Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Prodigy Tribute lijkt me toch geen optie? Zou een rare boeking zijn imo.
Hmm, een semi-grote band met veel gastartiesten die een ode brengen aan de muziek van de Prodigy. Lijkt mij eigenlijk wel een creatief idee.

Timmetje wrote:
Prodigy Tribute lijkt me toch geen optie? Zou een rare boeking zijn imo.

Hmm, een semi-grote band met veel gastartiesten die een ode brengen aan de muziek van de Prodigy. Lijkt mij eigenlijk wel een creatief idee.
Mja om Kensington nu Firestarter te horen zingen zitten we ook niet op te wachten. Leuk voor de eerste act op de Alpha zaterdag, maar niet meer dan dat.

Gesaffelstein vind ik echt enorm tof. Maar simpelweg geen headliner.

Denk idd ook niet dat Gesaffelstein een headliner is. Totdat een festival hem gewoon die plek geeft en dat hij de tent plat speelt. Zou mooi zijn als LL dat doet onder het mom 'beter kunnen we niet vinden'.
Liever dat dan een Chase and Status(wat imo ook absoluut geen headliner is. )

Deadmau5 zou kunnen met zn cube v3 show. Staat in Augustus op creamfields, vlieg maar door naar de polder dan.

Of eventueel 30 seconds to mars? Zal voor de meesten hier geen droom headliner zijn, maar grote naam en ook in augustus al in Nederland. Hebben er ook al eens eerder gestaan.

Wat vinden we van Bloc Party als vervanger? Staat 15 augustus in Noorwegen en daarna pas 23 augustus weer een optreden..

Ik heb ook al eens gemeld dat Deadmau5 prima in het huidige Lowlands zou passen als headliner, maar het schijnt nogal een enorm dure boeking te zijn. Ik verwacht ook niet een naam die net zo groot zal zijn als The Prodigy, en ook niet een vervangende headliner, maar wel eentje waar ze kunnen verantwoorden om als vervanger te noemen. Eigenlijk hoeven ze ook helemaal niet, en dat snap ik ook wel weer.

Ik hoop nog steeds op Jarvis Cocker, volgens mij is dat ook prima te doen. Niet als vervanger hoor. DUS LOWLANDS, LEES MEE.

Aaran wrote:
Wat vinden we van Bloc Party als vervanger? Staat 15 augustus in Noorwegen en daarna pas 23 augustus weer een optreden..

Die lijkt me niet headliner waardig, leuk om erbij te hebben

Inderdaad. Stonden 3 jaar geleden op BKS aan het begin van de avond op de ONE. Dan ben je zeker niet headlinewaardig op Lowlands.

Blijf een zwak voor de band houden. Zou prima toevoeging zijn voor gewoon op het affiche.

Zouden ze bij LL nog iets doen met Duncan Lawrence hype?

Blijf een zwak voor de band houden. Zou prima toevoeging zijn voor gewoon op het affiche.

Zouden ze bij LL nog iets doen met Duncan Lawrence hype?

Hoop het niet dan zie ik nog liever U96

Voor mij hoeft het ook niet.. maar goed, er hangt wel een buzz omheen nu. Misschien is het wel de vervanger van The Prodigy (geintje natuurlijk).

Benieuwd wanneer we weer wat muziek namen kunnen verwachten

Duncan als vervanger van First aid kit op Pinkpop. Beter, alleen maar minder kans dat hij op Lowlands komt haha.

Duncan als vervanger van First aid kit op Pinkpop. Beter, alleen maar minder kans dat hij op Lowlands komt haha.

Aha! Dat was exact mijn voorspelling. Is ook typisch een Pinkpop-boeking. Oftewel, gewoon allerlei willekeurige populaire dingen bij elkaar.
Misschien dat ze die inzending van IJsland dan nog wel kwijt kunnen bij Lowlands, in de Titty Twister.

Als dit een voorbode is van haar Lowlands optreden, dan ga ik misschien toch skippen: https://www.youtube.com/watch?v=7UAOqtoZiLs

Lijkt wel een karaokeshow :cry:

Als dit een voorbode is van haar Lowlands optreden, dan ga ik misschien toch skippen: https://www.youtube.com/watch?v=7UAOqtoZiLs

Lijkt wel een karaokeshow
1f625.svg
Tsja.. ook niet vreemd. Heb je die tour data van haar gezien, soms 5 dagen achter elkaar optreden. Dat kan nooit goed gaan.

mgbss wrote:

Lijkt wel een karaokeshow
1f625.svg

Tsja.. ook niet vreemd. Heb je die tour data van haar gezien, soms 5 dagen achter elkaar optreden. Dat kan nooit goed gaan.

Ik denk dat ie vooral bedoelde dat al die gillende meiden het hele nummer meezingen. Maar ja, dat kunnen we zeker verwachten, aangezien elke live optreden zo'n beetje zo is. Wil haar best zien optreden, maar denk dat ik mij dan vooral ongemakkelijk ga voelen als ik midden in de tent ga staan.

Users who are viewing this thread