Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Over die website, dat forum is toch een partij verschrikkelijk wat betreft leden. Niet te geloven dat die site nog elke dag nieuws post.

Ik kijk er inderdaad ook weleens, maar het is er maar 1 die het daar verpest altijd. En daardoor reageert ook bijna niemand meer ;-)

Ik Gok na Pinkpop een aantal nieuwe namen :-)

Vind dat wel altijd nog steeds een fijne site voor informatie over festivals/concerten. Maar ja, de reacties zijn altijd heel zuur haha.

Zal in dat volgende pakketje de vervanger van Prodigy zitten? Ben zo benieuwd, kan eigenlijk alleen nog maar teleurstellen.

Lieve fetsivalgangers! :)

Momenteel doe ik mee aan een wedstrijd om een gratis PUKKELPOPTICKET te winnen
Als Hasselaar mijn event van het jaar!
Het zou heel fijn zijn moesten jullie op onderstaande link willen klikken en stemmen voor mijn filmpje!
Je moet eenmalig bevestigen via je mailbox.
De wedstrijd loopt tot 14 juni dus tot dan heb ik kans om een ticket te winnen als ik in de top 50 sta.
Heel erg bedankt en wie weet zien we elkaar daar! :wink:

https://hotelmamabyethias.be/stem/88/eef-vanheers-hasselt?fbclid=IwAR1AHbgPATmU0KaZ65nH0O1iALg1XaJd4w15CXfRD8Nw6uL9rSoyagJL61E
x3o3tml.png

En ook nog de eerste post van de pagina... Laten we snel naar page136.

Wanneer douchen jullie? Snachts? Ben ook wel benieuwd naar wat de vrouwen het liefst doen.

Wanneer douchen jullie? Snachts?
Ikzelf altijd 's ochtends. Vrijdag, zaterdag en 90% van de zondagen. Soms ben ik te brak om die kant op te lopen.

De vrouwen uit onze groep gaan allemaal voor het slapen en tegenwoordig 's morgens naar de Miele Powerwash ;-)

Jullie douchen op festivals? :-o
Bij mij is het gewoon een quick fix met het washandje, ik heb enkel ooit gedouched op Dour omdat het toen echt wel nodig was.

En ook nog de eerste post van de pagina… Laten we snel naar page136.

Wanneer douchen jullie? Snachts? Ben ook wel benieuwd naar wat de vrouwen het liefst doen.

Meestal word ik wel ff wakker tussen 7:30-8:30 omdat ik nodig moet pissen, dan ga ik meestal meteen ff douchen en daarna weer verder slapen. Ideaal.

Hopen dat ik dit jaar wel wat beter kan slapen. Heb vorig jaar in 3 nachten maar 8 uur slapen gepakt, kon simpelweg niet slapen en voelde me steeds klaarwakker. Had ik al die jaren ervoor nooit last van.

In die vijf jaar dat ik naar Lowlands ben geweest heb ik me in totaal denk ik ook maar tweemaal gedoucht lol. Ik neem het me ieder jaar wel weer voor, maar vaak komt het er niet van en ach. Ik denk dat het gros van de mensen op het festivalterrein op dag drie ruikt naar dood en verderf.

Dit jaar ga ik me echt vaker douchen!

Jullie douchen op festivals?
1f62e.svg

Bij mij is het gewoon een quick fix met het washandje, ik heb enkel ooit gedouched op Dour omdat het toen echt wel nodig was.

Dit deed ik eerst ook altijd, maar de laatste 2 a 3 jaar spring ik toch nog even in de nacht onder de douche en ik merk dat ik dan toch veel lekkerder slaap en vooral veel fijner wakker word. Dus ook ik douche in de nacht, mijn vrouw doucht elke ochtend als ze wakker word :-)

Hopen dat ik dit jaar wel wat beter kan slapen. Heb vorig jaar in 3 nachten maar 8 uur slapen gepakt, kon simpelweg niet slapen en voelde me steeds klaarwakker. Had ik al die jaren ervoor nooit last van.

Ik wil hier geen medicijnengebruik promoten, maar sinds ik een slaappil neem, kom ik iig aan zes uur slaap er nacht. En dat scheelt een slok op een borrel in het weekend zelf en de nasleep daarna.

En ook nog de eerste post van de pagina… Laten we snel naar page136.

Vorig jaar op Lowlands op de zaterdag en zondag 's ochtends gedoucht. De rij viel toen redelijk mee. Op BKS dit jaar elke keer 's nachts gedoucht. Dan was er anderhalve kippenkop in de douche, terwijl er 's ochtends een rij van dik een halfuur stond. Afhankelijk van de rij op Lowlands dit jaar besluit ik of ik 's ochtends of 's avonds ga douchen. Het nadeel van 's avonds douchen is dat mijn haar 's ochtends geëxplodeerd is, maar ach, dat fix ik door mijn hoofd onder de koude kraan te houden. Dan ben ik ook gelijk wakker.

Gewoon een fles water over me heen kappen, beetje washandje hier en daar... deotje, parfum en gaan. Verder geen tijd om te douchen.. En slapen doe je maar op Pinkpop toch?

Niet douchen is echt een no-go voor mij. Een beetje persoonlijke verzorging is altijd wel relaxed. Je zit toch al snel in iemand zijn/haar( :wink: :wink: :wink: :wink: :wink: ) personal space.

Edit: Ik probeer toch wel 2 a 3 keer te douchen. Vooral voordat je gaat slapen(die twee uurtjes) is het heerlijk.

Niet douchen is echt een no-go voor mij. Een beetje persoonlijke verzorging is altijd wel relaxed. Je zit toch al snel in iemand zijn/haar(
1f609.svg
1f609.svg
1f609.svg
1f609.svg
1f609.svg
) personal space.

Ooit eens gedaan en toen lag er allemaal haar en troep in de douches.. Nee dankje. Ik ben gelukkig vrij zweet vrij, dus het is voor die paar dagen prima af te handelen met gewoon wat water. Het hoeft perse in een douch. En wat deo en geurtje doet ook wonderen. Want sommige mensen vergeten dat ook af en toe zo te ruiken :P. Op BKS ook weer een praat vieze natte zwetende otters gezien.

mdekens wrote:
Niet douchen is echt een no-go voor mij. Een beetje persoonlijke verzorging is altijd wel relaxed. Je zit toch al snel in iemand zijn/haar(
1f609.svg
1f609.svg
1f609.svg
1f609.svg
1f609.svg
) personal space.

Ooit eens gedaan en toen lag er allemaal haar en troep in de douches.. Nee dankje. Ik ben gelukkig vrij zweet vrij, dus het is voor die paar dagen prima af te handelen met gewoon wat water. Het hoeft perse in een douch. En wat deo en geurtje doet ook wonderen. Want sommige mensen vergeten dat ook af en toe zo te ruiken :P. Op BKS ook weer een praat vieze natte zwetende otters gezien.

Op BKS douchte ik met name om het zweet van die vieze natte zwetende otters van me af te wassen. Zelf zweet ik amper maar als er een paar van die otters tegen me aan gevlogen zijn bij een Shame of een Death Grips, dan snak ik naar een douche.

Vochtige washandjes en je haar wassen onder de kraan doet al wonderen.
De Miele powerwash doe ik ook een ochtendje, ik had alleen het gevoel dat ik daar viezer uitkwam dan in ging...
En ik heb wel eens dat ik om 7 uur wakker word en dan na een half uur draaien op mijn matje toch maar besluit om even een douch te pakken.

Op Rock Am Ring heb ik gewoon zelf een douche gemaakt, ook erg handig. Gewoon plastic fles water vullen wat kleine gaatjes in prikken en klaar...

Ik ga dit jaar voor het eerst. Is het nodig om schone onderbroeken me te nemen of is deo genoeg.

Users who are viewing this thread