Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
243
438
Laat Macklemore maar thuisblijven ja. slowthai mag van mij ook doorkomen naar Lowlands, wat een leipe energie en sfeer hing daar.

Zoiets inderdaad! Lekker nog een goede grime-act naast Flohio à la Dave, Wiley of AJ Tracey
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Niet alle namen zijn nog bekend toch??

Als we de line up van vorig jaar erbij pakken en vergelijken met dit jaar, dan missen we nog wel een aantal namen.

Laat Macklemore maar thuisblijven ja. slowthai mag van mij ook doorkomen naar Lowlands, wat een leipe energie en sfeer hing daar.

Ja er stonden natuurlijk wel meer mooie namen op DTRH die op LL zouden passen. Behalve Slowthai zouden Deus , Vampire weekend ,Underworld , Janelle MonAe , Robyn , Rosalia en ik zou er vast nog wel een paar vergeten ook heel mooi op het affiche van LL staan.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
Zijn het niet alleen nog de Hacienda namen die aangekondigd moeten worden? Of zijn het nog "echte" namen die komen?

Al met al heel blij met de line up. De cancells van Joji, Denzel Curry en Clairo doen wel nog steeds een beetje pijn in het hart. Die had ik alle 3 graag willen zien.
Zo ben ik zelf ook even gaan kijken naar wat ik (heel) graag wil zien:

Must sees:
- Tame Impala
- Twenty One Pilots
- A$AP Rocky
- Anderson .Paak
- Royal Blood
- Billie Eilish
- James Blake
- Juice WRLD
- Loyle Carner

Andere acts die ik graag wil zien:
- The National
- Franz Ferdinand
- Jorja Smith
- Jungle
- Lil Uzi Vert (maar die zal vast wel cancellen)
- Paul Kalkbrenner
- FKJ
- Joost
- Nao
- Parcels
- The Vaccines
- Boy Pablo

Genoeg te doen dat weekend :')
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ik mis nog 6 namen in vergelijking met vorig jaar. De vraag is of dat genoeg is voor een nieuwe lichting. Vorig jaar was de laatste lichting ook enkel Hacienda.. was men niet echt blij mee toen :p.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
True, maar qua grootte denk ik dat slowthai uit jouw rijtje de meest plausibele naam is (geen idee hoe zijn tourschema eruit ziet btw). We gaan het zien een van deze weken ;)
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Was betere afsluiter dan De Staat geweest, haha:

https://3voor12.vpro.nl/update~093f7075-5390-4a1c-a369-6c736c0c1dd0~the-opposites-kondigen-eenmalige-re%C3%BCnie-aan-op-appelsap~.html
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Vinden jullie dat serieus? The Opposites leuk hoor, maar dan is De Staat toch wayyy better als headliner. Ansich kun je over De Staat als headliner discussiëren natuurlijk, maar in vergelijk met The Opposites, neeeee.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
431
275
Nou ik had ook veel.liever The Opposites gezien hoor :). Dat was weer een mooi feestje geweest in de Alpha.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Opposites met eenmalige reünie natuurlijk wel wat unieker dan De Staat voor de zoveelste keer.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Staat is qua show headlinerwaardig, maar qua uniekheid vind ik Opposites toch wat bijzonderder.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Uniek dat ze weer samenkomen maar absoluut niet headlinerwaardig. Niet eens sub.
Die vorige show in de Alpha was echt heel tof. En daar hebben ze aangetoond dat ze het wel kunnen, weinig shows gezien in de Alpha die zo los gingen als toen. En ik kan best zeiken op Nederlandse bands af en toe, maar dat was echt heel vet.
 

Michiel1617899555

Campingartiest
26 jan 2016
86
0
Wie had dat gedacht: discussie over De Staat of Opposites als de beste headliner... Ik zou er bijna droevig van worden.
Bijna, want gelukkig zijn er fantastische subs, subsubs en subsiubsubs dit jaar!
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken