Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

chiem

Randprogramma
13 jul 2018
176
0
Vind Tim Knol zijn stem vlak/saai en muziek zelf compenseert dat niet genoeg.

Iemand een idee wanneer we weer nieuws kunnen verwachten? Dan weet ik hoe vaak ik nog onnodig online moeten kijken daarvoor, zit nog in het dagelijkse ritme.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Vorig jaar waren de drops op:
1. 31 januari
2. 8 maart
3. 27 maart (Dance programma)
4. 23 april
5. 24 mei (Comedy programma)
6. 12 juni (Filosofie programma)
7. 14 juni (Laatste muziek namen)

Ik verwacht zelf alleen nog in juni een klein dropje met muziek namen. Maaaaar dat kan heel makkelijk heel anders zijn of course.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Er zijn nu 106 namen bekend, terwijl er op LL2018 toch +/-200 namen waren (incl. Comedy en filosofie etc.) Dit doet me wel vermoeden dat er nog 2 pakketjes komen voor comedy en filosofie, en ook 2 pakketjes voor muziek
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Oh ik dacht dat er al meer muzieknamen bekend waren, my bad. Ben in ieder geval heel erg benieuwd!
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.922
1.871
Eigenlijk mis ik de dagelijkse naam aankondigingen... Je merkt dat het een heel stuk rustiger is nu hier
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.091
Haha ja, je weet pas als je mist als je het niet meer hebt ;).

Ben wel benieuwd wanneer we een volgende lichting kunnen verwachten. Al is er ook nog weinig aan comedy, film, literatuur, dans, (straat)theater etc.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Al is er ook nog weinig aan comedy, film, literatuur, dans, (straat)theater etc.
Hier kijk ik het minste naar uit. Ik wil nog wat muzieknamen om lekker in te luisteren, de rest geloof ik wel.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Ja die dagelijkse aankondigingen zorgden wel voor wat gesprekstof. Dat mis je dan wel.
Anders een vraagje om het te stimuleren: Wat was je favoriete aankondiging van de dagelijkse aankondigingen? :')

Voor mij was het toch denk ik Loyle Carner. En anders James Blake.
Overigens aangenaam verrast dat Loyle Carner gewoon Paradiso binnen een dag heeft uitverkocht. Met 1700 mensen die een kaartje voor z'n Bitterzoet show zochten.
Had ik zeker niet verwacht.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
1. James Blake (Maar we wisten allemaal wel dat deze zou komen)
2. Loyle Carner
3. Lil Uzi

 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
James Blake met stipt op nummer 1 ja. Verder: Loyle Carner, Zwangere Guy, Lil Uzi Vert, Johnny Marr, black midi, Pup, Joep Beving, The Vaccines en Tamino.

Welke namen hopen jullie nog allemaal op? The Slow Show staat een week voor Lowlands op de Zomerparkfeesten in Venlo, zou een mooie toevoeging zijn. Whispering Sons idem dito. Verder nog ijdele hoop op Blood Orange, Yves Tumor en Father John Misty.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
1. Zwangere Guy
2. Girl in Red
3. Morgane Ji (beste verrassing tot nu toe)
4. Loyle Carner
5. Tirzah

Maar James Blake staat daar eigenlijk wel boven, maar die was inderdaad wel bekend.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Tamino, James Blake en the growlers staan allemaal op mijn lijstje die ik graag wil gaan zien.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.091
Even naar andere festivals gekeken. En daar zit nog best wat bij na mijn smaak bij.:
Gossip, Mike D, Within Temptation, Stephan Bodzin, Razorlight, Sam Paganini, Airbourne, Anna Calvi, Cocaine Piss, Compact Disk Dummies, Hot Chip, Jeff MIlls & Tony Allen, Kikagaku Mayo, Pan-Pot, The Subs, The Comet Is Coming, Yeasayer, Broken Social Scene, Superoganism, Xavier Rudd, Vini Vici, John Digiweed, The Advent, Blastoyz, Naaz, Enter Shikari, Juice WRLD, The Distillers, Fil Bo Riva, Less Then Jake, Alison Wonderland.

En The Strokes als vervanger voor The Prodigy.
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
802
489
Tamino, James Blake en the growlers staan allemaal op mijn lijstje die ik graag wil gaan zien.

Oh ja, the Growlers moest ik nog luisteren! Thanks voor de herinnering :-D
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.091
James Blake is beetje afhankelijk van waar het gaat staan.

Mijn lijstje is vrij simpel dit jaar (heb er maar top 10 van gemaakt):

01. The National
02. New Order
03. Georgio Moroder
04. The Good, The Bad & The Queen
05. Sharon van Etten
06. Johnny Marr
07. IDLES
08. Jorja Smith
09. James Blake
10. Jon Hopkins-
-------------
106. My Baby
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.331
1.347
Ik baal nu al een beetje van de zaterdag eigenlijk. Er gaat 110% zeker een clash komen tussen The National - Paak - Jon Hopkins. In ieder geval één van de drie moet ik skippen en dit zijn alle drie artiesten die ik momenteel heel hoog heb zitten.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Hey maar.. My Baby staat toch zeker stiekem wel bij iedereen bovenaan het prioriteiten lijstje?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.394
5.091
Hey maar.. My Baby staat toch zeker stiekem wel bij iedereen bovenaan het prioriteiten lijstje?
Als je hem ondersteboven houd wel ja ;).

Nee geintje, we moeten de running gag er in houden af en toe. Ik besef me nu dat ik The Streets compleet vergeten ben. Ook iets waar ik erg benieuwd naar ben. Stiekem toch weer een groot lijstje wat ik wil zien.

Ik ben stiekem ook benieuwd naar Lil Uzi Vert. Geen idee waarom eigenlijk.. en als op mijn top 10 lijstje al namen mist zoals: Loyle Carner, Tame Impala, Twenty One Pilots, Franz Ferdinand, Billie Eilish, Royal Blood, Black Midi, Anderson Paak, Jungle, Colin Benders, Frank Turner, Joep Beving, Julia Jacklin, Modeselektor, Tamino, Thomas Azier en nog veel mist.. dan doe je toch iets goed :p. Het liefst zou ik ze allemaal willen zien.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Ik denk dat dit momenteel mijn top 10 must sees zijn. Honorable mention naar Anderson .Paak, want daar ga ik zeker heen. Maar de twee keer dat ik hem gezien heb mist er toch net even iets, maar kan niet zo goed benoemen wat dat is.

1. Loyle Carner
2. Tame Impala
3. Twenty one pilots
4. A$AP Rocky (mits z'n show even wat beter is dan die van Woohah)
5. Parcels
6. Billie Eilish
7. James Blake
8. Royal Blood
9. FKJ
10. Jorja Smith

Edit: Van de namen die rond touren zou ik het liefst Juice Wrld willen. Zou een hele fijne naam zijn.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken