Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik hoop dat de larserweg vanaf Lelystad donderdag weer deels open is. Wat een ellende vandaag zeg….
1f614.svg

Als het goed is donderdag tot 6:00

Dat zou wel schraal zijn
 

maricken

Playlistbediener
22 jun 2019
17
0
mgbss wrote:
Ja zag het, maar als de geruchten kloppen dat ze een exclusiviteitsdeal hebben met Appelsap dan zie ik het somber in. Daarnaast: waar gaan ze ze in godsnaam neerzetten?

Ja, goede vraag. Wie weet valt ASAP Rocky ook nog wel af.. Deze is ook wel om zondagavond maar miss wordt er wat geschoven?!
De tijd zal het leren.

The Opposites treden op zondag om 21:40 uur op op Pukkelpop.
Stel dat Asap zou cancellen en ze die plek innemen, treden ze op Lowlands van 19:30 - 20:30 uur op.
Daarnaast staat Willem op de zondag natuurlijk ook nog van 14:30 - 15:30 in de Bravo.
Lijkt me dus wel een erg krap en druk schema voor de heren.
Sowieso alleen haalbaar met een helikopter denk ik.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik ben benieuwd naar welke acts jullie het meesten uitkijken? Ik ga voor The National, Royal Blood, The Howl & the Hum en The Growlers!
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
evelien09 wrote:

mgbss wrote:
Ja zag het, maar als de geruchten kloppen dat ze een exclusiviteitsdeal hebben met Appelsap dan zie ik het somber in. Daarnaast: waar gaan ze ze in godsnaam neerzetten?


Ja, goede vraag. Wie weet valt ASAP Rocky ook nog wel af.. Deze is ook wel om zondagavond maar miss wordt er wat geschoven?!
De tijd zal het leren.

The Opposites treden op zondag om 21:40 uur op op Pukkelpop.
Stel dat Asap zou cancellen en ze die plek innemen, treden ze op Lowlands van 19:30 – 20:30 uur op.
Daarnaast staat Willem op de zondag natuurlijk ook nog van 14:30 – 15:30 in de Bravo.
Lijkt me dus wel een erg krap en druk schema voor de heren.
Sowieso alleen haalbaar met een helikopter denk ik.

Ik ben er ook bang voor dat het te krap is. Hopelijk betekent dit niet dat The Opposites niet zal optreden op Lowlands. Dan hebben de boekers echt zitten slapen. Wel de Staat boeken voor het derde jaar op rij, maar deze kans laten liggen. Kom op Lowlands doe je best :).
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Dat honderden mensen hun ticket aanbieden op ticketswap heeft zelfs het NOS journaal gehaald. Kan nu kaarten kopen voor 150 euro zeggen ze.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.322
1.332
Gisteren stonden ze al voor 120 erop. Bijzonder, heel bijzonder. Het weer valt echt reuze mee, zoals het nu lijkt kunnen we alleen donderdagmiddag een klein buitje verwachten, en zaterdag overdag ergens. Verder is het nagenoeg droog.
De nacht van woensdag op donderdag gaat het alleen echt plensen, dus dat wordt natuurlijk bij de hoeveelheid neerslag opgeteld op de weersites.

Soppige grond, dus een aanrader is om extra en lange haringen mee te nemen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Jaarlijks hoogtepuntje: The Rough Guide To Lowlands van Sandeman: https://www.mixcloud.com/djsandeman/the-rough-guide-to-lowlands-2019/

 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Wel leuk om te zien he. Vroeger stonden The Opposites standaard op ieder festival en boeie het niemand als ze ze zouden missen, maar nu met de 'reunie' zou het opeens een onwijs gemis zijn als ze ze niet boeken.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Wel leuk om te zien he. Vroeger stonden The Opposites standaard op ieder festival en boeie het niemand als ze ze zouden missen, maar nu met de ‘reunie’ zou het opeens een onwijs gemis zijn als ze ze niet boeken.

Ging het paar maanden geleden al over in de Machine van 3voor12. Hier is dat fragment: https://3voor12.vpro.nl/speel~RBX_VPRO_15533016~atze-de-vrieze-over-de-magie-van-een-muzikale-re%C3%BCnie~.html
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Wel leuk om te zien he. Vroeger stonden The Opposites standaard op ieder festival en boeie het niemand als ze ze zouden missen, maar nu met de ‘reunie’ zou het opeens een onwijs gemis zijn als ze ze niet boeken.

Vond The Opposites altijd een prima festival act en heb echt wel meerdere keren van ze genoten. Laatste album was ook een prima "hiphop" album. Maar van mij hoeven ze echt niet persé op Lowlands te staan. Het is leuk, maar niet meer dan dat.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Ja je ziet het wel met meerdere acts. Een LCD Soundsystem dat dan in 2016 Lowlands headlined. Denk dat dat nooit gebeurd had, als ze niet eerst uit elkaar waren gegaan.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
208
365
Ik ben benieuwd naar welke acts jullie het meesten uitkijken? Ik ga voor The National, Royal Blood, The Howl & the Hum en The Growlers!

Tame Impala, POND, TGTB&TQ, The Vaccines en Hyukoh.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Wel leuk om te zien he. Vroeger stonden The Opposites standaard op ieder festival en boeie het niemand als ze ze zouden missen, maar nu met de ‘reunie’ zou het opeens een onwijs gemis zijn als ze ze niet boeken.

Ze moeten ook nie teen te hoge spot krijgen hoor. Maar hun laatste show in de Alpha was gewoon echt heel tof. Zelden de Alpha zo massaal los zien gaan. Ik zie ze liever dan een Anne-Marie (gaat daar iemand heen?) of een Dermot Kennedy...

 

El Branco

Gouden Tip
18 feb 2017
419
374
Vraagje wij komen met de fiets naar lowlands en zonder bagage . Nou is de korste route via de camper ingang. Daar is wel een ingang naar het terein alleen geen polsbandjes tent. Hoe doen de campers dat ? Van daaruit doorlopen naar de hoofdingang? Kan dat alleen met je kaart op zak?
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
Dermot Kennedy lijkt mij nog best aardig gezien het moment waarop hij staat geprogrammeerd. Of heeft iemand een goeie tip die ik over het hoofd heb gezien, tijdens zijn show?

Anne Marie ga ik zelf niet heen (Want fountaines DC natuurlijk!) Maar om mij heen hoor ik veel mensen die het leuk vinden om een keer in het weekend flink mee te bleren met hitjes, en dus een kijkje willen nemen. Ze heeft inmiddels toch zo n 6 nummers die echt iedereen kent.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.367
5.057
Dermot Kennedy lijkt mij nog best aardig gezien het moment waarop hij staat geprogrammeerd. Of heeft iemand een goeie tip die ik over het hoofd heb gezien, tijdens zijn show?

Anne Marie ga ik zelf niet heen (Want fountaines DC natuurlijk!) Maar om mij heen hoor ik veel mensen die het leuk vinden om een keer in het weekend flink mee te bleren met hitjes, en dus een kijkje willen nemen. Ze heeft inmiddels toch zo n 6 nummers die echt iedereen kent.
Ik denk dat niemand uit mijn groep iets kent van Anne-Marie. Heel misschien 2002.

The Howl & The Hum in plaats van Dermot Kennedy hier.
 

Thijsvdn

Campingartiest
7 feb 2017
65
7
Vraagje wij komen met de fiets naar lowlands en zonder bagage . Nou is de korste route via de camper ingang. Daar is wel een ingang naar het terein alleen geen polsbandjes tent. Hoe doen de campers dat ? Van daaruit doorlopen naar de hoofdingang? Kan dat alleen met je kaart op zak?

Je mag er daar alleen in in en uit als je met je caravan/camper komt. Er is een mini-polsbandjestent waar je je bandje krijgt bij aankomst met de camper en waar je dus ook je camperticket moet laten scannen. (En als je even naar de auto moet die op het parkeerterreintje ernaast staat). Je kunt daar dus niet te voet, met een losse auto of met de fiets aankomen. Je zult dus naar de hoofdingang moeten fietsen net als iedereen. Sterker nog, je wordt bij het nemen van de afslag die straat in naar de camperingang al tegengehouden door de verkeersregelaars.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken