik toch vrij vaak gezien. Anderson nog maar 1x. De prijzen blijven permanent licht dalen. De echte uitschieters van € 108 zijn er alleen even uit.

the Vaccines vind ik overigens een 25 in een dozijn bandje (zoals ongeveer alles wat het nieuwe Kink FM maar blijft herhalen).
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Mijn drie grootste must sees zijn denk ik The Good, The Bad & The Queen, The National en Billie Eilish.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
906
756
Die laatste dagen werk voor Lowlands duren altijd veel langer dan andere dagen.. of lijkt dat maar zo? :wink:
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken