Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Denk idd ook niet dat Gesaffelstein een headliner is. Totdat een festival hem gewoon die plek geeft en dat hij de tent plat speelt. Zou mooi zijn als LL dat doet onder het mom ‘beter kunnen we niet vinden’.
Liever dat dan een Chase and Status(wat imo ook absoluut geen headliner is. )
Als gesaffelstein je ding is kan ik het recente werk van Iddentified Patiënt ook wel aanraden, minder elektro maar genoeg grimmigheid op 100bpm. Heeft iemand hem al eens ergens aan het werk gezien?

waarschijnlijk ben ik gewoon een oude lul, maar Billie Eilish?
Dat is toch gewoon helemaal nx. Live is het optreden niet en zingen doet ze ook niet, ze fluistert alleen maar. liedjes zijn retecommercieel en zwak.
en om nou te zegen dat de show een spetterend optreden is? Nou nee!!

In ieder geval 1 naam waar ik zeker niet naar toe ga op Lowlands, (laat haar Aub in de Alpha staan!!)

Dit is ook zeker niet mijn ding. Alles overgeproduceerd en snel cashen. Voor een jaar of twee. Daarna Artiest naar de Klote door een mental breakdown . Iedereen snel verdient en op naar de volgende. Die er weer intrapt voor het snelle geld. Dan voor mij liever bands die rustig aan de weg timmeren en vernieuwen.

Een beetje te kort door de bocht als je het mij vraagt, wat betreft Billie. Een discussie is hier op het forum al eerder geweest dus ik waag mij er niet weer aan. Maargoed, het is natuurlijk altijd afwachten wat de toekomst zich brengt voor deze meid. Ze staan 100% zeker in de alpha

Inderdaad, ook niet zo'n zin om de discussie weer aan te zwengelen rondom Billie Eilish. Ik ga in ieder geval kijken, want ik vind het een heel aardig album. Op een festival hopelijk minder hordes gillende meisjes dan bij een clubshow ;-)

Ik denk dat ie vooral bedoelde dat al die gillende meiden het hele nummer meezingen.
Ja klopt inderdaad :-). Die shows, van wat ik er van zie, zijn allemaal retestrak. En dat vind ik echt knap voor iemand van 17 die zo wordt "geleefd". Heb wel het idee dat er meer achter zit dan een hap-slik-weg-artiest. Dat zijn meer artiesten in de categorie van Anne-Marie.
Maar we gaan het meemaken. Als de show ook maar de helft zo goed is als op Coachella, dan speelt ze iedereen kapot. Ik vind dat overdreven gegil en meezingen wat minder chill alleen :-).

Ik heb het forum 100 pagina's geskipt omdat het alleen over Billie ging. En nu begint het weer hahahaha.

Zo heftig was de Billie Eilish discussie toch niet, het ging enkel over of het alternatief was of niet. Daar waren de meningen over verdeeld, ik ben er ook wel benieuwd naar. Ik denk dat gillende meiden op Lowlands een beetje weg zal blijven.. hoop dat Lowlands daar net op tijd voor was uitverkocht ;).

Zo heftig was de Billie Eilish discussie toch niet, het ging enkel over of het alternatief was of niet. Daar waren de meningen over verdeeld, ik ben er ook wel benieuwd naar. Ik denk dat gillende meiden op Lowlands een beetje weg zal blijven.. hoop dat Lowlands daar net op tijd voor was uitverkocht ;).

Werd ze daarvoor of daarna aangekondigd?

Ik heb een keer Halsey vanaf de heuvel in de Alpha bekeken....daar waren toch een halve Alpha gevuld met "gillende tieners"
Zo ook in de oude Bravo en Heineken bij respectievelijk New Wave en Broederliefde (hoewel ik zelf die show wel vet vond)
Ik hoor van mijn dochters dat ze echt mega populiar is en kan dus maar zo zijn dat de jonglui daar speciaal een kaartje voor kopen (de eerste keer LL)

waarschijnlijk ben ik gewoon een oude lul, maar Billie Eilish?
Dat is toch gewoon helemaal nx. Live is het optreden niet en zingen doet ze ook niet, ze fluistert alleen maar. liedjes zijn retecommercieel en zwak.
en om nou te zegen dat de show een spetterend optreden is? Nou nee!!

In ieder geval 1 naam waar ik zeker niet naar toe ga op Lowlands, (laat haar Aub in de Alpha staan!!)

Ben bang dat je dan idd een oude lul bent :-P . Prachtig album. Heerlijk alternatief geluid binnen de popmuziek met bijzondere liveshows. Kijk erg naar haar optreden uit.

Die discussie was idd maar twee pagina's ofzo.

Heftig niet. Wel saai.

Discussies over bepaalde muziek en muzikanten en de meningen daarover zijn nooit saai. 8-O Vond het juist wel boeiend!!

Discussies over bepaalde muziek en muzikanten en de meningen daarover zijn nooit saai.
1f62f.svg
Vond het juist wel boeiend!!

Dan was deze speciaal voor jou ?

Discussies over bepaalde muziek en muzikanten en de meningen daarover zijn nooit saai.
1f62f.svg
Vond het juist wel boeiend!!
Daarvoor zitten we hier tenslotte ;).

We gaan het allemaal zien. Genoeg moois te zien dit jaar.

Op zich prima Comedynamen, niet dat ik er meestal tijd voor heb maar mocht het uitkomen dan zit er wel wat leuks tussen met Peter Pannenkoek , Matroesjka , Rayen Panday , Comedytrain en natuurlijk Hans Kazan ;-)

Users who are viewing this thread