Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Samenvatting

- De favoriete acts van EvE die te weinig op de radio gedraaid worden zijn Sharon van Etten, Morgane Ji, Girl in Red en een band uit Beirut die ik niet goed kon verstaan, wat dus Mashrou Leila blijkt te zijn.

- New Order was niet zo lastig te boeken want ze belden zelf naar hun booking agent van Mojo dat ze een festival wilden doen. Op deze manier willen ze een nieuw publiek aanspreken in plaats van enkel de oude fans.

- Ze zijn nog steeds aan het rotzooien om een vervanger voor The Prodigy te vinden. 'Het is nog niet zo makkelijk', 'de kaarten zijn al geschud' en 'er zijn weinig acts meer die geschikt zijn als headliner of dat überhaupt zelf willen.' Maar er gloort iets heel moois aan de horizon. Hij denkt dat het gaat gebeuren maar het is nog niet 100% zeker dus hij kan er absoluut niets over zeggen.

Bedankt voor de samenvatting. Dat klinkt nog niet helemaal 100% zeker in dit geval. Maar goed, het is goed om te horen dat hij zulke uitspraken durft te doen. Dan zal er toch zeker wat spelen. Ben zeer benieuwd, misschien hebben ze toch de headliners van het Gronings festival ingepikt :P.

Hullabaloo is al over een dikke drie maanden en hebben nog 0 van de 50 artiesten aangekondigd.

Bedankt voor de samenvatting. Dat klinkt nog niet helemaal 100% zeker in dit geval. Maar goed, het is goed om te horen dat hij zulke uitspraken durft te doen. Dan zal er toch zeker wat spelen. Ben zeer benieuwd, misschien hebben ze toch de headliners van het Gronings festival ingepikt :P.

Als dat zo doorgaat met Hullabaloo kunnen ze de gehele lineup voor bodemprijzen overnemen

Indiaantje89 wrote:

Als dat zo doorgaat met Hullabaloo kunnen ze de gehele lineup voor bodemprijzen overnemen

De vraag op dit punt is of er uberhaupt een line-up valt over te nemen.

Maar EvE durfde het te zeggen om dat hij er vanuitging dat het ging lukken. Dus hij was er wel positief over.

roluf wrote:
Maar EvE durfde het te zeggen om dat hij er vanuitging dat het ging lukken. Dus hij was er wel positief over.

Jup, denk wel dat het een vrij weloverwogen uitspraak is.

Geef het op basis van dit fragment ook wel zeker 90% kans. Als het 100% was geweest dan had hij er meer over losgelaten, als het minder was geweest dan had hij er niks over gezegd.

Zou het The Black Keys kunnen zijn?

- Nieuw album uit
- Credible boeking, bij zowel commercieel publiek als bij het alternatievere publiek.
- Ze hebben al vroeg zelf Woodstock geannuleerd. Wellicht om al te onderhandelen met andere festivals.
- Wellicht met een aantal augustus festivals naar Europa te halen.
- Schat in dat ze te betalen zijn (niet categorie Foo’s, Pearl Jam, etc.)

– Nieuw album uit
– Credible boeking, bij zowel commercieel publiek als bij het alternatievere publiek.
– Ze hebben al vroeg zelf Woodstock geannuleerd. Wellicht om al te onderhandelen met andere festivals.
– Wellicht met een aantal augustus festivals naar NL te halen.
– Schat in dat ze te betalen zijn (niet categorie Foo’s, Pearl Jam, etc.)

Ik denk niet dat ze toeren toch? Was Woodstock uberhaupt niet de enige datum? Lijkt me er eentje voor de 2020 festivals.

(Zie er eerlijk gezegd ook geen headliner in.)

Heemstock wrote:

– Nieuw album uit
– Credible boeking, bij zowel commercieel publiek als bij het alternatievere publiek.
– Ze hebben al vroeg zelf Woodstock geannuleerd. Wellicht om al te onderhandelen met andere festivals.
– Wellicht met een aantal augustus festivals naar NL te halen.
– Schat in dat ze te betalen zijn (niet categorie Foo’s, Pearl Jam, etc.)

Ik denk niet dat ze toeren toch? Was Woodstock uberhaupt niet de enige datum? Lijkt me er eentje voor de 2020 festivals.

(Zie er eerlijk gezegd ook geen headliner in.)

Ze hebben eerder de alpha dicht mogen gooien, headliner zal t zeker wel zijn dan

Van mij mag het. Nu zie ik dat Kings Of Leon ook weer hint naar nieuw werk op social media. Dan denk ik.. hmm misschien wat voor Lowlands?

Voorlopig kunnen we enkel gissen.

Van mij mag het. Nu zie ik dat Kings Of Leon ook weer hint naar nieuw werk op social media. Dan denk ik.. hmm misschien wat voor Lowlands?

Voorlopig kunnen we enkel gissen.

Ik ben fan ze, dus van mij mogen ze komen. In juli staan ze in Spanje. Dan hele tijd niks en dan 7 september in Berlijn. Mogelijkheid is er dus.

Correctie: 30-08 staan ze ook nog in Engeland. Maakt het alleen maar plausibeler.

Black Keys is geen headlineband imo. Hoop t iig niet.

Ik vind van wel. Zijn een band van kaliber Ziggo Dome en voor een festival als Lowlands een prima “last minute” headliner vervanger. Die kan prima bovenaan de poster staan.

Denk dat Black Keys liever als headliner wordt gezien dan Prodigy, echt wel headlinerwaardig

Users who are viewing this thread