Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

roy-hekkens

Randprogramma
23 nov 2017
248
0
Buiten Foo Fighters zit er geen fatsoenlijke naam tussen. Twente One Pilots, Post Malone en The 1975 zouden ook echt zwakke boekingen zijn als headliner.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
21 Pilots helemaal top.
Denk inderdaad niet dat ze 3 headliners gaan delen. FF zal dan wel snel afvallen. Post Malone ben ik niet heel bekend mee, maar is wel hugh op dit moment. Ben benieuwd wanneer we de eerste namen kunnen verwachten.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.894
6.138
Indiaantje89 wrote:
Foo Fighters lijkt nu lastiger te worden. 17 Augustus op Glasgow Summer Sessions…

Robyn staat op Oya, mag wel komen van mij.

16 / 18 nog vrij toch?

Yes, maar dan zouden ze 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Of Pukkelpop moet ze op de donderdag al hebben staan.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
@Marc wrote:

Indiaantje89 wrote:
Foo Fighters lijkt nu lastiger te worden. 17 Augustus op Glasgow Summer Sessions…

Robyn staat op Oya, mag wel komen van mij.


16 / 18 nog vrij toch?

Yes, maar dan zouden ze 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Of Pukkelpop moet ze op de donderdag al hebben staan.

Dan ga je er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop staan (wat heel aannemelijk is). Maar goed, het is geen eigen show, maar het zijn festivaloptredens. Productie is dan altijd minder een bezwaar om achter elkaar te spelen.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.894
6.138
Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/10/#post-174968@marc wrote:

Indiaantje89 wrote:
Foo Fighters lijkt nu lastiger te worden. 17 Augustus op Glasgow Summer Sessions…

Robyn staat op Oya, mag wel komen van mij.


16 / 18 nog vrij toch?


Yes, maar dan zouden ze 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Of Pukkelpop moet ze op de donderdag al hebben staan.

Dan ga je er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop staan (wat heel aannemelijk is). Maar goed, het is geen eigen show, maar het zijn festivaloptredens. Productie is dan altijd minder een bezwaar om achter elkaar te spelen.
Ik zeg ook lastiger, niet onmogelijk ;).

We zullen zien. We beginnen langzaam in de periode te komen dat ook dit soort festivals met namen kunnen komen.

2018: 31-1-2018
2017: 14-12-2016
2016: 24-11-2015 (Sígur Rós werd toen individueel bekend gemaakt)
2015: 27-1-2015

Al zal het waarschijnlijk januari worden.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
432
204
Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/10/#post-174968@marc wrote:

Indiaantje89 wrote:
Foo Fighters lijkt nu lastiger te worden. 17 Augustus op Glasgow Summer Sessions…

Robyn staat op Oya, mag wel komen van mij.


16 / 18 nog vrij toch?


Yes, maar dan zouden ze 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Of Pukkelpop moet ze op de donderdag al hebben staan.

Dan ga je er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop staan (wat heel aannemelijk is). Maar goed, het is geen eigen show, maar het zijn festivaloptredens. Productie is dan altijd minder een bezwaar om achter elkaar te spelen.
Vergeet niet dat Pukkelpop volgend jaar van vrijdag t/m zondag is. De donderdag valt dus af. De afgelopen 2 jaar hebben de Foo's nooit meer dan twee dagen achter elkaar gespeelt. Alleen de vrijdag zou theoretisch kunnen, maar dan verwacht ik ze eerder op Pukkelpop of Highfield. Die hebben traditiegetrouw vaker een grote "rock" headliner
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.894
6.138
@Marc wrote:

Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/10/#post-174968@marc wrote:

Indiaantje89 wrote:
Foo Fighters lijkt nu lastiger te worden. 17 Augustus op Glasgow Summer Sessions…

Robyn staat op Oya, mag wel komen van mij.


16 / 18 nog vrij toch?


Yes, maar dan zouden ze 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Of Pukkelpop moet ze op de donderdag al hebben staan.


Dan ga je er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop staan (wat heel aannemelijk is). Maar goed, het is geen eigen show, maar het zijn festivaloptredens. Productie is dan altijd minder een bezwaar om achter elkaar te spelen.

Vergeet niet dat Pukkelpop volgend jaar van vrijdag t/m zondag is. De donderdag valt dus af. De afgelopen 2 jaar hebben de Foo’s nooit meer dan twee dagen achter elkaar gespeelt. Alleen de vrijdag zou theoretisch kunnen, maar dan verwacht ik ze eerder op Pukkelpop of Highfield. Die hebben traditiegetrouw vaker een grote “rock” headliner
Nee hoor, het is van donderdag t/m zondag, zie website ;).

Maar goed vorig jaar was die pre-dag ook niet echt noemswaardig kwa headliners.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Ik denk dat je Twenty One pilots wel kan noteren voor op LL.
Post Malone heb ik me twijfels bij, maar voor mij persoonlijk vind ik het wel een toffe naam.

Juice Wrld is denk ik ook wel een grote kanshebber voor de Stormzy spot van vorig jaar.

Billie Eilish, Bowling for soup & Sundara Karma mogen wel doorkomen van mij :)
 

DadRock

Sunset slot
6 dec 2013
2.674
658
Ik denk dat je Twenty One pilots wel kan noteren voor op LL.
Post Malone heb ik me twijfels bij, maar voor mij persoonlijk vind ik het wel een toffe naam.

Juice Wrld is denk ik ook wel een grote kanshebber voor de Stormzy spot van vorig jaar.

Billie Eilish, Bowling for soup & Sundara Karma mogen wel doorkomen van mij
1f642.svg

Volgens mij was Bowling For Soup - EU Mainland exclusive voor Groezrock. Dus die komen niet.
 

Franzzz

Gouden Tip
9 mrt 2017
432
204
Franzzz wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/10/#post-174983@marc wrote:

Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/10/#post-174968@marc wrote:

Indiaantje89 wrote:
Foo Fighters lijkt nu lastiger te worden. 17 Augustus op Glasgow Summer Sessions…

Robyn staat op Oya, mag wel komen van mij.


16 / 18 nog vrij toch?


Yes, maar dan zouden ze 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Of Pukkelpop moet ze op de donderdag al hebben staan.


Dan ga je er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop staan (wat heel aannemelijk is). Maar goed, het is geen eigen show, maar het zijn festivaloptredens. Productie is dan altijd minder een bezwaar om achter elkaar te spelen.


Vergeet niet dat Pukkelpop volgend jaar van vrijdag t/m zondag is. De donderdag valt dus af. De afgelopen 2 jaar hebben de Foo’s nooit meer dan twee dagen achter elkaar gespeelt. Alleen de vrijdag zou theoretisch kunnen, maar dan verwacht ik ze eerder op Pukkelpop of Highfield. Die hebben traditiegetrouw vaker een grote “rock” headliner

Nee hoor, het is van donderdag t/m zondag, zie website ;).

Maar goed vorig jaar was die pre-dag ook niet echt noemswaardig kwa headliners.
Ah ik zie het. Het duurt idd een dagje langer
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Indiaantje89 wrote:

Franzzz wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/10/#post-174983@marc wrote:

Indiaantje89 wrote:

https://forum.festileaks.com/forums/topic/lowlands-2019-nieuws-en-geruchten/page/10/#post-174968@marc wrote:

Indiaantje89 wrote:
Foo Fighters lijkt nu lastiger te worden. 17 Augustus op Glasgow Summer Sessions…

Robyn staat op Oya, mag wel komen van mij.


16 / 18 nog vrij toch?


Yes, maar dan zouden ze 3 dagen achter elkaar moeten spelen. Of Pukkelpop moet ze op de donderdag al hebben staan.


Dan ga je er vanuit dat ze sowieso op Pukkelpop staan (wat heel aannemelijk is). Maar goed, het is geen eigen show, maar het zijn festivaloptredens. Productie is dan altijd minder een bezwaar om achter elkaar te spelen.


Vergeet niet dat Pukkelpop volgend jaar van vrijdag t/m zondag is. De donderdag valt dus af. De afgelopen 2 jaar hebben de Foo’s nooit meer dan twee dagen achter elkaar gespeelt. Alleen de vrijdag zou theoretisch kunnen, maar dan verwacht ik ze eerder op Pukkelpop of Highfield. Die hebben traditiegetrouw vaker een grote “rock” headliner


Nee hoor, het is van donderdag t/m zondag, zie website ;).

Maar goed vorig jaar was die pre-dag ook niet echt noemswaardig kwa headliners.

Ah ik zie het. Het duurt idd een dagje langer

Kan nog alle kanten op dus ?
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
pukkelpop zal in 2019 net als LL op vr za en zo zijn, met een preparty op do
foo fighters zullen dus niet op LL of PuP spelen
Van de hele line up van Reading is er werkelik niet 1 band die ik graag op LL wil zien

Robyn daaraantegen, graag, Lijkt me geweldig op LL
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
pukkelpop zal in 2019 net als LL op vr za en zo zijn, met een preparty op do
foo fighters zullen dus niet op LL of PuP spelen
Van de hele line up van Reading is er werkelik niet 1 band die ik graag op LL wil zien

Robyn daaraantegen, graag, Lijkt me geweldig op LL

Vervelend voor je..... hopelijk hebben ze meer smaken in die periode.....
 

Kesselman

Geliefde act
7 dec 2015
1.336
880
er zal vast genoeg op LL staan dat ik wel de moeite waard vind.
ieder jaar staan er een act of 10-15 die ik prima vind, groot-klein, bekend-onbekend, alpha-lima, muziek-theater/dans/literatuur
daar maak ik me helemaal geen zorgen om
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Dinsdag nieuwe namen voor sziget. Dat zijn dan ook direct kanshebbers voor lowlands.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Ben benieuwd wat er voor nieuws in buurt komt rond die tijd.....

Of zouden ze ook alleen de Reading / Leeds namen hebben?
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Ik verwacht niet dat er verrassende namen tussen te zitten. Wel schept het wat duidelijkheid hoe groot de kans is dat we een act naar Lowlands/PKP zien komen.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Ik verwacht niet dat er verrassende namen tussen te zitten. Wel schept het wat duidelijkheid hoe groot de kans is dat we een act naar Lowlands/PKP zien komen.

Precies. Misschien 1 overlappende headliner?

Sluit niet uit dat Sziget met Foo Fighters komt vandaag.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken