Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Oke dan:

1. Billie Eilish
2. The National
3. New Order
4. James Blake
5. Tame Impala
6. The Good, The Bad & The Queen
7. A$AP Rocky
8. Royal Blood
9. Jorja Smith
10. Willem
11. Anderson Paak

En de rest.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.803
Lastig... Maar zoiets dan:

Tame Impala
New Order
Billie Eilish
Giorgio Moroder
The Good, The Bad & The Queen
Jon Hopkins
Jorja Smith
Loyle Carner
The Streets
Mall Grab
Tommy Genesis
 

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
1. Tame Impala
2. Anderson Paak
3. Royal Blood
4. The National
5. Parcels
6. Pond
7. Jungle
8. James Blake
9. Twenty One Pilots
10. Billie Eilish
 

teunajax

Geliefde act
18 jul 2018
1.748
2.335
1. Tame Impala
2. The Chats
3. The National
4. Jon Hopkins
5. Black Midi
6. IDLES
7. New Order
8. Royal Blood
9. The Good, The Bad & The Queen
10. Marr / .Paak / Hauff / F. Ferdinand / Growlers
 

redle

Randprogramma
15 apr 2019
164
106
Ander lijstje dan de meeste van jullie:

21 pilots
The Vaccines
The National
Frank turner
Bears den
Billie Eilish
Royal blood
Franz Ferdinand
Sea girls
Idontknowhow
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
1. Royal Blood
2. Billie Eilish
3. Jungle
4. The National
5. Franz Ferdinand
6. IDKHBTFM
7. Two Feet
8. New Order
9. Slaves
10. Parcels
En dan zijn er gewoon nog 10 namen die ik mega graag wil zoen!
 

Stoffer

Gouden Tip
13 dec 2013
410
3
Leuk, lijstjes tijd!

Mijn top 10 ziet er als volgt uit:
1 The National
2 Billie Eilish
3 IDLES
4 Tame Impala
5 POND
6 Code Orange
7 Tame Impala
8 Royal Blood
9 Frank Turner
10 Twenty One Pilots
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Leuke lijstjes :)

Top 10 vind ik wel lastig hoor, maar denk zoiets ?

1: Tame Impala
2: Loyle Carner
3: Royal Blood
4: Anderson Paak.
5: Macky Gee
6: Lil Uzi Vert
7: Jon Hopkins
8: Two feet
9: Dub INC
10: 21 Piloten

Maar namen als:
Parcels, The streets ,Thomas Azier, Ziggy Marley , Billie Eilish, Flohio, IDLES,Pond & Slaves vind ik ook allemaal erg tof maar heb ik al gezien of valt er op dit moment net buiten.
Kan over een paar weken weer anders zijn.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
1: The National
2: Jon Hopkins
3: Anderson .Paak
4: PUP
5: Tame Impala
6: Tamino
7: Royal Blood
8: Billie Eilish
9: Jungle
10: Twenty One Pilots
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
The National
New Order
Willem
IDLES
The Vaccines
Billie Eilish
Paul Kalkbrenner
Tame Impala
Jon Hopkins
Jorja Smith
PUP

Willem zie ik echt veels te weinig terug komen. Zelf tussen lijstjes waar hij prima tussen past.
 

rricken

Gouden Tip
4 aug 2017
405
252
The National
New Order
Tame Impala
Royal Blood
Giorgio Morodor
The Good, The Bad and The Queen
The Vaccines
Colin Benders
Billie Eilish
Parcles/The Streets/Johnny Marr/TOP
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
796
480
Een nieuwe LLowcast: https://open.spotify.com/episode/4EN9q2LXs0cxE5k56Onpbn

Willem zie ik echt veels te weinig terug komen. Zelf tussen lijstjes waar hij prima tussen past.

Inderdaad, ben zo benieuwd naar zijn show!
 

Moniek

Gouden Tip
7 mrt 2017
299
167
Het wetenschapsprogramma is bekend. Ook dit jaar is er op Lowlands weer genoeg spreekwoordelijke voeding voor je brein te vinden! ?➡️?

Kunnen we met onze gemoedstoestand apparaten beïnvloeden? Welke stoffen kun je uit urine halen? Kun je Artificial Intelligence om de tuin leiden? Hoe ontstaat en verandert een taal? Zomaar een greep uit de vragen die de wetenschappers van LL Science tijdens Lowlands 2019 proberen te beantwoorden. Het LL Science programma is een samenwerking van Lowlands, BKB | Het Campagnebureau. en New Scientist NL waarbij universiteiten en hogescholen uit heel Nederland Lowlands als proeftuin gebruiken.

Naast 11 onderzoeken van LL Science bestaat het wetenschapsprogramma ook uit de dagelijkse talkshow New Scientist Live in de Echo. Zo vertelt hoogleraar neuropsychologie Erik Scherder op vrijdag over de werking van het menselijk brein in relatie tot muziek. Ook de VPRO is weer van de partij met de razendpopulaire De Nationale Wetenschapsquiz. Bekijk hier het volledige LL19 Wetenschapsprogramma: http://bit.ly/LL-wetenschap én beluister hier LLOWCAST over LL Science: lowlands.fanlink.to/llowcast3
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
920
81
Wessel wrote:
Willem zie ik echt veels te weinig terug komen. Zelf tussen lijstjes waar hij prima tussen past.


Ik ga (helaas) niet zo mee in die Willem Hype. Heb een paar x geprobeerd het album te luisteren maar het pakt mij gewoon niet.
Lees overal goede dingen erover dus heb het echt geprobeerd, maar blijkbaar is het niet voor mij weggelegd.

Science programma ook bekend gemaakt vandaag. (Echter kom ik daar zo goed als nooit)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
911
760
Ik heb zelf Willem z'n album nog niet gehoord, maar idd wel veel goede dingen over gehoord.
Zijn alleen (over het algemeen) weinig Nederlandse (hiphop)artiesten die ik echt kan waarderen.
Maar ik zal een poging wagen :')
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Dit is het meest oprechte en prachtige nummer van 2018. Het album staat vol met nummers die dit nummer versterken.

[video]https://www.youtube.com/watch?v=b52zYs6SBnY[/video]
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
van Eerdenburg heeft gister avond blijkbaar op 3voor12 aangegeven dat er een mooie vervanger aankomt voor The Prodigy.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.350
1.803
van Eerdenburg heeft gister avond blijkbaar op 3voor12 aangegeven dat er een mooie vervanger aankomt voor The Prodigy.

Dat zou mooi zijn. Valt me dan ook echt mee dat ze een specifieke naam als vervanger benoemen. Dan mag je iets heel aardigs verwachten lijkt me.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.349
5.045
Indiaantje89 wrote:
van Eerdenburg heeft gister avond blijkbaar op 3voor12 aangegeven dat er een mooie vervanger aankomt voor The Prodigy.

Dat zou mooi zijn. Valt me dan ook echt mee dat ze een specifieke naam als vervanger benoemen. Dan mag je iets heel aardigs verwachten lijkt me.
Het zou hier ergens te horen moeten zijn: https://3voor12.vpro.nl/speel~RBX_VPRO_15160802~3voor12-radio~.html

Heb zelf nog geen tijd en gelegenheid om te luisteren. Maar ik quote even iemand van een ander forum: "Er was gisteren een LL-thema uitzending bij 3voor12 radio, incl telefoontje met Eric, en volgens hem gloort er iets moois aan de horizon als vervanging voor The Prodigy."
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken