Lowlands 2018 - Nieuws en geruchten

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Mijn eerste Lowlands en tevens eerste festival was 2017 toen ik 20 was. Ik ben dus helemaal een laatbloeier ?
Dit jaar weer naar Lowlands. Welke camping bevelen jullie aan? ?
Och, dan kun je toch nog minstens 40 jaar naar festivals :lol:

En die campings, tsja, dat ligt eraan wat je fijn vindt. Campings 2 en 3 liggen heel dicht bij het festivalterrein (eraan vast zelfs), en hebben de kortste loopafstand dus (samen met camping 1 en 4). Maar op die vier campings is het dus nooit stil. De rest van de campings ligt aan de overkant van de weg, de brug over dus. Lekker rustig maar wel een stukkie lopen.

Ik ben een verstokt camping-3-er ?
 

Dennis1808

Geliefde act
28 aug 2014
1.651
105
Het is nu nog anderhalve maand, zouden ze woensdag nog een laatste rits namen doen en over één, twee weken de NRC bijlage?
 

Sjoerd

Support act
5 dec 2013
869
21
Post Malone! Ik dacht eerst ook nog aan Travis Scott, maar twee van zulke grote (hiphop)namen is wellicht iets teveel van het goede. Had ook hoop voor Fleet Foxes, maar denk dat die ook te groot zijn.
 

@Marc

Sunset slot
13 dec 2016
2.517
1.322
Geen idee, vaak wat ik wil, komt toch niet. Dus ik durf geen voorspelling te doen. Zou ook echt niet weten wat er nu nog op tour is wat ik interessant zou vinden.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Front Line Assembly is in de buurt, dat zou ik erg leuk vinden. Sluwe Vos idem. En The Joy Formidable. Maaarrr dat zal allemaal wel wishful thinking blijven ;)
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Vandaag een kaart gekocht voor We Are Electric, puur voor justice. Nu hoop ik dus niet dat ze die daarna nog voor Lowlands bekend maken :D.
 

Benjamin

Support act
20 mrt 2015
939
110
Vandaag een kaart gekocht voor We Are Electric, puur voor justice. Nu hoop ik dus niet dat ze die daarna nog voor Lowlands bekend maken :D.

Ik ben meerdere malen op WAE geweest en heb wel acts gezien die op beide festivals stonden, op WEA zijn de sets (Voor mijn gevoel) allemaal wat platter als op lowlands.
Zal waarschijnlijk ook door het publiek komen wat erop af komt. Anyway, gaaf word Justice sowieso.
 

gguuss

Dagopener
15 jan 2014
712
454
Ik ben ook alleen voor Justice vrijdag naar WAE gegaan. De set was geweldig en met dezelfde productie als vorig jaar op Colours of Ostrava. Dus ik 'platter' als op (eventueel) Lowlands, was het zeker niet.
Het zou fantastisch zijn als ze op LL staan!
 

hanskazan

Randprogramma
11 jan 2018
155
39
Ik verwacht vandaag wel. Een mooie dag en hoog tijd. Edit: Zie dat vorige keer dan laatste rij, met Nicolas Jaar pas 25 juli kwam..
 

MarkD

Sunset slot
23 jan 2018
2.545
1.784
Als we gaan vergelijken met vorig jaar, hebben we nog 2 rijtjes namen tegoed. :)
 

Raskolnikov

Subheadliner
18 jan 2016
4.515
2.028
Als we gaan vergelijken met vorig jaar, hebben we nog 2 rijtjes namen tegoed.
1f642.svg

Ja dat denk ik dus ook. Dan zou vandaag wel realistisch zijn. En dan over ruim 2 weken de laatste namen en blokkenschema.
 

brawljeff

Campingartiest
2 feb 2018
72
2
Drie dingen die mij opvallen in het blokkenschema van Pukkelpop en wellicht terugkomen op Lowlands:
- Bonobo in het nachtprogramma. Ik had hem met zijn live-band nog wel overdag in de Bravo verwacht zoals Mura Masa volgend jaar. Maar wie weet!
- NERD speelt een stuk eerder dan verwacht. Vreemd dat ze op Lowlands dan wel de headline positie lijken te krijgen.
- TWOD als sub-headliner op de mainstage. Ik hoop dat dit op Lowlands ook het geval is en niet in Bravo. Geen zin om iets van deze act te missen.
 

Jet1617899824

Randprogramma
31 jul 2017
192
0
Vorig jaar waren er 152 acts. Tot nu toe zijn er voor dit jaar 132 bekendgemaakt.... dus er komt nog wel wat. Vorig jaar zaten er nog echte juweeltjes in de laatste lichting dus.... fingers crossed!
 

Indiaantje89

Droomheadliner
13 nov 2012
10.924
6.177
Zal nog even duren. Zojuit post RRB op de vraag wanneer er namen komen: Die komen vanzelf weer een keer.

Dus zal niet snel zijn dan denk ik?

Verder Bonobo in de nacht... hmms wat gaan we dan overdag nog aan electronische acts krijgen? Bicep? Richie Hawtin?

Er zijn vrij weinige electronische live acts dit jaar.
 

Gebruikers die dit onderwerp bekijken