Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
408
254
De prijs vind ik prima zo. Al blijf ik de boeking van de Staat als headliner een sof vinden. Hopelijk kunnen ze het budget wat ze daarmee besparen, aanwenden voor nog een leuke onverwachte naam. Bijvoorbeeld Wu-tang (weer eens wat anders dan die auto-tune rappers) of anders Robyn. Ja, ja, ik weet dat dit niet gaat gebeuren...
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
En lowlands programmeert met TI en TOP twee headliners die op een heleboel festivals mondiaal ook gewoon headliner zijn. Die zullen echt niet goedkoop zijn net zoals Kendrick en the gorrilaz vorig jaar! Alle andere argumenten ben ik het ook mee eens, keurige kaartprijs voor een semi 4 daags festival.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Toch mist voor mij dit jaar een absolute top headliner. Maar de subs zijn dan weer wel beter dan ooit. Zit nu The Killers op Glasto te kijken.. die zou ik ook nog wel eens op LL willen zien.

Die donderdag kan je amper een festival dag noemen. Hoop we dat ze eens een keer iets anders verzinnen. Laatste donderdagen waren best saai.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Je kunt die donderdag noemen hoe je het wilt... maat ik heb het altijd enorm naar mijn zin!!! 7 uur in de auto, 9 uur eerste biertje op de dijk, tentenkamp bouwen, chillen en drinken op de camping en van 16 tot 03:00 feest op het festival terrein!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Ik vond de donderdagen toen het terein niet open was leuker in ieder geval. Silent Fisco is nu wel een beetje cliché en de djs in de X-Ray zijn meestal rete saai.

Ik weet dat ze met geluid ristricties zitten, maar denk dat er andere oplossingen zijn. Een goede songwriter ofzo.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik ga die dagen Erna genoeg bandjes en singer-songwriters kijken. Die donderdag lekker dom feestvieren vind ik heerlijk.

Natuurlijk, als ik mag kiezen tussen een volledige festivaldag zoals op Werchter of een silent disco kies ik voor een volledige festival dag. Maar dat gaat toch niet gebeuren.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Silent disco was voor mij persoonlijk een fiasco vorig jaar. In de middag waren de koptelefoons al op en rest van de dag overal op het terrein met koptelefoons zien rondlopen terwijl ze er niks mee doen. En het wordt inderdaad wel weer tijd voor iets anders. Doe dan een Prodigy Tribute met DJs op donderdag ofzo.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Ik ga die dagen Erna genoeg bandjes en singer-songwriters kijken. Die donderdag lekker dom feestvieren vind ik heerlijk.

Natuurlijk, als ik mag kiezen tussen een volledige festivaldag zoals op Werchter of een silent disco kies ik voor een volledige festival dag. Maar dat gaat toch niet gebeuren.
Het is maar een boorbeeldje, zoals chiem hierboven omschrijft vond ik het de laatste 2 jaar best saai. Toen het terrein nog niet open was waren de feestjes wat minder geforceerd.

Daarnaast vind ik Silent Disco een ontzettend cliché oplossing anno 2019. Lowlands moet creatief genoeg kunnen zijn om daar iets op te vinden.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Ik heb vaak op de donderdag nacht, m'n leukste nacht van het weekend. Zelf vind ik de Silent disco altijd onwijs leuk. Altijd lachen als je dan op het andere kanaal een banger hoort en al je vrienden overhaalt om te switchen haha.

De Silent disco wordt ook steeds groter. Sinds 2016 is het van India, naar Bravo, naar India + Bravo + Armadillo gegaan. Ze proberen dus ook steeds meer mensen het aan te bieden, dus dat vind ik wel tof. Snap wel dat het kut is als de koptelefoons op zijn en je mensen ziet die ze hebben, maar ze niet gebruiken.

Ik word heel moe van al die techno. Kan er vrij weinig mee. Mij zie je dan op de hiphop of indie avonden :')
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Ik heb voor de lol de time table van vorig jaar ontleed en daar het programam van dit jaar overheen geplakt. Er is nog wel ruimte voor 1 lichting. Maar de grote namen zijn er echt wel uit.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Die donderdag vind ik juist prachtig, iedereen is dan in een supertoffe gezellige mood. Overal gezellige mensen, lekker ouwehoeren. Silent disco is prima dat die er is hoor, maar vind het wel een beetje Cliché inderdaad.

Tame Impala & 21 Pilots zijn toch 2 prachtige headliners, alleen de staat is wel echt jammer. Wellicht komt er nog wat leuks door na DTRH :)
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.547
835
Ik vraag me ook af wie jij dan als headliners zou boeken ipv deze twee namen??

Ik ben in iedergeval nog steeds mega enthousiast over deze line up!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Ik vraag me ook af wie jij dan als headliners zou boeken ipv deze twee namen??

Ik ben in iedergeval nog steeds mega enthousiast over deze line up!
Wie ik?

Nee Tame en Twenty One zijn logische headliners, maar het is gewoon mijn ding niet.Ik vind The National meer headline waardig dan die 2 kwa euvre, maar dat is persoonlijk misschien. Het is niet dat ze echt iets "mis" zijn gelopen deze zomer. Maar het is voor het eerst in jaren dat ik misschien alle 3 de Alpha headliners oversla.

Sowieso alle subs >>>> De Staat dit jaar.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik heb voor de lol de time table van vorig jaar ontleed en daar het programam van dit jaar overheen geplakt. Er is nog wel ruimte voor 1 lichting. Maar de grote namen zijn er echt wel uit.

Goed om te horen. Heb je een overzicht die je kan delen? En we hebben dus genoeg grote namen tov vorig jaar? En reken je De Staat als groter of gelijk aan vorig jaar?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.358
5.050
Indiaantje89 wrote:
Ik heb voor de lol de time table van vorig jaar ontleed en daar het programam van dit jaar overheen geplakt. Er is nog wel ruimte voor 1 lichting. Maar de grote namen zijn er echt wel uit.

Goed om te horen. Heb je een overzicht die je kan delen? En we hebben dus genoeg grote namen tov vorig jaar? En reken je De Staat als groter of gelijk aan vorig jaar?

Ik heb het helaas niet opgeslagen. Was beetje aanklooien, en wat ik “denk” wat op welke podium staat.

En De Staat = headliner, dus die spot is die gewoon bezet. En zo was ik spot voor spot af gegaan. En ik had nog wel enkele open spots.

Maar goed kan altijd anders verdeeld worden. We gaan het zien,
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
797
480
Echt doodzonde dat ze dit niet hebben kunnen boeken:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=Ep54mIC0evs[/video]

Holy fuck wat een vette afsluiter was dat geweest :-o
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Lowlands mag mogelijk nog een vervanger gaan zoeken:
https://www.nu.nl/achterklap/5959704/rapper-asap-rocky-gearresteerd-in-stockholm-na-mishandeling.html
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken