Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Timmetje

Droomheadliner
4 mrt 2015
13.327
7.312
Juice WRLD, Carista, HONNE, Joost, Louis Cole, Mashrou’ Leila, NAO, Allan Rayman, Bambounou b2b William Djoko, Channel Tres, Charlotte Adigéry, Durand Jones & The Indications, Full Crate b2b JAEL, HYUKOH, K Á R Y Y N, KOKOKO!, Meetsysteem, Otoboke Beaver, Sir Reg, TITIA, Tera Kòrá, The Howl & The Hum en Turnstile.

Wie?
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
432
204
Ja echt waardeloos dit. Ik had echt gehoopt op wat leuke (NL) bandjes als Pip Blom, Mozes & The Firstborn, Korfbal, EUT, etc.
 

visdave34

Sunset slot
Sfeerbeheer
13 jan 2014
3.134
777
"De Staat denkt en durft altijd groter. En dus duiken ze met volle overgave in de spot die The Prodigy achterlaat met een rockfenomenale show, die speciaal ontworpen is voor onze waanzinnige Alpha. Geen normaal festivaloptreden, maar volgens Torre en Rocco een show die met state-of-the-art licht, geluid en multimedia alle grenzen van het podium opzoekt – en ver daarbuiten. Alleen te zien in Lowlands Paradise."



Van die 24 nieuwe namen ken ik echt letterlijk alleen de Staat…..

23 namen om te ontdekken dus.

Juice WRLD, Carista, HONNE, Joost, Louis Cole, Mashrou’ Leila, NAO, Allan Rayman, Bambounou b2b William Djoko, Channel Tres, Charlotte Adigéry, Durand Jones & The Indications, Full Crate b2b JAEL, HYUKOH, K Á R Y Y N, KOKOKO!, Meetsysteem, Otoboke Beaver, Sir Reg, TITIA, Tera Kòrá, The Howl & The Hum en Turnstile.

Nooit van gehoord
Huh? Juice WRLD, HONNE, Joost, NAO, Charlotte Adigéry, Durand Jones zijn in het huidige festivallandschap toch wel namen die je bekend voor kunnen komen?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Meetsysteem is wel echt heel tof! Maar zijn allemaal namen voor Hacienda, X-Ray en Lima.
 

team-0

Randprogramma
24 jun 2019
243
438
Juice WRLD, Carista, HONNE, Joost, Louis Cole, Mashrou’ Leila, NAO, Allan Rayman, Bambounou b2b William Djoko, Channel Tres, Charlotte Adigéry, Durand Jones & The Indications, Full Crate b2b JAEL, HYUKOH, K Á R Y Y N, KOKOKO!, Meetsysteem, Otoboke Beaver, Sir Reg, TITIA, Tera Kòrá, The Howl & The Hum en Turnstile.

Nooit van gehoord

Erg blij met Hyukoh! Hopelijk is het live net zo tof als deze clip: https://www.youtube.com/watch?v=mmDD-QWlQpU
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
1.003
1.167
Zullen Donnie en Joost niet gewoon samen Alpha gaan doen? Deden op Bevrijdingsdag ook samen show.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Van die 24 nieuwe namen ken ik echt letterlijk alleen de Staat…..

23 namen om te ontdekken dus.

Serieus ?

Ben wel echt heel erg blij met Juice WRLD !
Sir Reg gezien op Paaspop en echt heel tof ! (Soort Dropkick Murphys achtig)
Verder opnieuw Joost, was wel tof vorig jaar, maar beetje overkill...
Durand Jones is echt hele toffe soul ! Die stond nog hoog op me lijstje.
NAO wisten we al, maar ook heel tof ,
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Tja, over de spot van De Staat valt te twisten. Ik gun het ze ook van harte en vind het ook de beste Nederlandse band, maar denk dat ik ze toch laat schieten, al zal het wel een iets uniekere show dan normaal worden maar toch. Als er iets anders tofs speelt ga ik daar liever kijken. Daarnaast zie ik ze volgend weekend ook weer op DTRH.

Verder zijn Juice WRLD, Durand Jones & The Indications, Joost, Meetsysteem en met name K Á R Y Y N nog wat toffe naampies. Die laatste lijkt me erg bijzonder in de X-Ray :)

Joost zal inderdaad wel in de Heineken staan. Heb het nog niet vaak zo druk gezien bij de X-Ray. Daarvan uitgaand denk ik dat de India ook nog te klein is ja.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
Durand Jones & The Indications is wel tof om in de vroege middag mee te pakken. Lome soul / rock met een goede stem.

Rest zegt me vrijwel niets..

De Staat als headliner is wel erg zwak, zeker gezien de geschepte verwachtingen. En omdat ze vorig jaar al op LL stonden. Had dan liever een andere act doorgeschoven zien worden, er staan genoeg potentiële headliners op het affiche.

The Prodigy was al een zwakke headliner voor LL anno 2019, maar dit.. blijkbaar de luxe van vroeg uitverkopen??
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.022
Huh? Juice WRLD, HONNE, Joost, NAO, Charlotte Adigéry, Durand Jones zijn in het huidige festivallandschap toch wel namen die je bekend voor kunnen komen?

Ja Joost heb ik wel eens wat van gehoord. Daar had ik overheen gelezen inderdaad. En HONNE en NAO ken ik ook wel van naam, maar weet werkelijk niet wat voor muziek daarbij hoort.
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Kijkend naar acts van Pukkelpop als Hot Chip, White lies etc.. had ik toch wel één of twee Bravo of Heineken waardige act verwacht
 

yumi

Randprogramma
27 jun 2019
108
214
Zitten behoorlijk wat leuke kleinere namen tussen. Ken je niets dan zit er genoeg voor je om te ontdekken.

Wat betreft de Bravo... daar zou Carista als een vis in het water zijn ;-)
 

jeroenvdk

Playlistbediener
13 feb 2018
22
0
Zitten behoorlijk wat leuke kleinere namen tussen. Ken je niets dan zit er genoeg voor je om te ontdekken.

Wat betreft de Bravo… daar zou Carista als een vis in het water zijn
1f609.svg

Zal ook wel een beetje aan mijn smaak liggen, vooral indie/alternatief en wat elektro. Zeker niet ontevreden met de line-up maar had toch wel wat stille hoopjes hier en daar nog
 

superginger

Dagopener
5 feb 2016
633
317
Ik begrijp niet echt waarom ze the national niet gewoon doorgeschoven hebben naar headliner en dan nog een leuke sub er bij. Die kunnen die spot namelijk ook prima aan, misschien wel beter gepast dan de staat. Is nu ook wel apart dat de staat op "het kleine broertje van Lowlands" sub is en hier zelf headliner is.

Wat betreft de nieuwe namen: ga turnstile zeker even checken als je de shows van John coffey altijd kon waarderen.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Benjamin wrote:
Serieus ?

Haha ja, bijna helemaal serieus. Zie mijn post hierboven.

Jij moet sowieso even snel Durand Jones gaan luisteren dan vriend ;-) Kan jij zeker wel waarderen :)

Honne & Nao zijn zeker 2 toffe namen , die jij waarschijnlijk ook wel kan waarderen. Maar Nao schuurt toch wat meer tegen R&B aan..
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
431
275
Persoonlijk vind ik dit echt een zwakke en makkelijke worp. Ondanks dat het festival is uitverkocht had ik wel wat meer creativiteit verwacht van onze directeur. Het gevoel dat ik had na de eerste worp is toch wel een beetje verdwenen. Hopelijk kunnen de laatste namen nog een beetje verrassen. Al wordt het ongetwijfeld weer een mooie editie.
 

gesp

Support act
11 jun 2018
1.203
503
Ik begrijp niet echt waarom ze the national niet gewoon doorgeschoven hebben naar headliner en dan nog een leuke sub er bij.

The National staan op vrijdag en zondag op Pukkelpop. De Staat is - als ik het goed begrijp - op vrijdag headliner.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Ik moet zeggen dat best veel namen mijn interesse wekken aan de omschrijving. Vanavond maar eens goed gaan luisteren.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken