Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
85
159
Heb Lowlands daarnet even een berichtje gestuurd over dit artikel. Hoop dat ze wat duidelijkheid kunnen verschaffen.

Weet wel dat bij Defqon eerder enkel op zaterdag een after was die van 12 tot 4 duurde. Deze wordt nu 3 uur ingekort om voor de extra festivaldag te compenseren (vrijdag begon altijd om 8, is nu een volwaardige festivaldag zoals Lowlands dat ook heeft). Zou me ergens niet eens verbazen als de gemeente beide festivals nu 'gelijk heeft getrokken'.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.414
1.091
Of tot 1 door met livemuziek
Of tot 1 door in Alpha
Of tot 1 uur lawaai mogen maken op de camping
Of tot 1 uur een bepaald dB niveau

Lekker onduidelijk bericht dus

Ha, ha! Zeker ?
 

pindakaas

Nieuw lid
2 feb 2019
1
0
Ook hier zijn de tickets weer binnen! Heel veel zin in de nieuwe editie, vind de namen tot nu toe al veelbelovend !
Maar heb ook een vraag, wat vinden jullie van dat groepscamping ticket? Je krijgt dan een aangewezen plek van zon 10 bij 10 inclusief partytent en picknicktafel. Heel relaxed, want je kan met je vrienden staan en hoeft zelf niet meer als een wild dier je territorium af te bakenen.

Ben alleen een beetje bang dat het toch minder leuk is op camping 1 met aangewezen plekken dan dat het op camping 3 is. Camping 1 lijkt zo ver weg van de rest ofzo. Wat zijn jullie ervaringen?
 

Heemstock

Gouden Tip
20 feb 2014
256
0
Heb Lowlands daarnet even een berichtje gestuurd over dit artikel. Hoop dat ze wat duidelijkheid kunnen verschaffen.

Weet wel dat bij Defqon eerder enkel op zaterdag een after was die van 12 tot 4 duurde. Deze wordt nu 3 uur ingekort om voor de extra festivaldag te compenseren (vrijdag begon altijd om 8, is nu een volwaardige festivaldag zoals Lowlands dat ook heeft). Zou me ergens niet eens verbazen als de gemeente beide festivals nu ‘gelijk heeft getrokken’.

Let us know als je antwoord hebt!
 

smearsel

Campingartiest
2 feb 2019
85
159


Inderdaad niets aan de hand blijkbaar, gewoon een slecht geschreven artikel.

Edit: Ben net te laat zie ik :oops:
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.925
1.872
Joris wrote:

Brian wrote:
@bananaelephant Volgens mij heb ik jou net al 2 kaartjes horen winnen of niet ;)?

Ik ga er ook klaar voor zitten. Succes iedereen, hoop dat mijn zorgen nu over een uurtje ongegrond zijn


Jazeker :)))

Gefeliciteerd. Mooi betoog. Wel jammer dat je niet meer op de kleine namen kwam, maar he live op radio he
1f61b.svg

Hahahaha ja inderdaad, had op z'n minst Marc Rebellit en IDLES kunnen noemen

Dankjewel:)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Tjonge, er zijn nog steeds groepstickets te koop. Die waren er bij DTRH er uit rond deze tijd, dat waren er 6000 op 35 000 ipv 10000 op 60 000
In beide gevallen (ongeveer) 1/6 ...DTRH populairder dan LL?
 

isa-k

Playlistbediener
31 jan 2018
22
3
Tjonge, er zijn nog steeds groepstickets te koop. Die waren er bij DTRH er uit rond deze tijd, dat waren er 6000 op 35 000 ipv 10000 op 60 000
In beide gevallen (ongeveer) 1/6 …DTRH populairder dan LL?
Ze zijn er uit! Valt dus toch nog mee
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Ik ben er, in tegenstelling tot mijn vorige post, toch gewoon bij dit jaar! Hartstikke veel zin in :)
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Tjonge, er zijn nog steeds groepstickets te koop. Die waren er bij DTRH er uit rond deze tijd, dat waren er 6000 op 35 000 ipv 10000 op 60 000
In beide gevallen (ongeveer) 1/6 …DTRH populairder dan LL?

Ze zijn er uit! Valt dus toch nog mee
Yep...das wel lekker voor ze...
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ook hier zijn de tickets weer binnen! Heel veel zin in de nieuwe editie, vind de namen tot nu toe al veelbelovend !
Maar heb ook een vraag, wat vinden jullie van dat groepscamping ticket? Je krijgt dan een aangewezen plek van zon 10 bij 10 inclusief partytent en picknicktafel. Heel relaxed, want je kan met je vrienden staan en hoeft zelf niet meer als een wild dier je territorium af te bakenen.

Ben alleen een beetje bang dat het toch minder leuk is op camping 1 met aangewezen plekken dan dat het op camping 3 is. Camping 1 lijkt zo ver weg van de rest ofzo. Wat zijn jullie ervaringen?

Wij hadden vorig jaar groepsplek op Werchter voor 6 tenten. Het was echt heel ongezellig we moesten onze tenten naast elkaar zetten ipv gezellig een pleintje maken. Daarbij was het echt heel krap. We hadden 4 tenten mee en we hadden de tenten strak tegen elkaar staan.

Voor ons nooit meer een groepsplek. Zeker niet voor 500 euro.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Weten jullie of je, behalve je voortent, ook nog één extra tentje bij je caravan mag zetten op de campercamping? Ik meen ooit zoiets gelezen te hebben maar zie het nu niet staan in de FAQ...
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Volgens mij staat er 1 (voor) tent. Dus of dat een losse tent of een voortent is maakt denk ik niet uit. Je mag 1 aanbouw/bijgebouw plaatsen ?
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.549
837
Eerste grote ontdekking is voor mij two feet. Klinkt heel lekker. Beetje electronisch, beetje blues, relaxe vocaal. Zit er wel in dat ik daar even ga kijken!
 

liluzi

Randprogramma
3 feb 2019
128
80
Eerste grote ontdekking is voor mij two feet. Klinkt heel lekker. Beetje electronisch, beetje blues, relaxe vocaal. Zit er wel in dat ik daar even ga kijken!
Ik heb ook nog niet veel mensen gehoord over Two Feet, misschien ook omdat hij redelijk verborgen is onder de andere grote/opvallende acts. Maar zeker toffe muziek! Hopelijk ontdekken nog meer Lowlands-gangers hem.
 

Rudy190

Gouden Tip
3 feb 2017
265
39
Two Feet is gewoon een aantal jaar geleden doorgebroken op Soundcloud (toen ik daar nog intensief op luisterde ;) ) Leuke muziek is het zeker!
 

nitotheno

Support act
29 jan 2018
912
761
Zijn er naast Two Feet nog andere kleinere acts die jullie wel bevallen? Heb zelf nog niet de tijd gehad om het te checken, maar ben wel benieuwd wat jullie ervan vinden.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken