Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Steven is gewoon een fucking poser en gewoon een raar toverjoch. Hans Kazan is gewoon the real deal. Gewoon een soort Harry Potter on steroids,

Ik heb een keer Halsey vanaf de heuvel in de Alpha bekeken….daar waren toch een halve Alpha gevuld met “gillende tieners”
Hahaha daar heb ik nog even gekeken. Vind het vrij optimistisch als die Alpha uberhaupt voor de helft was gevuld. Kon zo helemaal naar voren lopen!

Even off-topic: Hullabaloo in Groningen pikt niet echt artiesten voor de neus van Lowlands weg hè :lol:

Even off-topic: Hullabaloo in Groningen pikt niet echt artiesten voor de neus van Lowlands weg hè
1f606.svg
Ik hoopte echt even dat ze Ronnie Flex van ons hadden afgepikt :P.

Wellicht te vergezocht maar in hun artikel over vrouwen op festivals (https://3voor12.vpro.nl/artikelen/overzicht/2019/mei/Nederlandse-festivals-boeken-ECHT-meer-vrouwen.html) schrijft 3voor12 het volgende: Bovendien is het aantal vrouwen aan de top van de line-up van Lowlands opvallend klein. Ook in de huidige editie, waarbij opgemerkt moet worden dat het programma nog niet helemaal rond is. Misschien tovert Lowlands als vervanger voor The Prodigy een vrouw uit de hoge hoed?

Zouden ze al iets meer weten of zoek ik overal betekenis in?

Nee gewoon een persoonlijke agenda van wat 3voor12 medewerkers. Is meer een politiek/maatschappelijk platform geworden ipv het over alternatieve muziek hebben. Het medium is veel te afhankelijk van enkele medewerkers. Als die iets vinden dan gaat heel 3voor12 die kant op. Zit 0,0 nuance in, teveel meningen te weinig journalistiek.. jammer.

Ze geven iets teveel een betweterige tik op de vingers van Lowlands, kan hier slecht tegen. Desalniettemin heeft Lowlands de beste lineup van Nederland.

Ze geven iets teveel een betweterige tik op de vingers van Lowlands, kan hier slecht tegen. Desalniettemin heeft Lowlands de beste lineup van Nederland.
Woo Hah werd nog erger aangepakt. Ze mogen uiteraard hun persoonlijke mening hebben. Maar ze verpakken het te vaak onder 3voor12. Niet heel NL denkt zo als hun daar denken. Ook het “DGTL” gehalte is veel te hoog. omdat oom Atze plots helemaal die genre is opgeschoten. Maar als een Zeeuws Festival al hun geld is weggestolen besteden ze daar 0,0 aandacht aan. Het is te veel binnen hun eigen wereldje. Ik zeg niet dat die mensen slecht zijn. Want ze hebben regelmatig gelijk en vaak sta ik achter hun mening. Maar ze moeten meer ruimte bieden buiten hun bubbel.

LL leest u mee….het debuut album van Polynation is prachtig!
Die mogen wel komen
1f609.svg
Hier zou je mij heel blij mee maken! Staan echt een paar hele fijne nummers op dat album. Janus Rasmussen (50% Kiasmos) heeft recent ook een album uitgebracht dat wel in hetzelfde straatje past, zou dat ook erg gaaf vinden.

Stefan wrote:
LL leest u mee….het debuut album van Polynation is prachtig!
Die mogen wel komen
1f609.svg

Hier zou je mij heel blij mee maken! Staan echt een paar hele fijne nummers op dat album. Janus Rasmussen (50% Kiasmos) heeft recent ook een album uitgebracht dat wel in hetzelfde straatje past, zou dat ook erg gaaf vinden.

Thx voor de tip! Olafur Arnolds (andere helft Kiasmos) had in 2018 ook al een pracht album. Gelukkig komt ie op DTRH, trouwens Amy Root ook. Werd op het forum daar ook getipt als Weval/Moderat achtig en is ook het luisteren waard.
Er is veel moois in die hoek, LL heeft natuurlijk ook Weval en James Blake al geboekt maar een avond/nachtje James Blake, Janus Rasmussen, Polynation, Weval dans ik mijn voetjes wel moe op

Dennis1808 wrote:

Woo Hah werd nog erger aangepakt. Ze mogen uiteraard hun persoonlijke mening hebben. Maar ze verpakken het te vaak onder 3voor12. Niet heel NL denkt zo als hun daar denken. Ook het “DGTL” gehalte is veel te hoog. omdat oom Atze plots helemaal die genre is opgeschoten. Maar als een Zeeuws Festival al hun geld is weggestolen besteden ze daar 0,0 aandacht aan. Het is te veel binnen hun eigen wereldje. Ik zeg niet dat die mensen slecht zijn. Want ze hebben regelmatig gelijk en vaak sta ik achter hun mening. Maar ze moeten meer ruimte bieden buiten hun bubbel.

Welk Zeeuws festival?

Ik geloof niet dat iemand het al opgemerkt heeft, maar een paar weken geleden heeft Turnstile hun Europa tourposter bekend gemaakt waarop LL ook staat!

Users who are viewing this thread