Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Heel mooie aankondiging. En zo wordt het gat tussen Lowlands en Pukkelpop nog wat kleiner.

Maar... de derde grote headliner dan?

Goeie naam weer! Betekent niet dat er geen namen meer bijkomen toch? Of zit het programma nu vol?

Goeie naam weer! Betekent niet dat er geen namen meer bijkomen toch? Of zit het programma nu vol?

Als je even op het linkje klinkt, zie je hetvolgende staan:

"Per 6 mei stopt de dagelijkse muziekregen die al bijna twee maanden over Lowlands Paradise druppelt. Er zijn nog veel meer muzieknamen to come! Die bundelen we tot een mooi pakketje en uiteraard ontvang je een berichtje als het zover is. Dit, en ander Lowlands-nieuws ontvang je als eerste van ons via Facebook Messenger. Wil je je aanmelden voor deze push-notificatie? Klik dan hier"

Lowlands website:

Per 6 mei stopt de dagelijkse muziekregen die al bijna twee maanden over Lowlands Paradise druppelt. Er zijn nog veel meer muzieknamen to come! Die bundelen we tot een mooi pakketje en uiteraard ontvang je een berichtje als het zover is. Dit, en ander Lowlands-nieuws ontvang je als eerste van ons via Facebook Messenger. Wil je je aanmelden voor deze push-notificatie? Klik dan hier

Ook niet al te onbelangrijk, de 2e Llowcast staat online. Vond ik zelf toevallig, heb zelf nergens een aankondiging gezien?

Prima naam. Niet per se mijn ding, maar wel tof dat ze er staat.
Hoe ik het lees is dat er dus nog 1 pakketje komt en dat het daarna klaar is.
Mogelijk met een headliner?

Ben benieuwd. Ook benieuwd wanneer deze namen worden gedropped.

Ook niet al te onbelangrijk, de 2e Llowcast staat online. Vond ik zelf toevallig, heb zelf nergens een aankondiging gezien?

Krijg nu een foutmelding als ik het op spotify probeer op te zoeken. Weet niet of het aan mij ligt?

Edit: Lag aan mij geloof ik :')

chiem wrote:

Krijg nu een foutmelding als ik het op spotify probeer op te zoeken. Weet niet of het aan mij ligt?

Edit: Lag aan mij geloof ik :’)

Deed bij mij ook moeilijk hoor, maar inmiddels aan het luisteren. Colin Benders alleen nog tot dusverre.

Blijkbaar toch geen succes dat ze er mee stoppen

Je merkt wel dat het een negatieve tendens geeft met alle mensen die onder zo'n post zich negatief uitlaten, terwijl wanneer je pakketjes van 20 namen maakt, niemand er over zeurt.

Je merkt wel dat het een negatieve tendens geeft met alle mensen die onder zo’n post zich negatief uitlaten, terwijl wanneer je pakketjes van 20 namen maakt, niemand er over zeurt.

Precies dit dus, ik erger me dood als bij mooie namen alleen maar negatieve reacties staan en bij aankondigingen als Donnie het helemaal los gaat. (Niks ten nadele van Donnie trouwens) . Dus ben gestopt met reacties te checken haha..
Maar verwacht eerlijk gezegd nog wel een mooi pakketje :-)

Sharon van Etten is niet helemaal mijn ding, maar wel een mooie boeking die ik ook wel verwacht had.

Edit: Per ongeluk mijn eigen post geliked, kan het alleen helaas niet weghalen.

mgbss wrote:
Je merkt wel dat het een negatieve tendens geeft met alle mensen die onder zo’n post zich negatief uitlaten, terwijl wanneer je pakketjes van 20 namen maakt, niemand er over zeurt.

Precies dit dus, ik erger me dood als bij mooie namen alleen maar negatieve reacties staan en bij aankondigingen als Donnie het helemaal los gaat. (Niks ten nadele van Donnie trouwens) . Dus ben gestopt met reacties te checken haha..
Maar verwacht eerlijk gezegd nog wel een mooi pakketje
1f642.svg

Sharon van Etten is niet helemaal mijn ding, maar wel een mooie boeking die ik ook wel verwacht had.

Edit: Per ongeluk mijn eigen post geliked, kan het alleen helaas niet weghalen.

Het is dan ook een heel mooie post. Je mag 'm dus gerust zelf liken.

Ik ben met 10 minuten gestopt met luisteren van de podcast. Dit gaat alleen over Collin Benders. Terwijl ik hoopte op info over lowlands. Of kwam dit aan het eind?

Ik ben met 10 minuten gestopt met luisteren van de podcast. Dit gaat alleen over Collin Benders. Terwijl ik hoopte op info over lowlands. Of kwam dit aan het eind?

Het gaat vrijwel alleen over Collin Benders. Tegen het einde hebben ze het nog over zijn Lowlands ervaringen en over zijn aankomende show op Lowlands. Hij verklapt daarbij alvast dat hij niet in de X-Ray zal staan, dat dit de mooiste tent na de X-Ray is en dat er genoeg ruimte zal zijn voor iedereen...

Op het eind geeft de host aan dat er vanaf nu regelmatig nieuwe podcasts zullen komen. Over bepaalde onderdelen van de muzieklineup, comedy, wetenschap, eten/drinken etc.

Hij verklapt daarbij alvast dat hij niet in de X-Ray zal staan, dat dit de mooiste tent na de X-Ray is en dat er genoeg ruimte zal zijn voor iedereen…

Dit ook net geluisterd, dat wordt de Bravo dus!

roluf wrote:

Het gaat vrijwel alleen over Collin Benders. Tegen het einde hebben ze het nog over zijn Lowlands ervaringen en over zijn aankomende show op Lowlands. Hij verklapt daarbij alvast dat hij niet in de X-Ray zal staan, dat dit de mooiste tent na de X-Ray is en dat er genoeg ruimte zal zijn voor iedereen…

Op het eind geeft de host aan dat er vanaf nu regelmatig nieuwe podcasts zullen komen. Over bepaalde onderdelen van de muzieklineup, comedy, wetenschap, eten/drinken etc.

Dus geen info over LL inderdaad. Wat Teun zegt waren 57 seconden van de 34.58.
Volgende keren inderdaad meer algemene podcasts. We gaan het horen!

Die zijn vandaag ook gratis te zien in Den Bosch
1f609.svg
Nog bedankt voor de tip! Het was een veel te leuk uur in de halve regen, deze gaat zeker op de longlist! Voor mensen die het nog niet kennen: de 3voor12 opname van een paar maanden terug geeft een goed beeld.

Users who are viewing this thread