Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Nou kom maar op met de volgende namen . Kunnen we er alvast aan wennen vandaag met dezelfde temperaturen als in het Lowlands weekend
1f60e.svg
1f61b.svg
Ja mee eens, door dit weer ben ik wel in de mood.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
Die BROCKHAMPTON show op facebook is zo goed he.
Zonder twijfel DE act waar de verwachtingen het hoogste voor zijn. Wie komen er eigenlijk nog meer op het hoge verwachtingslijstje?

 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.329
5.024
Die BROCKHAMPTON show op facebook is zo goed he.
Zonder twijfel DE act waar de verwachtingen het hoogste voor zijn. Wie komen er eigenlijk nog meer op het hoge verwachtingslijstje?
Kendrick uiteraard. Verder Bonobo, Patti Smith, Grizzly Bear en Richie Hawtin.

Benieuwd of N.E.R.D. dus gaat headlinen, en hoe dat dan als headliner gaat bevallen (want dat is toch andere koek). Ook over Gorillaz heb ik mijn twijfels. Ik ga het zekerste weten heel vet vinden, maar ik twijfel of de Alpha het helemaal gaat diggen. Het is een geen standaard headliner showtje natuurlijk incl. alle sfeer clichés. Dus ben wel benieuwd hoe dat gaat uitpakken.
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Die BROCKHAMPTON show op facebook is zo goed he.
Zonder twijfel DE act waar de verwachtingen het hoogste voor zijn. Wie komen er eigenlijk nog meer op het hoge verwachtingslijstje?
N*E*R*D, Patti Smith en Grizzly Bear!

BROCKHAMPTON heb ik vooralsnog ook de hoogste verwachtingen van. Vorig jaar met Migos pakte dit zeer slecht uit, maar ik heb zo'n gevoel dat dit bij deze zelfbenoemde boyband wel goed komt :)

Nog 20 minuutjes tot nieuwe namen?!
 

Maurice Koster

Playlistbediener
17 okt 2014
27
0
Die BROCKHAMPTON show op facebook is zo goed he.
Zonder twijfel DE act waar de verwachtingen het hoogste voor zijn. Wie komen er eigenlijk nog meer op het hoge verwachtingslijstje?

Brockhampton zou wel eens legendarisch kunnen worden, eerste keer in Nederland ook.
Kendrick Lamar zal ongetwijfeld ook episch worden. Verder zeer hoge verwachtingen van Nils Frahm en The War on Drugs. Bicep en King Gizzard gaat geweldige sfeer opleveren ook!
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Naast wat hierboven al genoemd is: Bicep! Daar verwacht ik live heel veel van.

Stormzy ook. Protomartyr, Rolling Blackouts Coastal Fever.
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
N.E.R.D. is er echt ook zo eentje die beide kanten op kan vallen. Ik denk dat Pharell best wel eens voor een flinke verassing kan zorgen. De hits hebben ze misschien niet voor een headliner maar wel erg sterk materiaal.

Ik zet ook in op Richie Hawtin, Bicep en King Gizzard. Patti Smith en King Kendrick staan waarschijnlijk toch al in de top 5.
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
NERD niet de hits? Zowel de albums fly or dy als in Search off waren twee kaskrakers of zie ik dat verkeerd?

Ik verwacht heel veel van NERD. Ik heb ze gezien aan de viet van de Erasmus brug, lang geleden. Pharell heeft zo veel energie! Ik vond het toen echt te gek!
 

Wessel

Subheadliner
21 mrt 2013
4.747
0
NERD niet de hits? Zowel de albums fly or dy als in Search off waren twee kaskrakers of zie ik dat verkeerd?

Ik verwacht heel veel van NERD. Ik heb ze gezien aan de viet van de Erasmus brug, lang geleden. Pharell heeft zo veel energie! Ik vond het toen echt te gek!

Ik heb een beetje het idee dat die grote hits van NERD niet zo bekent zijn onder deze generatie. Kan NERD nog steeds slecht als headliner zien. Heb er wel veel zin in!
 

roluf

Geliefde act
11 feb 2015
1.544
835
Ik vind NERD toffer als headliner dan mumford met zijn zonen bijvoorbeeld. Maar dat is natuurlijk subjectief
 

Lenny

Playlistbediener
5 jan 2016
44
0
De vorige keer maakte ze volgens mij de namen bekend in de middag dus het kan natuurlijk nog
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Volgens mij worden nieuwe namen nagenoeg altijd in de ochtend bekend gemaakt. Ben bang dat we nog even geduld moeten hebben :-(
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
Ik las net dat Sun Kil Moon in augustus op een festival staat. Zou ik ook graag op LL willen zien ??
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.327
1.775
Ik las net dat Sun Kil Moon in augustus op een festival staat. Zou ik ook graag op LL willen zien
1f62c.svg
1f60a.svg

Ik ook, maar waar zie je dat dan? In juli een optreden in Montenegro, in september staat hij in de VS, daarna komt hij naar Europa volgens zijn eigen site.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
https://www.festivalinfo.nl/news/43389/Absolutely_Free_Festival_kondigt_nieuwe_namen_aan_oa_Sun_Kil_Moon_en_Algiers/
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.394
1.078
https://www.festivalinfo.nl/news/43389/Absolutely_Free_Festival_kondigt_nieuwe_namen_aan_oa_Sun_Kil_Moon_en_Algiers/
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken