Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Denk het ook niet nee.. een geldboete en die is weer weg.

Nu we het toch over A$AP hebben.. ik vind dit een erg toffe plaat:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=FUQI-o02JYU[/video]
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
943
830
"Fans" die hem continue al lastig vielen en ook eerder op de avond vrouwen betast hadden. Niet heel erg dat ze een paar tikken hebben gekregen.

A$AP Forever blijft m'n favoriet van Rocky. Sowieso Testing (ondanks dat het een heel vaag album is) echt wel heel tof.
 

Kachelle

Gouden Tip
12 feb 2016
452
158
Ik heb voor de lol de time table van vorig jaar ontleed en daar het programam van dit jaar overheen geplakt. Er is nog wel ruimte voor 1 lichting. Maar de grote namen zijn er echt wel uit.

https://clashfinder.com/s/lowlands2019/
Is dit uw clashfinder, zoja, zet je hem eens publiek? :)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Indiaantje89 wrote:
Ik heb voor de lol de time table van vorig jaar ontleed en daar het programam van dit jaar overheen geplakt. Er is nog wel ruimte voor 1 lichting. Maar de grote namen zijn er echt wel uit.

https://clashfinder.com/s/lowlands2019/
Is dit uw clashfinder, zoja, zet je hem eens publiek?
1f642.svg
Nee was gewoon excel bestand.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Ik hopo echt dat Lil Uzi gewoon naar LL komt, staat toch wel hoog op me lijstje. Elke keer als ik hem wil zien zegt die af... :-( !
Ik had eigenlijk Goldlink sowieso wel verwacht dit jaar op Lowlands.

Ik blijf er trouwens bij dat er na DTRH nog wel een aantal mooie namen doorkomen naar LL.
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Ik kan als hiphop/rap-fan weinig met Lil Uzi Vert en Juice WRLD weinig. Ik hou echt niet van die autotune rappers en eentonige lage beats. ASAP Rocky heeft iets meer variatie, dus dat is nog wel een optie voor mij en Loyle Carner nog veel meer. Flohio ook nog wel. Ik hoop(te) nog op een naam die in het rijtje past van De La Soul/Snoop Dogg/Wu-tang.
Verder zijn The Good, the Bad & the Queen en Yin Yin hoger op mijn lijstje gekomen. Billie Eilish wordt minder, elke keer als ik een liveversie ervan online zie krijg ik steeds minder het gevoel dat ik mij op mijn gemak ga voelen tussen allemaal zingende meisjes. Mijn lijst:

Must see:: Tame Impala, Anderson Paak, Royal Blood, The National, Parcels, Pond
Very nice to see: James Blake, Jungle, Loyle Carner, The G/B/Q, 21 Pilots, ASAP Rocky, Franz Ferdinand, Yin Yin, The Growlers, The Streets, Thomas Azier
Misschien ook nog wel: Flohio, Billie Eilish, boy pablo, FKJ, Johnny Marr, New Order, Paul Kalkbrenner, Two Feet, RIMON, De Staat, Durand Jones, Whitney

Weet niet of ik nog wat vergeten ben, maar de rest ken ik gewoon nog niets of boeit mij niet. Maar met bijna 30 namen kan ik het weekend wel vullen :) Vorig jaar zo'n 20 artiesten gezien/gehoord (ook al was het maar het laatste kwartier), dus waarschijnlijk zie ik maar de helft van mijn bovenstaande lijst.
 

inflatiemunt

Campingartiest
3 jul 2019
70
81
Ik kan als hiphop/rap-fan weinig met Lil Uzi Vert en Juice WRLD weinig. Ik hou echt niet van die autotune rappers en eentonige lage beats. ASAP Rocky heeft iets meer variatie, dus dat is nog wel een optie voor mij en Loyle Carner nog veel meer. Flohio ook nog wel. Ik hoop(te) nog op een naam die in het rijtje past van De La Soul/Snoop Dogg/Wu-tang.
Verder zijn The Good, the Bad & the Queen en Yin Yin hoger op mijn lijstje gekomen. Billie Eilish wordt minder, elke keer als ik een liveversie ervan online zie krijg ik steeds minder het gevoel dat ik mij op mijn gemak ga voelen tussen allemaal zingende meisjes. Mijn lijst:

Must see:: Tame Impala, Anderson Paak, Royal Blood, The National, Parcels, Pond
Very nice to see: James Blake, Jungle, Loyle Carner, The G/B/Q, 21 Pilots, ASAP Rocky, Franz Ferdinand, Yin Yin, The Growlers, The Streets, Thomas Azier
Misschien ook nog wel: Flohio, Billie Eilish, boy pablo, FKJ, Johnny Marr, New Order, Paul Kalkbrenner, Two Feet, RIMON, De Staat, Durand Jones, Whitney

Weet niet of ik nog wat vergeten ben, maar de rest ken ik gewoon nog niets of boeit mij niet. Maar met bijna 30 namen kan ik het weekend wel vullen ? Vorig jaar zo’n 20 artiesten gezien/gehoord (ook al was het maar het laatste kwartier), dus waarschijnlijk zie ik maar de helft van mijn bovenstaande lijst.

Je vergeet Willem. Vorig jaar geweldig album uitgebracht en zijn visuals bij zijn liveshow waren ook echt geweldig. Ondanks het feit dat ik hem dus al gezien heb zeker een must see dit jaar!
Ben het persoonlijk ook eens met jouw mening over Lil Uzi Vert en Juice WRLD. Had ipv Juice WRLD ook wel een energiekere rapper verwacht (als vervanging voor Denzel). Maaaar wie weet kondigen ze Slowthai nog aan. Heeft op Glastonbury een sicke show neergezet (o.a. met Denzel zelf) en staat dit jaar ook Pukkelpop. Bovendien gaat hij eerst nog naar DTRH, dus zou niet heel gek zijn als ze daarom wachten met het aankondigen van hem. :)

 

Ploegie

Playlistbediener
23 feb 2015
30
17
Asap Rocky zit nog minstens 2 weken in de Zweedse gevangenis. Vooralsnog komt Lowlands niet in gevaar maar als hij moet annuleren hier door zou dat toch wel erg jammer zijn.
 

hugeau

Nieuw lid
6 jul 2019
1
0
Macklemore nog een optie voor LL? Hoewel The Heist lang geleden is, weet hij wel altijd een show neer te zetten. Stond vorige week nog op Werchter, waar het dak er goed afging: https://www.instagram.com/p/BzWUULgB6Kd/?utm_source=ig_web_options_share_sheet

Is nog beschikbaar voor de zondag: http://macklemore.com/shows/
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Macklemore als vervanger van Lil Uzi lijkt mij wel wat!

Tame Impala teruggekeken op Glastonbury en ik vond het wel indrukwekkend. De energie bij The Streets was vet om te zien maar ik vrees dat het lastiger wordt in Nederland.
 

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.330
7.320
Hoef je je geen zorgen om te maken. Bij The Streets in Tivoli was het echt een feestje. Dat gaan ze op Lowlands nog eens dunnetjes overdoen.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Ben benieuwd of er deze week nog iets van WAE of DTRH door komt. Blijf het gek vinden dat Baltazar niet op LL staat.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Macklemore als vervanger van Lil Uzi lijkt mij wel wat!
A.u.b. niet zeg, zou echt een persoonlijke teleurstelling zijn.

Ben benieuwd of er deze week nog iets van WAE of DTRH door komt. Blijf het gek vinden dat Baltazar niet op LL staat.
Er komt vast nog wel wat door, maar denk niet deze week al...
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Mackelmore is in Europe vele malen groter en dus ook duurder dan Lil Uzi Vert. Zal dus niet gebeuren gok ik.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Laat Macklemore maar thuisblijven ja. slowthai mag van mij ook doorkomen naar Lowlands, wat een leipe energie en sfeer hing daar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken