Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Opvallend,.. Anderson Paak staat op de zaterdag. En Billie Eilish ook. Dat wil zeggen dat Anderson Paak, The National en Billie Eilish op 1 dag staan.

Royal Blood en The Good, The Bad & The Queen staan beide voor de vrijdag. Het is nog even gissen op welke dag Twenty One Pilots staat.

Dat zal allemaal wel mainstage staan, neem ik aan? Of zetten ze Billie Eilish als afsluiter in de Bravo neer? Of Anderson Paak? Dit gaat waarschijnlijk wel een clash worden.

Dat zal allemaal wel mainstage staan, neem ik aan? Of zetten ze Billie Eilish als afsluiter in de Bravo neer? Of Anderson Paak? Dit gaat waarschijnlijk wel een clash worden.
The National kan ook afwijken naar een ander podium.

Billie Eilish zal mogelijk lager staan, zoals ze mogelijk vanaf begin af aan is geboekt?

Ook raar om nu om 11.00 uur geen naam te krijgen :D.

mdekens wrote:

The National kan ook afwijken naar een ander podium.

Billie Eilish zal mogelijk lager staan, zoals ze mogelijk vanaf begin af aan is geboekt?

Ook raar om nu om 11.00 uur geen naam te krijgen :D.

Ik zie Paak en eilish eerder in de Alpha staan en The National dan naar de Bravo uitwijken op Elbow spot van 2017.
TGTBTQ is ook niet de meest toegankelijke act, dus zou ik eerder de Heineken laten afsluiten voor mensen die wat anders willen.

Ik zie eerder The National de Alpha afsluiten hoor, en daarvoor eventueel Paak of Eilish(dan is Eilish misschien muziektechnisch weer wat logischer). In mijn ogen is The National absoluut headliner.

Geen idee wat voor productie Eilish mee neemt, maar dat zal ook niet alleen een microfoon wezen lijkt mij. Dan is de Bravo weer te klein.

Paak zal 100% in de Alpha staan. Eilish is lastig inschatten, is zo'n enorme hype dat ze denk ik best in de Alpha kan staan nu. Maar kans is groot dat ze destijds geboekt is voor de Bravo oid, en dit mogelijk niet meer kunnen wijzigen. Ik hoop dat The National de Bravo zal afsluiten, al zou sub Alpha nog steeds goed kunnen.

Die zaterdag is sowieso killing als alle info klopt. The National, Paak, Billie Eilish, Jon Hopkins, Giorgio Moroder op een dag.. Dude...

Jon Hopkins kan de Bravo ook nog afsluiten natuurlijk. Zal er dan een mega-clash komen tussen de Heineken, Bravo en Alpha headliner? Ik voorzie het ergste.. :cry:

Geen idee wat voor productie Eilish mee neemt, maar dat zal ook niet alleen een microfoon wezen lijkt mij. Dan is de Bravo weer te klein.

Hoop dat ze met deze productie tourt: https://www.youtube.com/watch?v=sv4QomWJSOU

Twee grote schermen, waar een bak aan licht vandaan komt. Verder vrij sober.

Hoe weten we dat Anderson .Paak, Billie Eilish en The National allemaal op zaterdag staan? The National staat idd op vrijdag en zondag op Pukkelpop dus dan blijft er nog 1 over, maar die andere twee?

Paak staat op vrijdag Openair Gampel Zwitserland en zondag PKP (zie schema op zijn site, staat ook LL bij op 17 aug.). Eilish op vrijdag op MS Dockville (onlangs dagindeling bekend gemaakt) en zondag PKP.

Ahh vandaar. Heeft iemand nog dat overzichtje wat er pas gemaakt was met de verdeling van artiesten per dag?
Kunnen we weer een beetje bijvullen :')

Op FOK! houden we dat bij.

Dit hebben we vooralsnog kunnen achterhalen:
Line-Up
Vrijdag
- Anne-Marie
- Bear's Den
- Code Orange
- Donnie
- Frank Turner & The Sleeping Souls
- Jorja Smith
- Jungle
- Legowelt presents Gladio Live
- Neuromonakh Feofan
- Royal Blood
- Slaves
- The Chats
- The Growlers
- Tommy Genesis
- Two Feet
- Weval
- Ziggy Marley

Zaterdag:
- Anderson .Paak & The Free Nationals
- Billie Eilish
- BODEGA
- Dermot Kennedy
- Dub Inc.
- Giorgo Moroder
- I Don't How But They Found Me
- Jon Hopkins
- Morgane Ji
- My Baby
- The National
- Thomas Azier
- The Vaccines
- Whitney

Zondag:
- A$AP Rocky
- Black Midi
- Camo & Krooked
- Dimension
- Dj Marcelle
- Eskorzo
- Franky Nuts
- Franz Ferdinand
- James Blake
- Jungle By Night
- Loyle Carner
- Macky Gee
- Matteo Myderwyk
- Modeselektor
- Moonlight Benjamin
- New Order
- Parcels
- Tame Impala

Toevoegingen zijn altijd welkom. Let wel op dat sommige websites gelinkt zijn aan websites zoals Resident Advisor of BandsInTown. Die gebruiken standaard vaak de eerste festival dag... dus de vrijdag is vaak tricky om zeker van te zijn. Maken ze zich bekend voor de zaterdag of zondag dan klopt dat meestal wel. Maar er kan altijd nog wat schuiven, want Jungle is blijkbaar van zaterdag naar vrijdag verschoven als we alle info goed hebben bijgehouden.

Pff die zaterdag en zondag gaan wat worden zeg.. Ben bang dat er weer een aantal fikse clashes tussenzitten. Hopelijk maak ik deze keer wel eens de goede keuzes, aangezien dit in het verleden wel eens tegenviel.

Wat verwachten jullie dat New Order gaat doen? Subben voor Tame Impala, of de Heineken/Bravo headlinen? Worst case: Tame Impala in de Alpha, A$AP Rocky in de Bravo en New Order in de Heineken voor de headlineshows.

Edit: Als ze het maar niet flikken om James Blake en Tame Impala tegelijk te zetten. En James Blake moet eigenlijk in het donker en dat zal waarschijnlijk niet gebeuren als ze niet gelijk spelen met Tame Impala. Ik word hier hoe dan ook teleurgesteld.

Wat een kutfestival.

Edit: Als ze het maar niet flikken om James Blake en Tame Impala tegelijk te zetten. En James Blake moet eigenlijk in het donker en dat zal waarschijnlijk niet gebeuren als ze niet gelijk spelen met Tame Impala. Ik word hier hoe dan ook teleurgesteld.

James Blake gaat, denk ik, ergens overdag staan. Hoe jammer ik dat ook vind. Maar denk dat Modeselektor de Bravo-nacht mag inluiden met de nieuwe liveshow.

Van mij mag Frank Carter & Ratlesnakes ook nog wel doorkomen . Is weer op de goede weg. Lekker nieuw album uit. Zal af en toe toch weer op keuzes maken uitdraaien. Aangezien dat hele terein over rennen van mij niet meer zo hoeft. Worden wat ouder :lol: ?

Na het zien van The Dirt mag Motley Crue ook wel langskomen. Ik zie het wel voor me in de Alpha ?

Na het zien van The Dirt mag Motley Crue ook wel langskomen. Ik zie het wel voor me in de Alpha
1f604.svg

Prima, zolang we de bandleden daarna kapot mogen knuppelen.

mdekens wrote:

James Blake gaat, denk ik, ergens overdag staan. Hoe jammer ik dat ook vind. Maar denk dat Modeselektor de Bravo-nacht mag inluiden met de nieuwe liveshow.

Op recente festivals zoals The Governors Ball en Osheaga was James Blake een podiumafsluiter, dus dat zal hij dan ook wel op LL worden.

Users who are viewing this thread