Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Op recente festivals zoals The Governors Ball en Osheaga was James Blake een podiumafsluiter, dus dat zal hij dan ook wel op LL worden.

Ik hoop het, maar wat doe je dan met Modeselektor (live)?

emmers met glijmiddel wrote:
Op recente festivals zoals The Governors Ball en Osheaga was James Blake een podiumafsluiter, dus dat zal hij dan ook wel op LL worden.

Die staan stukken lager op het affiche.

Ik denk eerlijk gezegd dat James Blake gewoon Alpha sub of daarvoor zal staan. In de loop der jaren toch een "grote" naam geworden.

Op zaterdag Billie en The National tegelijk, en dan zondag Tame Impala en New Order tegelijk zou wel een ramp zijn. Zelf zie ik New Order echter wel als Alpha artiest.

Lijkt mij dat TOP vrijdag is. Met The National, Paak en Billie op zaterdag. Anders moet LL echt een vervanger vinden voor Prodigy en kunnen ze niet zomaar wat doorschuiven!

Op zaterdag Billie en The National tegelijk, en dan zondag Tame Impala en New Order tegelijk zou wel een ramp zijn. Zelf zie ik New Order echter wel als Alpha artiest.

Lijkt mij dat TOP vrijdag is. Met The National, Paak en Billie op zaterdag. Anders moet LL echt een vervanger vinden voor Prodigy en kunnen ze niet zomaar wat doorschuiven!
Een Alpha met The National > Anderson Paak > Billie Eilish of in welke andere volgorde dan ook is toch "prima"? Zou je niet weten dat The Prodigy er ook nog had moeten staan dan had je er misschien zelfs mee weggekomen.

mgbss wrote:

emmers met glijmiddel wrote:

Die staan stukken lager op het affiche.

Ik denk eerlijk gezegd dat James Blake gewoon Alpha sub of daarvoor zal staan. In de loop der jaren toch een “grote” naam geworden.

Is het niet mogelijk dat James Blake de nieuwe latere slot ná Tame Impala in de Alpha krijgt? Denk dat zijn show dan wel veel beter over zal komen dan tov in het daglicht staan als sub

Een Alpha met The National > Anderson Paak > Billie Eilish of in welke andere volgorde dan ook is toch “prima”?

Bedoel je hiermee dan dat National afsluit? Want deze band voor nog 2 andere acts zetten lijkt me ook heel triest. Laat die aub niet in het daglicht spelen.

Indiaantje89 wrote:
Een Alpha met The National > Anderson Paak > Billie Eilish of in welke andere volgorde dan ook is toch “prima”?

Bedoel je hiermee dan dat National afsluit? Want deze band voor nog 2 andere acts zetten lijkt me ook heel triest. Laat die aub niet in het daglicht spelen.
Ja ik bedoel idd The National als afsluiter. Al zou Paak ook kunnen... maar als ik mocht kiezen tussen Paak of The National dan kies ik toch voor de tweede. Vind ik een iets internationaler uitstraling hebben dan Paak.

Het is geen schande om The National als headliner te hebben lijkt me.

Is het niet mogelijk dat James Blake de nieuwe latere slot ná Tame Impala in de Alpha krijgt? Denk dat zijn show dan wel veel beter over zal komen dan tov in het daglicht staan als sub

Oef.. ja, die sluiten wel goed op elkaar aan, maar op zondag is er geen later slot in de Alpha. Dat is alleen vrijdag en zaterdag.

Wat voor jou misschien een ramp is, zou voor mij ideaal zijn :-) Ik hoef New order bijv echt niet te zien, maar Tame Impala maar wat graag ;-)

Ik zou het ook erg zonde vinden als Tame Impala en New Order zouden clashen. Ga toch liever maar MUSE dan naar New Order op Rock Werchter, en eigenlijk ook liever naar Tame Impala op Lowlands maar wil NO wel erg graag zien..

Wijdje wrote:

Oef.. ja, die sluiten wel goed op elkaar aan, maar op zondag is er geen later slot in de Alpha. Dat is alleen vrijdag en zaterdag.

Ahh, dat is dan wel weer erg zonde. Dan maar hopen dat ze in ieder geval niet clashen en James Blake toch ergens overdag enigszins in het donker kan staan, in de Bravo bijvoorbeeld

Ik zou het ook erg zonde vinden als Tame Impala en New Order zouden clashen. Ga toch liever maar MUSE dan naar New Order op Rock Werchter, en eigenlijk ook liever naar Tame Impala op Lowlands maar wil NO wel erg graag zien..

New Order en Muse clashen toch helemaal niet op RW?

RubenFrusciante wrote:

New Order en Muse clashen toch helemaal niet op RW?
Je hebt gelijk. Ik had voor mezelf alleen al bepaald dat ik bij GvF de hele set wilde zien en dan voorin blijven voor Muse, wat er uiteindelijk op neerkomt dat ik New Order niet kan zien.

Mini Mansions kunnen we ook wegstrepen voor Lowlands. Die spelen 21 augustus in de Melkweg

Voor de fans hier van PUP: volgende week brengen we met All Things Loud en 30-minuten lang interview met de band uit als onderdeel van een nieuwe video show. De trailer is best grappig, en aangezien ze op Lowlands staan deel ik het even hier! :)

[video]https://youtu.be/ViQhkPeVkUA[/video]

Die 3 namen op de zaterdag is meer dan prima wat mij betreft. Een vervanger is niet nodig. Maar bedoelde dat als The Prodigy voor vrijdag geplant stond, de vrijdag dus wel erg karig zou kunnen worden. Als Prodigy oorspronkelijk op zaterdag stond, zou je nauwelijks wat merken van dat wegvallen wat mij betreft.

Voor de liefhebbers is het nieuwe album van Tim Knol & the Blue Grass Boogieman uitgekomen. En eerlijk gezegd vind ik het leuker dan ik had gedacht: https://open.spotify.com/album/1SMyddbYgvToA6OZTcfeCz

Voor de liefhebbers is het nieuwe album van Tim Knol & the Blue Grass Boogieman uitgekomen. En eerlijk gezegd vind ik het leuker dan ik had gedacht: https://open.spotify.com/album/1SMyddbYgvToA6OZTcfeCz

Zoals al eerder gemeld heb ik echt heelmaal niks met Tim Knol, maar ook ik moet toegeven dat dit album zeker niet verkeerd is. Echt een meevaller.

Thomas Azier heeft ook een nieuwe EP:
https://open.spotify.com/album/4YkqiMD3z8HsgvmvE3IdXk?si=vS7LqkXhTQKwzQMwpq19yg

Vind Tim Knol zijn stem vlak/saai en muziek zelf compenseert dat niet genoeg.

Iemand een idee wanneer we weer nieuws kunnen verwachten? Dan weet ik hoe vaak ik nog onnodig online moeten kijken daarvoor, zit nog in het dagelijkse ritme.

Users who are viewing this thread