@Marc wrote:
mgbss wrote:
Stefan wrote:
Iets anders ……. de reden voor per dag aankondigen was o.a. het gezeur over de billing, m.a.w. de plek op de poster van artiesten. Dit lijkt me een behoorlijk ongeloofwaardig argument als ze alleen nog maar klein en midden materiaal te presenteren hebben…zoals ze tot nu toe gedaan hebben.
Juist deze namen geven veel problemen over hun plekje op de poster, als ik het mag geloven. Elk “blok” omhoog is belangrijk en dat geeft gedoe blijkbaar.
Hoe kom je bij deze reden?
En @ mgbss, niet om vervelend te doen, maar ik begrijp jouw bericht helemaal niet. Wellicht mis ik iets
Ik denk dat de reden via mij komt. Dit stond in het 3FM bericht hierover en in een podcast is hier uitgebreid aandacht aan besteed. En daar ging het juist over de bovenkant van de affiche (architects/plus headliner willen zijn). Dit is ook al eerder hier genoemd
Maar goed kan me inderdaad ook voorstellen dat het aan de onderkant een rol speelt, goed punt mgbss!
https://www.npo3fm.nl/lowlands/nieuws/387598-waarom-maakt-lowlands-elke-dag-een-naam-van-de-line-up-bekend