Ik kan als hiphop/rap-fan weinig met Lil Uzi Vert en Juice WRLD weinig. Ik hou echt niet van die autotune rappers en eentonige lage beats. ASAP Rocky heeft iets meer variatie, dus dat is nog wel een optie voor mij en Loyle Carner nog veel meer. Flohio ook nog wel. Ik hoop(te) nog op een naam die in het rijtje past van De La Soul/Snoop Dogg/Wu-tang.
Verder zijn The Good, the Bad & the Queen en Yin Yin hoger op mijn lijstje gekomen. Billie Eilish wordt minder, elke keer als ik een liveversie ervan online zie krijg ik steeds minder het gevoel dat ik mij op mijn gemak ga voelen tussen allemaal zingende meisjes. Mijn lijst:
Must see:: Tame Impala, Anderson Paak, Royal Blood, The National, Parcels, Pond
Very nice to see: James Blake, Jungle, Loyle Carner, The G/B/Q, 21 Pilots, ASAP Rocky, Franz Ferdinand, Yin Yin, The Growlers, The Streets, Thomas Azier
Misschien ook nog wel: Flohio, Billie Eilish, boy pablo, FKJ, Johnny Marr, New Order, Paul Kalkbrenner, Two Feet, RIMON, De Staat, Durand Jones, Whitney
Weet niet of ik nog wat vergeten ben, maar de rest ken ik gewoon nog niets of boeit mij niet. Maar met bijna 30 namen kan ik het weekend wel vullen ? Vorig jaar zo’n 20 artiesten gezien/gehoord (ook al was het maar het laatste kwartier), dus waarschijnlijk zie ik maar de helft van mijn bovenstaande lijst.