Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

fernak

Playlistbediener
1 jun 2019
17
7
Ik geloof niet dat iemand het al opgemerkt heeft, maar een paar weken geleden heeft Turnstile hun Europa tourposter bekend gemaakt waarop LL ook staat!
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
804
494
Lijkt me trouwens echt vervelend als je als band nu op de aankondiging van Lowlands moet wachten totdat je gehele tourschema bekend kan maken. Lijkt me voor sommige bands wel een boeking waar je lang mee wil pronken :)
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
913
762
Ben heel erg benieuwd wat die "bijzondere act die op de horizon ligt" is. Zoiets zei hij toch?
Zou wel tof zijn als ze echt een waardige vervanger hebben.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
921
87
Ja daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, maar het maakt me eigenlijk niet heel veel uit of het iets is wat ik zelf tof vind of niet. Ik hoop meer gewoon dat het een act is die veel mensen aanspreekt, even weer zo'n positieve vibe over het festival heen.

Ik denk dat we misschien na Pinkpop wel weer een paar namen krijgen. Dan is BKS & PP geweest en meestal zijn er wel 1 of 2 namen die op zowel LL als PP staan.
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
913
762
Ja daar ben ik ook wel erg benieuwd naar, maar het maakt me eigenlijk niet heel veel uit of het iets is wat ik zelf tof vind of niet. Ik hoop meer gewoon dat het een act is die veel mensen aanspreekt, even weer zo’n positieve vibe over het festival heen.

Ja same. Bijvoorbeeld een Black keys zou ik zelf niet heel blij mee zijn (op album goed, maar live is de drummer toch heel erg teleurstellend imo), maar zou wel een hele goede naam zijn. Meer in het genre komt toch wel Chemical brothers naar voren. Of misschien wilt Disclosure een live set doen, naast hun dj set tour. Ook prima vervangers naar mijn idee.

Zelf zou ik een Post Malone heel tof vinden. En als ik echt mag dromen een Childish Gambino of Frank Ocean. Maar dat gaat niet gebeuren :')
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
921
87
Zelf zou ik een Post Malone heel tof vinden. En als ik echt mag dromen een Childish Gambino of Frank Ocean. Maar dat gaat niet gebeuren

Gambino is wat mij betreft wel zo'n beetje de droomheadliner ;-)

Disclosure live zou idd ook nog wel kunnen.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.419
1.091
Ik geloof niet dat iemand het al opgemerkt heeft, maar een paar weken geleden heeft Turnstile hun Europa tourposter bekend gemaakt waarop LL ook staat!

Erg blij mee! Bedankt voor het melden ????
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
913
762
Ahh the Strokes. Imagine..
Ben alleen bang dat het een hele simpele oplossing wordt for some reason..
*ANNOUNCEMENT: TRIGGERFINGER VERVANGER PRODIGY*
Of iets in die richting.
 

eddie33

Playlistbediener
19 feb 2018
46
0
Ahh the Strokes. Imagine..
Ben alleen bang dat het een hele simpele oplossing wordt for some reason..
*ANNOUNCEMENT: TRIGGERFINGER VERVANGER PRODIGY*
Of iets in die richting.
Of nog mooier....
*ANNOUNCEMENT: KENSINGTON VERVANGER PRODIGY*
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
149
24
nitotheno wrote:
Ahh the Strokes. Imagine..
Ben alleen bang dat het een hele simpele oplossing wordt for some reason..
*ANNOUNCEMENT: TRIGGERFINGER VERVANGER PRODIGY*
Of iets in die richting.

Of nog mooier….
*ANNOUNCEMENT: KENSINGTON VERVANGER PRODIGY*

Maar het aller mooiste...
*ANNOUNCEMENT: MY BABY SCHUIFT DOOR NAAR HEADLINESPOT*
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
804
494
Heeft iemand nog inzichtelijk wanneer Lowlands vorig jaar de drops van namen deed?
 

mgbss

Support act
15 feb 2019
804
494
Heeft iemand nog inzichtelijk wanneer Lowlands vorig jaar de drops van namen deed?
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.341
1.365
Ik kijk altijd op festivalinfo.nl, daar kan je vrijwel alles van elke editie terughalen.

Vorig jaar:

31-01, eerste drop
08-03, tweede drop
27-03, derde drop
24-04, vierde drop
14-06, vijfde drop
19-07, zesde drop


En dan laat ik het comedy, theater en wetenschap -programma even voor wat het is.

https://www.festivalinfo.nl/festival/24263/all_news/Lowlands/2018/
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.341
1.365
Ik verwacht volgende week ook wel weer wat nieuwe namen ja :).

Over die website, dat forum is toch een partij verschrikkelijk wat betreft leden. Niet te geloven dat die site nog elke dag nieuws post.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken