Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Vraagje...is het mogelijk om tegelijk met het bestellen van (groeps)tickets een camperticket te kopen? Of moet je daar twee keer voor bestellen?
Voor het eerst met de camper dit jaar :cool:
 

bornlivedie

Randprogramma
12 jun 2018
221
0
EddieVerder wrote:
Reading & Leeds Festival hebben ook weer wat nieuwe namen in de molen gebracht voor de augustus festivals.. o.a. CHVRCHES, Charlie XCX, Enter Shikari, A Day To Remember, etc.

Kanshebbers uit dat rijtje zijn denk ik The 1975, CHVRCHES, Enter Shikari, Yungblud….en nog wat aan de onderkant zoals Slowthai..
die zouden allemaal wel nog passen qua grote en genre…

The 1975 is uitgesloten, die staan op Summer Sonic in Japan zelfde weekend als Lowlands.
 

Joris

Sunset slot
7 feb 2016
2.924
1.872
Vraagje…is het mogelijk om tegelijk met het bestellen van (groeps)tickets een camperticket te kopen? Of moet je daar twee keer voor bestellen?
Voor het eerst met de camper dit jaar
1f60e.svg

Als ik de ticketmaster pagina zo zie moet dat apart..
 

StevieU2

Support act
1 jun 2016
1.113
453
Stefan wrote:
Vraagje…is het mogelijk om tegelijk met het bestellen van (groeps)tickets een camperticket te kopen? Of moet je daar twee keer voor bestellen?
Voor het eerst met de camper dit jaar
1f60e.svg


Als ik de ticketmaster pagina zo zie moet dat apart..
Thx ...dat vermoeden had ik ook al..ik verwacht dat de groepstickets en camperplekken beide best hard gaan morgen
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Joris wrote:

Stefan wrote:
Vraagje…is het mogelijk om tegelijk met het bestellen van (groeps)tickets een camperticket te kopen? Of moet je daar twee keer voor bestellen?
Voor het eerst met de camper dit jaar
1f60e.svg



Als ik de ticketmaster pagina zo zie moet dat apart..

Thx …dat vermoeden had ik ook al..ik verwacht dat de groepstickets en camperplekken beide best hard gaan morgen

Dat hoop ik niet. Wij gaan ook met caravan dit jaar.
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Wie gaat er straks allemaal klaar zitten? Ik voor een caravan en een groepsticket.
 

Oasiss

Subheadliner
4 okt 2016
4.256
4.534
Succes voor allen die zo een kaartje willen bemachtigen. Ik denk dat het wel eens snel zou kunnen gaan.
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
@bananaelephant Volgens mij heb ik jou net al 2 kaartjes horen winnen of niet ;)?

Ik ga er ook klaar voor zitten. Succes iedereen, hoop dat mijn zorgen nu over een uurtje ongegrond zijn
 

Brian

Headliner
Sfeerbeheer
16 jun 2015
5.332
6.552
Brian wrote:
@bananaelephant Volgens mij heb ik jou net al 2 kaartjes horen winnen of niet ;)?

Ik ga er ook klaar voor zitten. Succes iedereen, hoop dat mijn zorgen nu over een uurtje ongegrond zijn

Jazeker :)))

Gefeliciteerd. Mooi betoog. Wel jammer dat je niet meer op de kleine namen kwam, maar he live op radio he :p
 

eva84

Dagopener
30 jan 2019
536
600
Ik heb de zenuwen. 9 mensen rekenen op mij voor een kaartje. De druk is verder niet hoog.
 

Berreal

Playlistbediener
24 jan 2017
29
0
tip! gebruik Internet explorer.
daarmee kom je er gelijk doorheen Chrome beland je in een wachtrij.....
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken