@Marc wrote:
Prodigy is ook niet te vervangen. Moeten ze ook niet willen. Enkel de spot anders invullen. Natuurlijk is het nog een sterk programma, maar de verdeling qua grootheid in namen zou ik graag anders zien / gedaan hebben. Tenzij ze er niet zijn. Verder zijn wij niet een doorsnee LL bezoeker hier op de site, maar dan vraag ik me helemaal af wat dan het beoogde effect is? De gemiddelde LL bezoeker is er echt niet zo mee bezig dat ze dit iedere dag checken. Hopelijk komen ze nog met een exclusieve verassing of met acts die toch besluiten op tour te gaan in augustus.
Nee klopt, maar ik bedoelde meer als vervanging idd per spot. Maar zelfs dan zal het geen makkelijke optie zijn. Je gaat uiteraard altijd mensen nog teleurstellen (maar misschien ook blij maken) als je met een grote naam komt voor die spot. Ik denk met geen vervanger komen dat het altijd kritiek gaat opleveren.
Ik denk dat Chemical Brothers zoals eerder is geopperd een logische vervanger is, met een vrij breed acceptatie gebied denk ik (meer dan een Calvin Harris, Post Malone of Florence + The Machine o.i.d.). Maar goed, de acts moeten dan ook maar net kunnen. Niet enkel of ze andere boekingen hebben of niet. Soms hebben ze andere verplichtingen. Hebben ze studio opnames, of interview sessie, of het is de verjaardag van de kat. Het zal niet voor niets zijn dat ze vaak ruim een jaar van te voren al de headliners proberen te strikken.
En volgens mij was The Prodigy al een behoorlijke noodgreep (gezien ze blijkbaar op het laatste moment zijn weggekaapt van De Zware Cross naar alle waarschijnlijkheid). Misschien even Damon Albarn bellen of hij zijn Blur bandleden even meeneemt.