Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
elbow was voor mij wel 1 van de hoogtepunten van LL 2017, maar ik denk dat 2019 te snel is
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Toch mooi als je beseft dat je op afgelopen Lowlands gewoon een glastonbury headliner hebt gezien.
1f642.svg

???
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Het klinkt misschien wat overdreven, maar in Engeland zelf is Stormzy echt een hele grote man. Echt wel vergelijkbaar met grote rappers in Amerika.
En ik moet zeggen dat na LL ik dat ook wel snap, het is echt een rasartiest met een waanzinnige show en goede uitstraling.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Het klinkt misschien wat overdreven, maar in Engeland zelf is Stormzy echt een hele grote man. Echt wel vergelijkbaar met grote rappers in Amerika.
En ik moet zeggen dat na LL ik dat ook wel snap, het is echt een rasartiest met een waanzinnige show en goede uitstraling.

En volgens mij stond ie drie jaar geleden nog op Eurosonic. Maar toen had ie in Engeland al een behoorlijke fanschare.
 

hendrik1

Gouden Tip
17 nov 2018
348
324
Na jaren meelezen toch maar een account aangemaakt. Graag zie ik tame impala doorkomen als headliner. Ik hoop alleen niet dat lowlands zijn 'hiphop-inslag' doorzet.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Na jaren meelezen toch maar een account aangemaakt. Graag zie ik tame impala doorkomen als headliner. Ik hoop alleen niet dat lowlands zijn ‘hiphop-inslag’ doorzet.

Welkom! Ik ben ook heel benieuwd of dit nog zo doorgezet gaat worden..... mag inderdaad wel iets meer gitaren dit jaar ??
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Foo Fighters 19 Augustus op Vital Festival in Belfast. Ik vrees dat ze doorkomen naar Lowlands/Pukkelpop.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Foo Fighters 19 Augustus op Vital Festival in Belfast. Ik vrees dat ze doorkomen naar Lowlands/Pukkelpop.

Hmm, dat zou ik oprecht heel jammer vinden. Zo'n grote act neemt een flinke hap uit het budget.

Maar goed, anderen zijn er ongetwijfeld weer blij mee.

En op zich vind ik het gelukkig doorgaans geen bezwaar om headliners te skippen.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
432
204
Foo's zullen Lowlands vast en zeker overslaan. Er zijn in dat weekend ook nog festivals als Pukkelpop & Highfield. Pukkelpop heeft groter budget i.v.m. dagkaarten en vind volgend jaar op exact dezelfde dagen plaats als Lowlands. De Foo's staan overigens op Hurricane/Southside wat van dezelfde organisator is als Highfield. Kijkend naar het tourschema van de Foo's spelen ze bijna nooit meer dan twee dagen achter elkaar. Dus ik denk dat het Pukkelpop en Highfield wordt.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Prima als ze Foo Fighters boeken hoor, mits ze er weer een Wilco of e.d. er tegenover zetten.

Met Wilco er (weer) tegenover zou ik ermee kunnen leven ;-). Een van de fijnste optredens ooit op LL. En lekker rustig omdat iedereen bij de Foos stond.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Na jaren meelezen toch maar een account aangemaakt. Graag zie ik tame impala doorkomen als headliner. Ik hoop alleen niet dat lowlands zijn ‘hiphop-inslag’ doorzet.
Volgens mij zou iedereen Tame Impala heel graag willen zien, voor mij staat die bovenaan mijn wensenlijstje.
Wat betreft de Hiphop, ik denk dat je er gewoon vanuit moet gaan dat er altijd hiphop op LL zal zijn, de tenten puilen uit bij een kendrick / Stormzy of het jaar ervoor met Vince staples. NL hiphop doet het ook altijd nog erg goed op LL .
Maar ik denk dat ze niet specifiek meer of minder hiphop boeken per jaar, ik denk dat ze gewoon echt kijken wat interessante namen zijn.

Foo Fighters 19 Augustus op Vital Festival in Belfast. Ik vrees dat ze doorkomen naar Lowlands/Pukkelpop.
Van mij hoeft het niet persé , maar ik weet zeker dat er in mijn vriendengroep wel een aantal een vreugdedansje gaan doen dan.
Vind het te makkelijk om te zeggen dat ze zeker niet komen. Ik hou het op 50/50 .
 

JamesVlem

Support act
24 aug 2016
848
14
Alsjeblieft geen Foo Fighters, hebben alle fans hun kans inmiddels niet al gehad de afgelopen twee jaar?

 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ik denk niet dat ze komen. Of er moet niks anders beschikbaar zijn. Maar gevoelsmatig denk ik dat LL ze laat lopen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
3FM gooit net dit online op Facebook:

Rumour has it that... Foo Fighters Europese tourdata hebben aangekondigd voor de zomer van 2019, met een groot Lowlands Festival-shaped gat erin. De vrijdag en zaterdag zijn nog vrij in het schema van Dave Grohl en co. Zou het...? ?

 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Hmm, zouden ze bij 3FM meer weten of is het puur speculeren, net zoals hier op het forum gebeurt?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.893
6.137
Hmm, zouden ze bij 3FM meer weten of is het puur speculeren, net zoals hier op het forum gebeurt?
Bij 3FM weten ze echt wel meer, al zullen ze dat altijd ontkennen. Nou zie ik dit niet als een bevestiging hoor. Maar vond het een opvallende post. Er zijn altijd 1000 geruchten rond een festival, dus waarom specifiek die ene er uit pakken/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken