Lowlands 2019 - Nieuws en geruchten

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.516
1.321
Wessel wrote:
Ik verwacht niet dat er verrassende namen tussen te zitten. Wel schept het wat duidelijkheid hoe groot de kans is dat we een act naar Lowlands/PKP zien komen.

Precies. Misschien 1 overlappende headliner?

Sluit niet uit dat Sziget met Foo Fighters komt vandaag.

Ik verwacht eerder 21 Pilots daar.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
Volgens mij komt er een pakketje namen. En niet 1 naam.

En waarom zou Ed Sheeran niet naar lowlands kunnen?
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
- Foo Fighters
- Florence + The Machine
- twenty one pilots
- The 1975
- Martin Garrix
- Richard Ashcroft
- Catfish and the Bottlemen
- CHVRCHES
- Jungle
- Kodaline
- The Blaze
- Maribou State
- IDLES
- Superorganism
- PALE WAVES
- Parcels
- boy pablo
- Frank Turner & The Sleeping Souls
- Of Mice & Men
- Frank Carter & The Rattlesnakes
- Gang of Youths
- ALMA
- Yungblud
- Tamino

Dat zijn ze.
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Geen slechte namen, maar ook geen spannende namen. Ik hoop IDLES, Superorganism, Jungle, CatB terug te zien. Zolang FF en Yungblud maar weg blijven.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Ik word er inderdaad niet heel warm van. Veel dingen die ik al gezien heb. Maar ja, dat heb je al snel natuurlijk.

Maar bij geen enkele naam: wow. Hooguit: aardig.
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.895
6.139
F+TM lijkt me ook een redelijke optie voor Lowlands. The 1975 kan ook nog altijd, maar die kan ook zomaar naar Pinkpop/DTRH.

Verder weinig spannends, IDLES please. Superorganism was geinig op BKS, maar zou wel een jaar te laat zijn.
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Wat ik echt enorm vervelend vind aan festileaks, is dat niet de volledige drop namen in een nieuwsartikel worden gezet. Waar slaat dit in godsnaam op. Ik hoop dat jullie meelezen. #offtopic

Ik hoop enorm dat Frank Turner langs komt! Op één of andere manier heb ik hem altijd misgelopen. Jungle ook heel tof.
 

Koen1617899558

Playlistbediener
26 sep 2016
33
0
Wat mij betreft mogen de volgende acts wel overkomen naar Lowlands:

– Twenty One Pilots
– The 1975
– Of Mice & Men
– Frank Carter & The Rattlesnakes

Reageer niet vaak hier maar vindt het wel altijd fijn om alle geruchten mee te lezen! :D

Hoop zelf toch nog steeds op de return van Ghost maar betwijfel het voor volgend jaar omdat ze 5 februari zelf in de AFAS staan en 11 juni mee komen met Metallica.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.608
955
21 pilots is denk ik wel echt een zekerheidje.
Daarnaast zijn al deze namen een kanshebber. Passen allemaal prima op lowlands.
Ben heel benieuwd, zal nog wel even duren. Ze zullen echt niet eerder met namen komen als dtrh.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Wat ik echt enorm vervelend vind aan festileaks, is dat niet de volledige drop namen in een nieuwsartikel worden gezet. Waar slaat dit in godsnaam op. Ik hoop dat jullie meelezen. #offtopic
Ja dit dus, had het gisteren met de aankondigingen voor Motel Mozaique ook al. Top dat jullie er steeds gauw bijzijn, maar ik moet alsnog een ander platform raadplegen om alle bekendmakingen te lezen.

Wat mij betreft mogen The 1975, Parcels, Frank Turner, Tamino, IDLES, Superorganism, Jungle en Catfish and the Bottlemen allemaal wel doorkomen. Ik ben bang dat FATM er ook gaat staan, heb daar niets mee. Twenty One Pilots wel oké, maar zie liever iets anders. We gaan het zien..
 

Joszwa

Support act
Access All Areas
13 nov 2012
782
913
mdekens wrote:
Wat ik echt enorm vervelend vind aan festileaks, is dat niet de volledige drop namen in een nieuwsartikel worden gezet. Waar slaat dit in godsnaam op. Ik hoop dat jullie meelezen. #offtopic


Ja dit dus, had het gisteren met de aankondigingen voor Motel Mozaique ook al. Top dat jullie er steeds gauw bijzijn, maar ik moet alsnog een ander platform raadplegen om alle bekendmakingen te lezen.

Noted & agreed! Gaan we op letten.

We hebben ook een speciaal Frontpage topic voor dit soort dingen: https://forum.festileaks.com/forums/topic/frontpage/
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Er zijn geen supergrote uitschieters die ik perse moet zien, maar ik vind Twenty one pilots , The 1975, Richard Ashcroft . CHVRCHES , Maribou State , IDLES , Pale Waves en Tamino prima namen die ik wel (weer) op LL zou willen zien.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Lijkt er dus tot nu toe op dat we vier headliners uit dit rijtje gaan krijgen: Foo Fighters/Twenty One Piliots/FATM/The National.
Maar er gaan vast nog wel een handje vol andere headliners touren in augustus. Eindelijk concreet speculeren over LL.
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.511
2.023
Lijkt er dus tot nu toe op dat we vier headliners uit dit rijtje gaan krijgen: Foo Fighters/Twenty One Piliots/FATM/The National.
Maar er gaan vast nog wel een handje vol andere headliners touren in augustus. Eindelijk concreet speculeren over LL.

Vergeleken met vorig jaar zou mij dat heel erg tegenvallen. Voor een ander is dit wellicht juist weer top.

Gelukkig draait het bij Lowlands niet om de headliners. Want de eerste drie zou ik niet eens gaan kijken en The National heb ik de laatste jaren iets te vaak gezien.

En hopelijk komt er nog een konijn uit de hoed.

Inderdaad: eindelijk kunnen we gaan speculeren ;-)
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken