Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Janelle Monae en Foals zijn niet eens DTRH headliner,
Janelle Monae is headliner op DTRH ;-).

Edit: moet het goed zeggen. DTRH heeft ieder jaar een "future headliner". Dat is iemand op DTRH met de headlinespot, waar Mojo van denkt dat hij/zij later ook grote festivals gaat headlinen. Hoewel ik ontzettend fan van Janelle en haar live-show ben, vraag ik mij af of ze de headlinespot (qua populariteit) op Lowlands aan kan. Maar mocht dit gebeuren, dan sta ik vooraan.

Indiaantje89 wrote:
Janelle Monae en Foals zijn niet eens DTRH headliner,

Janelle Monae is headliner op DTRH ;-).

Edit: moet het goed zeggen. DTRH heeft ieder jaar een “future headliner”. Dat is iemand op DTRH met de headlinespot, waar Mojo van denkt dat hij/zij later ook grote festivals gaat headlinen. Hoewel ik ontzettend fan van Janelle en haar live-show ben, vraag ik mij af of ze de headlinespot (qua populariteit) op Lowlands aan kan. Maar mocht dit gebeuren, dan sta ik vooraan.
Je hebt me gelijk wat betreft DTRH (dacht even dat Thom York, Foals of Vampire weekend daar wel boven zou staan, maar blijkbaar niet), nouja ik deel je twijfels. Denk dat DTRH al moeilijk genoeg gaat worden.

Solange op dat gebied ook nog. Maar het kan ook zomaar uitdraaien op Major Lazer, Deadmau5 of iets soort gelijks. Vaak durf ik wel een richting op te gokken, maar het is nu echt gissen.

Ik hoop op Chemical Brothers of Gesaffelstein als vervanger! Of Netsky met een liveshow.. Pendulum, ook tof.

Hallo iedereen, lees al een tijdje mee op dit forum. Nu toch maar een account aangemaakt omdat ik een nieuwe naam heb gevonden. Nao komt naar Lowlands! Dit is op haar instagram te vinden. Zelf erg blij mee, haar optreden in paradiso dit jaar was echt geweldig.

Hallo iedereen, lees al een tijdje mee op dit forum. Nu toch maar een account aangemaakt omdat ik een nieuwe naam heb gevonden. Nao komt naar Lowlands! Dit is op haar instagram te vinden. Zelf erg blij mee, haar optreden in paradiso dit jaar was echt geweldig.

Welkom :-) En goed gevonden.
Ik heb haar gezien op LL 2016 (Dacht ik) was wel een toffe show, dus leuk dat ze er weer is .

Underworld heeft The Prodigy op Pstereo op donderdag vervangen.

https://pstereo.no/nyheter/underworld-headliner-torsdagen

Hopelijk wordt het geen Smeetsje van EvE....
Het perspectief waar vanuit hij het bekijkt is natuurlijk heel anders dan die van de meesten hier (the sky is the limit).....
Er gloort iets moois..... tov of in verhouding tot....? Ik
verwacht er maar niet teveel van ?

NAO laat zojuist op haar Instagram weten dat ze naar LL komt. Was nog niet bekend toch?

Kensington schijnt met een nieuwtje te komen eind van de dag, hoorde ik op radio Veronica. Zou er een kans bestaan dat ze bekend gaan maken dat ze hoofdact op Lowlands zijn?

Kensington schijnt met een nieuwtje te komen eind van de dag, hoorde ik op radio Veronica. Zou er een kans bestaan dat ze bekend gaan maken dat ze hoofdact op Lowlands zijn?

Please, god, no!

Welkom! En bedankt voor het nieuwtje. Heel blij met Nao!

Kensington gaat waarschijnlijk bekendmaken dat ze komend jaar 365 dagen in de Ziggo Dome staan o.i.d. Lijkt me niet dat die op Lowlands staan lol.

Kensington heeft enkel een nieuw nummer

giphy.gif

Daan wrote:
NAO laat zojuist op haar Instagram weten dat ze naar LL komt. Was nog niet bekend toch?

Leon was je net voor.
Even terug lezen op dezelfde pagina (4 antwoorden voor jou)
1f642.svg

Woops helemaal overheen gelezen, iets te enthousiast.

Samenvatting van Kink FestivalPodCast, hoe zei tegen vervanger Prodigy aankijken:

Kans dat nu nog eentje doorschuift erg klein, ook al was de vraag waarom The National dat niet zou kunnen

Logischer vervangers in lijn met Prodigy zijn:
- Chemical Brothers: maar staan al op We Are Electric.
- Faithless: al tijden niks van gehoord, dus daarom kans klein
- Underworld: staan al op DTRH en gaan al naar Ziggo Dome, dus die zullen niet snel op Lowlands gaan staan als ze de Ziggo Dome nog willen uitverkopen.

Chemical Brothers dan het meest aannemelijke van deze 3.

Acts die wel in de buurt zijn maar niet zoveel met Prodigy te maken hebben:
- Post Malone
- Florence & The Machine
- Swedish House Maffia
- 1975
- Kings Of Leon

Andere optie:
- Prodigy Tribute

Users who are viewing this thread